1 of 2 |  1 2 > 
Joseph artikel met scenefoto’s in De Telegraaf
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Iedere ochtend blader ik altijd eerst naar pagina Privé en tot mijn grote blijdschap stond daar vanmorgen een groot artikel over Freek in zijn rol als Jozef en Renee over haar rol als Vertelster. Het leuke zijn de scenefoto’s die erbij staan. Krijg je gelijk een beeld van de kostuums als je de musical nog niet gezien hebt.
En op internet staat nog een foto extra.

http://www.telegraaf.nl/prive/2722524/__Freek_Bartels_belaagd_door_fans__.html

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 1 ] 05 December 2008 06:40 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2008-05-20

Is dat de kameel? Ook die uit de lucht komt?

Want deze ziet er laat ik zeggen apart uit !

Bowie

  [ # 2 ] 05 December 2008 08:03 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

De Egyptische outfit is mooi geworden!

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 3 ] 05 December 2008 09:06 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  220
Geregistreerd  2008-11-19

Leuk om de eerste foto’s te zien!

Renee heeft dus ook auditie gedaan oor MP. Ik ben benieuwd..

   Handtekening   

Live your life like it’s golden!

  [ # 4 ] 05 December 2008 12:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Bbbbbb - 05 December 2008 06:40 AM

Is dat de kameel? Ook die uit de lucht komt?

Want deze ziet er laat ik zeggen apart uit !

Hij ziet eruit als een knap staaltje huisvlijt voor een groep 8 musical hahaha
Misschien komt het in het echt (of van een afstandje) beter over?

Maar wel leuk om de foto’s te zien!!

[ Gewijzigd: 24 September 2015 05:45 AM by Jeroen ]
   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 5 ] 05 December 2008 12:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik hoorde dat die kameel uit de lucht kwam zetten? Hmm.. naja, we zullen zien!
Foto’s zijn mooi! En die jas is een stuk minder lelijk tussen alle andere kostuums en in het decor, dat moet ik toegeven..

  [ # 6 ] 05 December 2008 03:07 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2008-05-20

StephanieMangano - 05 December 2008 12:54 PM

Ik hoorde dat die kameel uit de lucht kwam zetten? Hmm.. naja, we zullen zien!
Foto’s zijn mooi! En die jas is een stuk minder lelijk tussen alle andere kostuums en in het decor, dat moet ik toegeven..

Ik vind juist de jas heel erg mooi ik vind die in londen wat simpeler over komen maar goed dat is mijn mening. Ik vind die ruitjes op zijn jas erg mooi dat maakt het heel erg gedetaileerd vind ik. En de kameel tsja inderdaad hij ziet er een beetje groep 8 uit, maar misschien komt hij er in het echt wel heel mooi uit te zien. Hij komt hier in Nederland wel wat grouwer en serieuser over maar dat vind ik wel mooi dan vallen de grappige dingen extra op lijkt me. Ben benieuwd naar het Decor, hier zie je het nog niet zo goed.

Bowie

  [ # 7 ] 05 December 2008 04:37 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

Bbbbbb - 05 December 2008 03:07 PM
StephanieMangano - 05 December 2008 12:54 PM

Ik hoorde dat die kameel uit de lucht kwam zetten? Hmm.. naja, we zullen zien!
Foto’s zijn mooi! En die jas is een stuk minder lelijk tussen alle andere kostuums en in het decor, dat moet ik toegeven..

Ik vind juist de jas heel erg mooi ik vind die in londen wat simpeler over komen maar goed dat is mijn mening. Ik vind die ruitjes op zijn jas erg mooi dat maakt het heel erg gedetaileerd vind ik. En de kameel tsja inderdaad hij ziet er een beetje groep 8 uit, maar misschien komt hij er in het echt wel heel mooi uit te zien. Hij komt hier in Nederland wel wat grouwer en serieuser over maar dat vind ik wel mooi dan vallen de grappige dingen extra op lijkt me. Ben benieuwd naar het Decor, hier zie je het nog niet zo goed.

 

Ik vond de kameel er wel wat knuffelachtiger uitzien.. maar weet je, tijdens de show is er zoveel anders te zien, dat je denk ik maar weinig let op de details van de kameel.. en deze kameel past echt goed bij de rest van de decor’s enzo..

[ Gewijzigd: 24 September 2015 05:46 AM by Jeroen ]
  [ # 8 ] 05 December 2008 05:19 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Bbbbbb - 05 December 2008 03:07 PM
StephanieMangano - 05 December 2008 12:54 PM

Ik hoorde dat die kameel uit de lucht kwam zetten? Hmm.. naja, we zullen zien!
Foto’s zijn mooi! En die jas is een stuk minder lelijk tussen alle andere kostuums en in het decor, dat moet ik toegeven..

Ik vind juist de jas heel erg mooi ik vind die in londen wat simpeler over komen maar goed dat is mijn mening. Ik vind die ruitjes op zijn jas erg mooi dat maakt het heel erg gedetaileerd vind ik. En de kameel tsja inderdaad hij ziet er een beetje groep 8 uit, maar misschien komt hij er in het echt wel heel mooi uit te zien. Hij komt hier in Nederland wel wat grouwer en serieuser over maar dat vind ik wel mooi dan vallen de grappige dingen extra op lijkt me. Ben benieuwd naar het Decor, hier zie je het nog niet zo goed.

 

Met deze jas kan-ie niet ronddraaien, als je begrijpt wat ik bedoel. Dan is het effect weg, dat vind ik wel jammer!

[ Gewijzigd: 24 September 2015 05:46 AM by Jeroen ]
  [ # 9 ] 05 December 2008 05:24 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2008-05-20

Ooh ja is dat zo, dat is stom. Ja ik ben heel erg enthousiast voor deze musical al blijkt dat misschien niet zo. Maar ik vind het zo jammer dat ze er van die simpele dingen uithalen. Rondraaien van de jas, slang, een degelijke gevangenis etc. Dat met die Elvis daar is iedereen ook een beetje dag vaag over iedereen zegt dat hij er nog steeds wel een beetje inzit! Hoezo een beetje heeft hij een halve hanekam ofzo! 😉 Nee maar zonder gein sommige dingen hadden ze er beter niet uitgehaald, vind ik. En wat is dat achter de eerste foto in de telegraaf zijn dat de letters JOSEPH!? Waarom zouden die daar dan staan? 

Bowie

[ Gewijzigd: 05 December 2008 05:29 PM by Bbbbbb ]
  [ # 10 ] 05 December 2008 06:01 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik zag de jas net wél draaien.. er was een stukje bij RTL Boulevard! Minder flappen en magie enzo, maar hij draait! Haha..

  [ # 11 ] 05 December 2008 06:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

Het was me wel opgevallen dat in de Nederlandse vertaling gezongen werd dat Jacob 12 zonen had, en 1 dochter.. Die dochter zijn ze in Engeland vergeten en was verbaasd dat ze hier wel genoemd word..
Maar ik had niet de link gelegd dat Renee dan die zus speelt!

  [ # 12 ] 06 December 2008 12:29 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2006-01-17

Van die Kameel klopt inderdaad! Hij komt uit de lucht vallen! Dan zit Renee er nog niet op… zij komt later op de kameel aan!!
Renee speelt meer als vertelster.
Ook is ze te zien als danseres achtig iets!! .... Maar wel erg mooi! & wat is ze lenig!! 😊

   Handtekening   

http://www.reneefansite.nl

  [ # 13 ] 06 December 2008 04:59 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  125
Geregistreerd  2008-08-08

Maudd - 06 December 2008 12:29 AM

Van die Kameel klopt inderdaad! Hij komt uit de lucht vallen! Dan zit Renee er nog niet op… zij komt later op de kameel aan!!
Renee speelt meer als vertelster.
Ook is ze te zien als danseres achtig iets!! .... Maar wel erg mooi! & wat is ze lenig!! 😊

de rol van renee heet ook vertelster..XD

   Handtekening   

Dreams and Hope will never fail :roos:

  [ # 14 ] 06 December 2008 06:09 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Maudd - 06 December 2008 12:29 AM

Van die Kameel klopt inderdaad! Hij komt uit de lucht vallen! Dan zit Renee er nog niet op…

En gelukkig maar :p.

  [ # 15 ] 06 December 2008 06:18 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

mi - 06 December 2008 04:59 PM
Maudd - 06 December 2008 12:29 AM

Van die Kameel klopt inderdaad! Hij komt uit de lucht vallen! Dan zit Renee er nog niet op… zij komt later op de kameel aan!!
Renee speelt meer als vertelster.
Ook is ze te zien als danseres achtig iets!! .... Maar wel erg mooi! & wat is ze lenig!! 😊

de rol van renee heet ook vertelster..XD

Ja dat weet ik… Maar in de telegraaf staat dus dat ze in de hoedanigheid van zus van Joseph het verhaal verteld..
vind dat wel mooi bedacht! Moeten ze alleen iets duidelijker naar voren laten komen!

 1 2 > 
1 of 2