8 of 8 | ‹ First  < 6 7 8
Jack van Gelder in Les Mis
  [ # 106 ] 06 February 2009 04:02 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  220
Geregistreerd  2008-12-30

haarbol - 06 February 2009 03:56 PM
Franky - 06 February 2009 11:27 AM

Laten we de komende keren als publiek eens laten horen wat we er van vinden en Jack, als hij zo dramatisch blijft presteren, trakteren op een flink boe geroep tijdens het afbuigen in plaats van de bijna verplichten (en bij les mis verder trouwens wel terechte) staande ovatie.

Vergeet niet dat het niet de schuld van Jack is dat hij is aangenomen. Er doen zoveel mensen auditie die niet geschikt zijn voor een bepaalde rol. Als iemand z’n best doet, en ik ben er van overtuigd dat dat het geval was, vind ik boe-geroep aan -zijn- adres not done.

Het is ook niet de schuld van Jack dat hij is aangenomen. Heb hem zelf niet gezien in Les Mis, maar als ik hier zo de reacties lees is het geen goede casting geweest en is hij niet zo geschikt voor de rol. Vraag me dan ook af waarom ze hem hebben gecast als Thenardier, neem aan dat ze normaal gesproken wel mensen aannemen voor een rol die ook echt geschikt zijn voor die rol.

Vind niet dat ze maar iemand moeten gaan aannemen omdat ie zo bekend is om maar mensen naar het theater te lokken, terwijl die persoon eigenlijk helemaal niet in die musical past en niet geschikt is om in die musical te spelen.

  [ # 107 ] 06 February 2009 04:03 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  85
Geregistreerd  2006-07-23

haarbol - 06 February 2009 03:56 PM
Franky - 06 February 2009 11:27 AM

Laten we de komende keren als publiek eens laten horen wat we er van vinden en Jack, als hij zo dramatisch blijft presteren, trakteren op een flink boe geroep tijdens het afbuigen in plaats van de bijna verplichten (en bij les mis verder trouwens wel terechte) staande ovatie.

Vergeet niet dat het niet de schuld van Jack is dat hij is aangenomen. Er doen zoveel mensen auditie die niet geschikt zijn voor een bepaalde rol. Als iemand z’n best doet, en ik ben er van overtuigd dat dat het geval was, vind ik boe-geroep aan -zijn- adres not done.

Dit vind ik nou weer zo typisch, als hij zijn best doet verdient hij geen negatieve reacties. We hebben het hier niet over de eindmusical van de basischool maar over een professionele productie waar we als publiek veel geld voor moeten betalen en als ik het goed lees uit de eerste reacties speelt Jack inderdaad als een basisschool leerling die goed zijn best doet. In dit geval is dat niet goed genoeg en dat mag je hem best laten weten (zeker na alle arrogante reacties over auditie doen en zo in de media). Ik hoop dat er snel iemand uit engeland komt kijken en hem ontslaat.

   Handtekening   

My only goal is just to be
There’s only now, there’s only here!

  [ # 108 ] 06 February 2009 04:10 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  74
Geregistreerd  2004-05-23

Franky - 06 February 2009 04:03 PM
haarbol - 06 February 2009 03:56 PM
Franky - 06 February 2009 11:27 AM

Laten we de komende keren als publiek eens laten horen wat we er van vinden en Jack, als hij zo dramatisch blijft presteren, trakteren op een flink boe geroep tijdens het afbuigen in plaats van de bijna verplichten (en bij les mis verder trouwens wel terechte) staande ovatie.

Vergeet niet dat het niet de schuld van Jack is dat hij is aangenomen. Er doen zoveel mensen auditie die niet geschikt zijn voor een bepaalde rol. Als iemand z’n best doet, en ik ben er van overtuigd dat dat het geval was, vind ik boe-geroep aan -zijn- adres not done.

Dit vind ik nou weer zo typisch, als hij zijn best doet verdient hij geen negatieve reacties.

Er zit een verschil tussen negatieve reacties en publiekelijke vernedering.

  [ # 109 ] 06 February 2009 04:14 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  220
Geregistreerd  2008-11-19

haarbol - 06 February 2009 04:10 PM
Franky - 06 February 2009 04:03 PM
haarbol - 06 February 2009 03:56 PM
Franky - 06 February 2009 11:27 AM

Laten we de komende keren als publiek eens laten horen wat we er van vinden en Jack, als hij zo dramatisch blijft presteren, trakteren op een flink boe geroep tijdens het afbuigen in plaats van de bijna verplichten (en bij les mis verder trouwens wel terechte) staande ovatie.

Vergeet niet dat het niet de schuld van Jack is dat hij is aangenomen. Er doen zoveel mensen auditie die niet geschikt zijn voor een bepaalde rol. Als iemand z’n best doet, en ik ben er van overtuigd dat dat het geval was, vind ik boe-geroep aan -zijn- adres not done.

Dit vind ik nou weer zo typisch, als hij zijn best doet verdient hij geen negatieve reacties.

Er zit een verschil tussen negatieve reacties en publiekelijke vernedering.

Daar ben ik het absoluut mee eens. Ik vind het te ver gaan om hem publiekelijk te vernederen. Natuurlijk ontstaan er de nodige discussies, maar op zo een moment in het theater, dat kan je niet maken, vind ik.

Nu krijg je vast weer reacties, stage kan het niet maken om hem in die rol te zetten. So be it.

Wees blij dat het is gebeurd in de laatste anderhalve week van de productie.

   Handtekening   

Live your life like it’s golden!

  [ # 110 ] 06 February 2009 07:02 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

*Esmee - 06 February 2009 04:14 PM
haarbol - 06 February 2009 04:10 PM
Franky - 06 February 2009 04:03 PM
haarbol - 06 February 2009 03:56 PM
Franky - 06 February 2009 11:27 AM

Laten we de komende keren als publiek eens laten horen wat we er van vinden en Jack, als hij zo dramatisch blijft presteren, trakteren op een flink boe geroep tijdens het afbuigen in plaats van de bijna verplichten (en bij les mis verder trouwens wel terechte) staande ovatie.

Vergeet niet dat het niet de schuld van Jack is dat hij is aangenomen. Er doen zoveel mensen auditie die niet geschikt zijn voor een bepaalde rol. Als iemand z’n best doet, en ik ben er van overtuigd dat dat het geval was, vind ik boe-geroep aan -zijn- adres not done.

Dit vind ik nou weer zo typisch, als hij zijn best doet verdient hij geen negatieve reacties.

Er zit een verschil tussen negatieve reacties en publiekelijke vernedering.

Daar ben ik het absoluut mee eens. Ik vind het te ver gaan om hem publiekelijk te vernederen. Natuurlijk ontstaan er de nodige discussies, maar op zo een moment in het theater, dat kan je niet maken, vind ik.

Nu krijg je vast weer reacties, stage kan het niet maken om hem in die rol te zetten. So be it.

Wees blij dat het is gebeurd in de laatste anderhalve week van de productie.

Dat vind ik zo’n dooddoener! Ik heb les mis al meerdere keren gezien en ga hem de 19e voor de laatste maal bekijken, maar ik vind echt dat je altijd, tijdens elke voorstelling de absolute top mag verwachten! Daar betaal ik tenminste flink voor.

  [ # 111 ] 06 February 2009 07:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Dit is even een verzoek: zouden jullie, om het leesbaar te houden, het quoten willen beperken.
Het is nu n.l. erg lastig te lezen. Dank jullie wel 😄

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 112 ] 06 February 2009 08:09 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

MoNieky - 06 February 2009 07:20 PM

Dit is even een verzoek: zouden jullie, om het leesbaar te houden, het quoten willen beperken.
Het is nu n.l. erg lastig te lezen. Dank jullie wel 😄

Ik vind quoten juist weer fijner om te lezen als het om directe reacties gaat   😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 113 ] 06 February 2009 11:41 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

Toch denk ik dat we blij moeten zijn met zijn optreden in Les mis.
Als hij niet in Les mis was gekomen, dan was hij volgend jaar zeker in mamma mia gekomen
en dan hadden we voor veel langere tijd last van hem gehad…

Hij heeft nu tenminste zijn kansen verspeeld en denk dat de kans klein is dat we hem de aankomende jaren nog terug zien in musical na alle commotie…..

Elk nadeel heeft zo zijn voordeel

  [ # 114 ] 06 February 2009 11:43 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Kiepkantel - 06 February 2009 08:09 PM

Ik vind quoten juist weer fijner om te lezen als het om directe reacties gaat   😄

Voor directe reacties is het ook fijn, maar dan hoef ik niet alle 20 vorige berichtjes te zien 😉

En het was alleen maar persoonlijk verzoekje 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 115 ] 07 February 2009 10:22 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Ik wilde eigenlijk alleen het laatste zinnetje quoten, maar weet niet hoe ik dat doe. Iemand die het me uit kan leggen?
Dan wordt het inderdaad wel een stuk overzichtelijker denk ik…

  [ # 116 ] 07 February 2009 10:26 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Faatijn - 07 February 2009 10:22 AM

Ik wilde eigenlijk alleen het laatste zinnetje quoten, maar weet niet hoe ik dat doe. Iemand die het me uit kan leggen?
Dan wordt het inderdaad wel een stuk overzichtelijker denk ik…

Dan laat je gewoon het eerste stukje staan (quoto….. t/m het haakje achter de aanhalingstekens achter de eerste datum, dan de tekst die je wilt bewaren (Je kan gewoon alles deleten wat je niet wilt zien 😉
) en dan weer (/quote)
Ik hoop dat het duidelijk is zo, succes en dank je 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 117 ] 07 February 2009 12:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

MoNieky - 07 February 2009 10:26 AM

Dan laat je gewoon het eerste stukje staan (quoto….. t/m het haakje achter de aanhalingstekens achter de eerste datum, dan de tekst die je wilt bewaren (Je kan gewoon alles deleten wat je niet wilt zien 😉
) en dan weer (/quote)

De beginquote en eindquote natuurlijk wel tussen rechte haken. Dat weet MoNieky ook wel maar als je rechte haken typt dan ga je al meteen quoten. Ik heb het daarom even tussen codebegin en codeeind geplaatst:

[quote author="MoNieky" date="1233998808"]
Dan laat je gewoon het eerste stukje staan..:wink:
[/quote]

Berichtje ziet er wel grappig uit zo. Zo en nu weer on topic. Heb begrepen dat Jack 6 x opgaat, dus zo’n 2 x per week, dan zou ik ‘m dus vanavond wel kunnen zien. Ik heb gezocht naar de speeldata, maar kon tot nu toe van hem alleen 5 feb. vinden.

  [ # 118 ] 07 February 2009 01:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Hij heeft nu 4 en 5 feb. gespeeld dus je maakt nog 4x kans om hem te zien 😉 Jottem.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 119 ] 07 February 2009 09:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

St0rm - 06 February 2009 11:41 PM

Toch denk ik dat we blij moeten zijn met zijn optreden in Les mis.
Als hij niet in Les mis was gekomen, dan was hij volgend jaar zeker in mamma mia gekomen
en dan hadden we voor veel langere tijd last van hem gehad…

Hij heeft nu tenminste zijn kansen verspeeld en denk dat de kans klein is dat we hem de aankomende jaren nog terug zien in musical na alle commotie…..

Elk nadeel heeft zo zijn voordeel

Dat zegt niks; misschien bouwt hij het zo wel lekker op: zien we hem over een jaar weer in een andere productie en dan naast Frits Sissing of zo, die vind het misschien ook wel leuk om musical te spelen en het wordt nu vast een rage.

Maar goed; on topic. Boe roepen zou ik persoonlijk ook niet doen, wat je zegt publiekelijke vernedering is niet nodig. Ik zou gewoon ophouden met klappen en mijn hoofd schudden, of heel opvallend net toevallig mijn jas en tas vast pakken (na ja, tas dan) en bij de volgende opkomst van een andere rol weer verder klappen (enthousiast). Gelukkig heb ik Les Mis nu wel gezien.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 120 ] 08 February 2009 10:50 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Jack van Gelder wil ook graag in The producers spelen, als deze naar Nederland komt. Dat berichtje heb ik 3 mnd geleden volledig gemist! Moet daar nog ‘ns even een mening over vormen.

‹ First  < 6 7 8
8 of 8