2 of 2 |  < 1 2
Supermodel de musical failliet
  [ # 16 ] 03 February 2009 07:15 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik vond het niet zo’n aantrekkelijke titel, maar had wel in het achterhoofd een keertje te gaan kijken. ik had begrepen dat de financiele constructie zo was dat het ook een niet zo volle zaal wel kon overleven. Het blijkt dus anders. Jammer voor de betrokkenen uiteraard.

  [ # 17 ] 03 February 2009 08:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2008-12-21

Pfff…. Ja, net ook al wat bij Shownieuws. Vervelend zeg, maarja, uiteraard wel moeilijk om met zo’n nieuw productiebedrijf (toch?) “door te breken”.

Ze hebben langer mogen repeteren, dan spelen. Dan is het wel héél erg! Sneu…

  [ # 18 ] 03 February 2009 10:39 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Oei… Ik voel me haast schuldig alsof m’n karma bevlekt is. Afgelopen zaterdag zei ik nog op het feestje van een goede vriendin dat ik niet verwacht dat Supermodel het nog langer dan twee weken vol zou houden. Het idee was dan ook om donderdag te gaan. Toen ik vamorgen hier op het forum las dat Supermodel failliet was heb ik de kaartverkoop gecheckt en dat was toen nog mogelijk… Niet lang daarna stond op de ticketdinges dat alle voorstellingen waren geannuleerd. Ik kan niet zeggen dat ik verbaasd ben, want ik heb nooit écht gelooft in de voorstelling of de lokatie. Toch is het goed klote voor een welwillende nieuwe producent en voor een werkeloze cast.

Het enige wat ik echt oprecht jammer vind is dat ik nu geen gegronde mening kan geven over wat ik nou van Supermodel vind…

De castfoto’s in het programmaboekje waren in elk geval schitterend.

(8 jaar werken aan een soapscript is best lang, ik denk dat de gemiddelde professionele soapschrijver zich bescheurd bij het idee)

  [ # 19 ] 03 February 2009 11:25 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Eh, ja, idd een beetje jammer idd dat ie per direct gestopt is haha.  :tong:

  [ # 20 ] 04 February 2009 12:04 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2003-04-27

Zondag was ik bij de laatste voorstelling en vind het heel erg jammer voor Eugene dat het zo gelopen is. Ik zei zondag nog tegen hem dat ik het liefst elke week wel wilde gaan kijken. (nou heb ik er ook 3 van de 22 show gezien dus dat is al best veel). Ook erg jammer voor de cast want die was echt top.

  [ # 21 ] 04 February 2009 01:18 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

*zucht* wat balen, vooral voor alle medewerkers.
Ben er vandaag bijna plat over ge-SMS’t haha.
Ik heb eergister nog kaarten gekocht voor 28 maart, die incasso opdracht ga ik maar annuleren zodat ik dat geld niet kwijt ben.
Ik heb ook kaarten voor 1 maart (al een tijd in huis), ik hoop dat ik daarvan het geld nog terug krijg (maar van een kale kip kan je niet plukken).
Verder ben ik wel heel blij dat ik 2 keer geweest ben en dat ik in ieder geval Boris 1 keer heb mogen zien, en eindelijk heb gehoord hoe mooi hij zingt!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

 < 1 2
2 of 2
‹‹ Fantasticks      wie in ciske de rat? ››