Evita 14-01-2009
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Ben net terug van Evita.. Dit was de tweede keer dat ik naar de voorstelling ging. Het was eigenlijk niet de bedoeling om 2 keer te gaan, maar een vriendin van mij wilde graag en dus heb ik me maar weer opgeofferd.. 😉

Ik zat op rij 1 wat dus inhield dat ik de cast recht in de ogen kon kijken.. Bij een productie als deze heeft dat echt toegevoegde waarde!

Evita: Brigitte; Wat is het terecht dat zij OZNE heeft gewonnen.. zij zet een mooie Evita neer, zingt verder heel zuiver.. Tijdens “huil niet om mij Argentina” zat ze geknield voor mij.. ik zag de tranen in haar ogen staan.. Geweldig ingeleefd..
Che: Stanley; Hij brengt zijn rol met humor en schakelt geweldig tussen gezichtsuitdrukkingen.. Op een punt tijdens de voorstelling, wanneer het gehele ensemble wat zingt, probeerde hij er wat tussendoor te zingen, zijn microfoon deed het op dat moment niet, maar toch hoorde ik hem zingen.. heel mooi zuiver zonder enige versterking..
Peron: ik weet niet wie hem speelde, hij kreeg achteraf speciaal een bos bloemen, ik weet verder niet waarom.. Zijn zang was prima, hij bewoog zich helaas alleen nogal onopvallend op het toneel..

Het ensemble was verder prima; wie mij opvielen waren Anne en Ivo Chundro; zij wisten elke keer weer op te vallen op een natuurlijke manier..

Verder nog wat aandacht voor de drummer.. Voor het begin van deel twee stond ik de orkestbak in te kijken en hij had nogal aandacht nodig.. Dus even naar hem gezwaaid.. Tijdens het applaus was hij ook weer aandacht aan het zoeken.. kan met zijn buigingen zo het podium op.. 😉

  [ # 1 ] 15 January 2009 05:31 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Leuk verslag! Ik zou ook nog wel een keer willen gaan, maar ja, helemaal naar Groningen!

Durske - 14 January 2009 10:55 PM

Ik zat op rij 1 wat dus inhield dat ik de cast recht in de ogen kon kijken.. Bij een productie als deze heeft dat echt toegevoegde waarde!

Ik heb Evita (net zoals Les Mis) ook vanaf de eerste rij mogen bekijken. Het lijkt dan wel een privé-voorstelling en de spelers kijken je soms recht in de ogen.

Maar speelde Roberto de Groot dan niet Juan Peron?

  [ # 2 ] 16 January 2009 09:02 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  80
Geregistreerd  2009-01-13

nee…..het was inderdaad niet roberto de groot!!!!
ik was er ook die avond!!! wie het wel was?????? hij deed het wel goed hoor maar ik was niet zo gecharmeerd van zijn stem (ach…..smaken verschillen)

  [ # 3 ] 16 January 2009 12:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

debbie73 - 16 January 2009 09:02 AM

nee…..het was inderdaad niet roberto de groot!!!!
ik was er ook die avond!!! wie het wel was?????? hij deed het wel goed hoor maar ik was niet zo gecharmeerd van zijn stem (ach…..smaken verschillen)

wellicht Timo Bakker..
die hadden wij.. en die heeft nogal opvallende stem.. waar je van moet houden denk ik..

  [ # 4 ] 16 January 2009 01:21 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Waarom zou ie een bos bloemen krijgen?

  [ # 5 ] 16 January 2009 01:28 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Misschien zijn laatste show?

  [ # 6 ] 16 January 2009 05:14 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2003-02-03

Hoogstwaarschijnlijk zijn laatste als Peron, vandaar de bloemen….

  [ # 7 ] 16 January 2009 06:34 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  80
Geregistreerd  2009-01-13

ik weet wel dat het de laatste voorstelling in Uden was!!
en brigitte en stanley kregen ook een bos bloemen en voor de rest van de cast was er een roos!!!

  [ # 8 ] 16 January 2009 08:35 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2003-02-03

Dan kan het ook van het theater uitgaan, dat zij de bloemen hebben gegeven…het blijft een beetje raden zo…

  [ # 9 ] 17 January 2009 09:31 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Maar Peron kreeg een aparte bos bloemen.. naast het bos dat Brigitte en Stanley kregen van het theater..

Heb even foto’s gezocht, en het was idd Timo Bakker..

  [ # 10 ] 17 January 2009 12:09 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  80
Geregistreerd  2009-01-13

ooooooh…...dat is mij niet opgevallen!!
niet zo goed opgelet dus,hihi!!