Help…met spoed over te nemen:Ciske de Rat, 1e rang + theaterdiner,RAI, 31/1!!!
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2009-01-29

Wij zoeken met spoed iemand die heeeeeel graag nog naar de musical Ciske de Rat wil…We hebben 2 tickets voor de voorstelling van as. zaterdag, 31 januari om 20.00 u., in het Amsterdamse RAI-theater te liggen. (kaarten a 58 euro = 1e rang -> Rij A3, stoelen 6+7) Tevens hebben we daar nog 2 theaterdinervouchers bij voor het 3-gangendiner voorafgaand aan de voorstelling (a 29,50). Het gaat om eerlijke kaartjes die we niet duurder willen verkopen dan we ze zelf gekocht hebben. We hebben ze vorig jaar al aan mijn ouders geschonken ivm het feit dat mijn moeder 50 werd. Helaas is mijn vader gister met een hartinfarct in het ziekenhuis beland en staat niemands hoofd op dit moment nog naar de voorstelling. Toch willen we ze graag op een later tijdstip alsnog een mooi avondje uit aanbieden. Helaas kan Topticketline de kaarten niet meer terugnemen vandaar deze oproep:

Wie-o-wie heeft er achter het net gevist voor kaarten voor deze musical en wil dolgraag alsnog naar de extra voorstellingen??? Neem dan alsjeblieft contact met me op: .(JavaScript must be enabled to view this email address). Wellicht kunnen we nog iets met elkaar regelen voor het komende weekend.

[ Gewijzigd: 30 January 2009 02:30 PM by Ronny ]
  [ # 1 ] 29 January 2009 10:30 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Hallo en welkom op Musicalworld! Ik zou bij deze oproep graag 2 opmerkingen willen plaatsen:

1. Ik weet niet of het handig is om open en bloot je tel.nr. op een website te plaatsen, maar goed dit is een eigen keuze.

2. Vat dit niet persoonlijk op, maar we willen ook onze bezoekers waarschuwen voorzichtig te zijn met dit soort transacties. Dit gaat op basis van goed vertrouwen, maar omdat je net nieuw bent wil ik mensen wel adviseren om op te letten. Dat staat uiteraard los van het feit dat ik uiteraard wel begrip heb voor de situatie en hoop dat je toch een oplossing zult vinden..

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 2 ] 29 January 2009 10:41 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2009-01-29

Dag Ronny,

Je hebt gelijk: idd. niet handig van me…heb er gelijk maar een wijziging in aangebracht…In mijn lichtelijke “wanhoop” de kaarten kwijt te raken heb ik deze niet zo slimme actie gedaan…

Anyway…ik check de komende dagen regelmatig mijn mail dus ook op die manier zullen eventuele belangstellenden me kunnen bereiken!

Overigens heb ik alle begrip voor je waarschuwing aan mogelijke kopers - er moet idd. sprake zijn van goed vertrouwen, over en weer…

[ Gewijzigd: 29 January 2009 11:04 PM by Anette ]
  [ # 3 ] 30 January 2009 02:28 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2009-01-29

Ben ik weer…We zijn de tickets inmiddels kwijt! Bedankt voor de belangstelling en veel succes met dit forum verder. Ik weet nu van het bestaan af en heb al gezien dat hier leuke info te vinden is dus jullie zien me nog wel eens terug!

@ Administrator: is het mogelijk dat mijn oproep verwijderd wordt of kan ik dat zelf op de een of andere manier voor elkaar krijgen?

Groetjes,

Anette

  [ # 4 ] 30 January 2009 02:30 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Verwijderen doen we niet aan, we zullen het topic wel op slot zetten zodat het niet steeds boven komt drijven. Bij deze dus!

   Handtekening   

Turbo! Turbo!