5 of 13 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
meeting naar Wicked Stuttgart
  [ # 61 ] 06 February 2009 12:38 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Thanks voor de site. Zie nu trouwens dat als je via SE Duitsland online gaat boeken je ook op die site uitkomt. Zoals ik het nu zie kun je in ieder geval voor rij 4 op zondagmiddag 12 juli boeken. Naar het schijnt zijn er toch al veel plaatsen verkocht, maar dat lijkt me ergens nogal sterk…mssch gaan ze later pas in de verkoop?? Of gaat dat echt zo snel??
En, trouwens, om de een of andere VAGE reden zijn de ticketprijzen daar geen 95,00 maar 111,25 euro. En daar komen dan nog servicekosten en dat soort dingen bovenop. Op de site van SE staat nog gewoon 95,00, alleen op die site waar je kunt boeken is het dus ineens meer. Je kunt wel 10% studentenkorting etc krijgen (vallen jullie nog onder student? - ik wel iig..).

Wie gaat er boeken? Ik wil het best nu doen, al is het wel veel geld in een keer, dan wil ik misschien liever nog 2 weken ofzo wachten met boeken, dan heb ik weer wat meer geld. Als iemand anders nu boekt zal ik het geld wel meteen overmaken.

  [ # 62 ] 06 February 2009 12:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Voor mij komt over een week of 2 ook beter uit. Ik ben trouwens officieel ook nog student (deeltijd weliswaar, maar ik heb een studentenkaart voor het studiejaar 2008/2009 (en ik ben bang ook nog voor 2009/2010))

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 63 ] 07 February 2009 11:24 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Voor mij komt over 2 weken boeken ook beter uit
en ik val met geen mogelijkheid meer onder student (jammer ivm korting)

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 64 ] 08 February 2009 04:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ook dit topic volg ik al langere tijd…ik zou Wicked graag eens willen zien. Nog niet zo lang geleden, op het Jose Carreras (schrijf ik dat goed?) Gala was er uitgebreid aandacht op de Duitse TV voor Wicked.

mcvandermeij is dus dit weekend. Ben benieuwd naar zijn ervaring.

Ik begrijp dat er plannen zijn om Wicked te gaan bezoeken in Stuttgart. Ik heb daar wel belangstelling voor. En daarbij komt dat ik beschik over een auto-van-de-zaak dus de vervoerskosten zijn nihil. Ook qua timetable komt het misschien beter uit: als je een matinee-voorstelling bezoekt kan je ‘s avonds naar Nederland terugrijden, ik denk dat het zo’n 7 uur rijden is. Kamperen is dus niet nodig.

IngeG, Ivje en Lein80 graag hoor ik wat jullie hier van vinden. Ik kan ook nog een vijfde persoon meenemen. Het zal wel laat worden, dan maar een keer ‘s maandags wat later beginnen….of vrijnemen.

  [ # 65 ] 08 February 2009 04:35 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Hanstmf, leuk dat je ook meewil!! Met de auto zou wel een mooie optie zijn inderdaad, hoewel we dan denk ik wel helemaal kapot zijn. Wat dat betreft is het misschien wat rustiger, wat relaxeder (is dat een woord?) om een nachtje te blijven. Dan heb je in Stuttgart rustig de tijd en zit je ook niet met het feit dat je op 1 dag zo’n 14 uur moet rijden. Dat is láng! 😊
Maar bedankt voor het aanbod, en heb er ook wel interesse in hoor, het zou in ieder geval erg schelen in de kosten en ook wel qua tijd! Benieuwd wat de anderen ervan vinden.

  [ # 66 ] 08 February 2009 05:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

IngeG - 08 February 2009 04:35 PM

Hanstmf, leuk dat je ook meewil!! Met de auto zou wel een mooie optie zijn inderdaad, hoewel we dan denk ik wel helemaal kapot zijn. Wat dat betreft is het misschien wat rustiger, wat relaxeder (is dat een woord?) om een nachtje te blijven. Dan heb je in Stuttgart rustig de tijd en zit je ook niet met het feit dat je op 1 dag zo’n 14 uur moet rijden. Dat is láng! 😊
Maar bedankt voor het aanbod, en heb er ook wel interesse in hoor, het zou in ieder geval erg schelen in de kosten en ook wel qua tijd! Benieuwd wat de anderen ervan vinden.

Ik weet niet of er nog anderen willen rijden…

Desnoods wil ik best de afstand rijden. Ik ga vaak naar de Eifel om te wandelen..scheelt zo’n 3 uur van Stuttgart.

relaxter :roll:

  [ # 67 ] 08 February 2009 07:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik heb ook zeker interesse voor de auto
en vind het geen probleem om eventueel te rijden mits het een schakel auto is (dat ben ik gewend en heb nooit een automaat gereden

als je vanuit Eindhoven rekend was het ongeveer 5 uurtjes rijden
zelfde afstand als eindhoven - parijs

Als ik het optijd weet kan ik altijd wat regelen op werk

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 68 ] 08 February 2009 07:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Het grootste voordeel van met de auto is eigenlijk dat je niet hoeft te kijken naar of je de trein haalt en de ook of je de aansluitende trein haalt in nederland

en het is relaxter
je kunt dan ergens onderweg wat eten en dergelijke

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 69 ] 08 February 2009 10:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

ivje - 08 February 2009 07:43 PM

Ik heb ook zeker interesse voor de auto
en vind het geen probleem om eventueel te rijden mits het een schakel auto is (dat ben ik gewend en heb nooit een automaat gereden

als je vanuit Eindhoven rekend was het ongeveer 5 uurtjes rijden
zelfde afstand als eindhoven - parijs

Als ik het optijd weet kan ik altijd wat regelen op werk

Naar Eindhoven is het zo’n 1,5 uur vanaf Delft..dus zit ik er niet ver naast met 7 uur. Ach je moet wat extra tijd incalculeren…

  [ # 70 ] 08 February 2009 11:44 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

En ik heb ook mijn rijbewijs, en vind het ook geen probleem om te rijden hoor. Wat je zegt Ivon is wel waar, dat je met de auto onderweg ergens kunt stoppen enzo. Maar ja in de trein kun je ook best relaxed zitten. We zouden dan wel erg vroeg moeten vertrekken, niet? Ik woon in Nijmegen, maar kan evt. ergens anders heenkomen (de avond vantevoren of die ochtend zelf). Marjolein, waar woon jij? Ergens in/bij de Randstad toch of heb ik dat helemaal verkeerd? 😛 Dan komen we weer lekker vanuit alle hoeken van het land 😛.

  [ # 71 ] 09 February 2009 06:25 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik geloof dat Marjolein in Ede woont, Inge in Nijmegen.
Ik in Delft.

Ik heb de route bekeken naar de Plieningerstrasse. Als ik rechtstreeks van Delft naar Stuttgart rijdt doe ik er volgens de ANWB routeplanner 6 uur over en kom ik langs Eindhoven. De afstand van deur naar deur is 629 km. Gelukkig kan je in Duitsland wat harder rijden, al ben ik geen snelheidsduivel;-)

Matinee-voorstellingen beginnen om 14.00 of 14.30 uur…als je dan 2 uur uittrekt voor files en pauzes moet ik om 6.00 of 6.30 u vertrekken. Na 1 uur en 10 minuten ben ik dan in Eindhoven. Vanuit Eindhoven is het dus afgerond 5 uur. Vanuit Nijmegen is het 5 uur en 10 minuten. In beide gevallen is de route via Venlo - Monchengladbach - Koblenz. Eerste stuk voor mij heel bekend.

Ik ga ook nog eens uitrekenen wat de extra reistijd is wanneer ik over Ede en Nijmegen naar Eindhoven rijd.

Er zijn diverse opties:
1. Ik rijd via Eindhoven en haal Ivon op en Marjolein/Inge komen daar naar toe. 
2. Ik rijd via Ede naar Nijmegen en daar sluit Ivon aan
3. Ik rijd eerst naar Ede en Nijmegen en dan naar Eindhoven

Al met al is het dus best haalbaar om in 1 dag heen en weer te rijden naar Stuttgart.

  [ # 72 ] 09 February 2009 06:42 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Ook voor mij is de auto zeker een optie. En ook ik heb een rijbewijs, en vind het geen enkel probleem om mee te rijden. Dan is dat misschien wel een heel goed idee!
En ja Hans, ik woon in Ede (bijna met uitzicht op de RVS….)

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 73 ] 09 February 2009 06:55 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Blijft de vraag over of je in één dag heen en weer wilt of het gaat spreiden over twee dagen. In dat laatste geval moet er wel een overnachting worden geregeld. Dat is idd relaxter. Zijn daar al opties voor uitgewerkt? Kamperen zou kunnen, ik heb echter geen tent!

  [ # 74 ] 09 February 2009 01:42 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Op pagina 3 van dit topic staat wat info over hotels e.d. in Stuttgart. Ivon heeft wat info gekopieerd, ik heb een link naar een site gegeven waar je kunt zoeken. Voor 25-50 euro p.p. zit je al best redelijk volgens mij, en veel luxe heb je natuurlijk ook niet nodig voor 1 nachtje.
Het is wel wat relaxter om een nachtje te blijven, maar als jullie liever op en neer gaan in 1 dag vind ik dat ook prima hoor 😊

  [ # 75 ] 09 February 2009 05:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik vind het geen probleem om vante voren of naar Ede ofnaar Nijmegen te komen

Als dat makkelijker zou zijn ivm rijden

Qua relaxtheid zou ik persoonlijk kiezen voor 1 nachtje Stuttgart
maar het maakt me verder niet veel uit

voor 1 nachtje heb ik niet veel luxe nodig

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 13