6 of 13 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
meeting naar Wicked Stuttgart
  [ # 76 ] 09 February 2009 07:31 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Ik ben weer terug! Nou ja, gisteravond laat al, maar toen was mijn bed het meest belangrijke!

Wij zijn twee dagen geweest, omdat ik ook voor mijn werk nog naar Holiday on Ice ‘moest’. Maar ben gister naar de show geweest, duurt tot 17.00 uur. We zaten om 17.15 in de auto, en precies 6 uur later stonden we bij mij voor de deur (Alphen aan den Rijn).  23.15 dus. Nou moet ik er wel bij zeggen dat we 25 minuten gestopt zijn, wat erg weinig is natuurlijk en toen snel hebben getankt en wat hebben gegeten. Wij waren met zn tweeën en hebben dus allebei de helft gereden. Met meer mensen duren, mijn ervaring, de stops altijd langer.

We zaten in Stuttgart in het Golden Leaf Hotel, Stuttgart Zuffenhausen. Dat ligt op een soort van industrieterrein aan de bovenkant van de stad, vlakbij het Porsche museum (aanrader!). Degelijk ***, maar niet spectaculair, maar daar is de prijs ook niet naar, €43 voor een 2p kamer.

Holiday on Ice was erg leuk, we hadden heel goede plaatsen. Zondagochtend Porsche Museum was ook erg leuk, maar gelukkig waren wij op tijd, want later stond er een enorme rij! En ‘s middags Wicked was ook erg goed. Kan nu naar er en geweten zeggen dat ik Willemijn de beste Elphaba vind die ik live gezien heb (naast Idina, Kerry en Roberta Valentini). Moet wel zeggen dat de show minder spectaculair wordt, als je m al een paar keer hebt gezien. Bovendien was ik best moe en dan zitten er tussen ‘Der Zauberer und Ich’ en ‘Frei und Schwerlos’, toch een hoop minder vlotte scenes.
Ik vond Jana Stelley niet zo’n leuke Glinda, maar ze was niet slecht. Vond Lucy Scherer grappiger. Dat maakte misschien waarom Popular niet zo goed uit de verf kwam. Ze kon het technisch verder wel allemaal halen. Verder was de cast redelijk hetzelfde als in mei vorig jaar. Ook erg goed is trouwens Stefan Stara als Boq!

  [ # 77 ] 09 February 2009 08:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Ik denk dat het voor de rust verstandiger is om een nachtje daar te slapen. Ik heb wel eens 12 uur op een dag gereden (ok, toen heb ik wel het meeste zelf gereden), en daar was ik echt heel erg gaar van. Om dan nog langer in de auto te zitten en ook nog een musical mee te pikken, dat lijkt me iets teveel van het goede.

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 78 ] 09 February 2009 09:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Zou ik persoonlijk ook voor kiezen

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 79 ] 10 February 2009 11:55 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Het id idd wel relaxter en de ik weet uit ervaring dat zelfs hele leuke musicals tegenvallen als je er te vermoeid naar toe gaat. In dat kader is het dan toch verstandiger op za-avond naar de voorstelling te gaan als dat mogelijk is en zaterdag overdag naar Stuttgart te rijden…Hoef je ook niet zo achterlijk vroeg weg (al doe ik dat de hele werkweek wel).

  [ # 80 ] 10 February 2009 04:24 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Zaterdagavond is wel DUUR. Nou ja, ‘t is allemaal duur, maar zaterdagavond is wel extreem. Maar een avondvoorstelling is dan wel beter te doen qua planning ja…kan niemand op vrijdag- of zondagavond? 😛 😉

  [ # 81 ] 10 February 2009 06:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

IngeG - 10 February 2009 04:24 PM

Zaterdagavond is wel DUUR. Nou ja, ‘t is allemaal duur, maar zaterdagavond is wel extreem. Maar een avondvoorstelling is dan wel beter te doen qua planning ja…kan niemand op vrijdag- of zondagavond? 😛 😉

Ja, is 15 euro duurder. Dan moeten we naar de zondag(matinee) gaan en zaterdag ernaartoe…ach laten we alle mogelijkheden eens tegen het licht houden! Scheelt wel dat we pas op een respectabele tijd op moeten staan. Vrijdag en in principe ook maandag daarna moet ik werken, maar kan evt. vrijnemen. Doe ik liever niet, als het in een weekend kan worden geregeld.

*edit*
Als we nu 1e rang zouden reserveren, waar zouden we dan komen te zitten, ik wil graag dichtbij toneel en dan nog liefst in het midden! 95 euro voor rij 1,2,3 is anders dan voor rij 18,19,20.

[ Gewijzigd: 10 February 2009 06:27 PM by Hanstmf ]
  [ # 82 ] 10 February 2009 07:13 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Dan is zondagmiddagmatinee denk ik best een idee. Als ik nu kijk voor de zondagmiddag, zijn er nog veel plaatsen op rij 1 t/m 6 in het midden.

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 83 ] 10 February 2009 07:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Lein80 - 10 February 2009 07:13 PM

Dan is zondagmiddagmatinee denk ik best een idee. Als ik nu kijk voor de zondagmiddag, zijn er nog veel plaatsen op rij 1 t/m 6 in het midden.

Ok regel het maar wat mij betreft.

  [ # 84 ] 10 February 2009 09:10 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Hanstmf - 10 February 2009 07:50 PM
Lein80 - 10 February 2009 07:13 PM

Dan is zondagmiddagmatinee denk ik best een idee. Als ik nu kijk voor de zondagmiddag, zijn er nog veel plaatsen op rij 1 t/m 6 in het midden.

Ok regel het maar wat mij betreft.

Dat kan mijn rekening op het moment niet helemaal aan, na alle bezoeken aan Les Mis de afgelopen weken…

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 85 ] 10 February 2009 09:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Vrijdag en in principe ook maandag daarna moet ik werken, maar kan evt. vrijnemen. Doe ik liever niet, als het in een weekend kan worden geregeld.

Voor mij geldt het zelfde
al zou ik de maandag kunnen ruilen met een collega

Ik zou zeggen let’s reserve the tickets

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 86 ] 10 February 2009 10:12 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Moeten we wel eerst definitief een datum kiezen 😛

Zaterdag heenrijden, iets eten in Stuttgart of onderweg, is ook prima, hotel in, zondagochtend misschien nog even de stad in, ‘s middags naar de voorstelling, na afloop iets eten in Stuttgart, naar huis rijden?

  [ # 87 ] 11 February 2009 05:44 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Lein80 - 10 February 2009 09:10 PM
Hanstmf - 10 February 2009 07:50 PM
Lein80 - 10 February 2009 07:13 PM

Dan is zondagmiddagmatinee denk ik best een idee. Als ik nu kijk voor de zondagmiddag, zijn er nog veel plaatsen op rij 1 t/m 6 in het midden.

Ok regel het maar wat mij betreft.

Dat kan mijn rekening op het moment niet helemaal aan, na alle bezoeken aan Les Mis de afgelopen weken…

Ik kan mijn deel van de kosten op voorhand al aan je, of in elk geval degene die boekt, overmaken 😄

  [ # 88 ] 11 February 2009 06:37 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

IngeG - 10 February 2009 10:12 PM

Moeten we wel eerst definitief een datum kiezen 😛

Zaterdag heenrijden, iets eten in Stuttgart of onderweg, is ook prima, hotel in, zondagochtend misschien nog even de stad in, ‘s middags naar de voorstelling, na afloop iets eten in Stuttgart, naar huis rijden?

Dat lijkt mij een goed voorstel. Dan kan je het allemaal in het weekend houden, en zit je toch niet met de belachelijk dure kaartjes.

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 89 ] 11 February 2009 10:18 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Zijn we zondagnacht wel laat thuis, maar da’s ook geen groot probleem wat mij betreft..voor 1 nachtje trek je dat best 😊 (en ik ben sowieso meer een nachtmens dan een ochtendmens..maar dat zal niet voor iedereen gelden denk ik).

  [ # 90 ] 11 February 2009 03:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Kennen jullie elkaar eigenlijk ook persoonlijk - en dan richt ik mij tot de drie dames? Zelf heb ik twee forumleden ooit ontmoet, ééntje ervan is Milan (van Weelden) op zijn eigen premiere in Man van La Mancha. Mij kennen jullie niet, is het een idee om in de aanloop naar Wicked eens samen een musical te gaan bezoeken?

Zelf heb ik dit voorjaar zeker nog interesse in:
- Joseph (wie niet)
- Footloose
- HSM - wil Nathalie van Gent graag zien
- Anatevka
- Ciske
Andere suggesties zijn welkom!

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 13