3 of 3 |  < 1 2 3
Sunset Boulevard / London (verslag)
  [ # 31 ] 04 May 2009 10:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

jouke - 04 May 2009 08:44 PM
martijn-j - 04 May 2009 08:35 PM

Ik dacht dat het wel goed liep, omdat de voorstelling in korte tijd twee keer verlengd is.

dat is zo raar er aan; ze hebben volgens mij nog nooit een uitverkochte zaal gehaald maar gaan wel door tot 19 september. Misschien hopen ze vd zomer meer toeristen te trekken. Ook heeft deze show redelijk weinig kosten dus kan het nog zo lang volhouden

Als dat zo is zullen heel veel shows maar een korte run hebben. Alleen shows als Wicked en Oliver trekken volle zalen.. De rest heeft vaak nog veel lege plekken..

Maarja.. ook op het west end zijn ‘kleine’ shows. Die goed genoeg draaien om geen geld te verliezen, maar die wel van zeer hoor niveau zijn!
Want zodra Wicked of We Will Rock You een halve zaal gaat draaien zijn ze binnen een maand dicht. Die shows kosten zoveel geld! Heb pas gelezen dat WWRY 225.000 pond per week kost! En ga maar na.. Cast.. Kostuums.. Licht.. Geluid… Zo duur allemaal..

En dat is dus het fijne aan Sunset en ook Spring Awakening. Die kosten niet veel. Sunset heeft niet meer dan 11 mensen op het podium en die zijn ook nog eens het orkest.. Geen 10 kostuums per persoon en geen honderden pruiken… Ook hebben ze geen salaris dat in de tonnen reikt.. (Die van Kathryn zal waarschijnlijk wel wat hoger zijn)

@Jouke.. Een volle zaal hebben ze inderdaad nooit gehad. Alleen de stalles en de dress circle… Ik ben 1 mei geweest, voor de 4e keer, en toen waren de stalles en de dress circle voor +- 3/4 vol… En dat was op vrijdag avond…

Woensdag middag bij Spring Awakening was helemaal dramatisch.. 1/4 van de stalles zat vol, en dat was het…. Nam niet weg dat het een geweldige show was! (voor 10 pond op midden rij 5….)

Ohh en trouwens.. Misschien hebben ze voor van de zomer nog geen nieuwe voorstelling gereed en is het goedkoper deze show aan te houden….

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 32 ] 05 May 2009 04:19 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

chitra - 04 May 2009 07:32 PM

Ja, ik vind het
En ik denk ook dat je beter een publiek voor je hebt die geinteresseerd is in wat je doet, dan een hele zaal die je verveeld aan loopt te gapen.. Zoals dat met ‘school’ avonden gebeurd…

Toen ik bij Blood Brothers was zat de zaal ook vol met scholieren die er verplicht heen moesten, maar die hadden volgens mij de avond van hun leven. Je zou toch denken (nouja, in ieder geval hopen) dat als ze dat bij zo’n belabberde voorstelling al hebben ze Spring Awakening al helemáál fantastisch zouden moeten vinden. Sorry, beetje off-topic maar goed 😊.

  [ # 33 ] 05 May 2009 07:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Blood Brothers is ook super dus snap dat ze genoten. Maar vorige week opvallend veel scholieren gezien. Natuurlijk bij Oliver maar ook bij andere shows.

  [ # 34 ] 17 May 2009 07:38 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Volgens geruchten op Whatsonstage speelt Sunset op 30 mei al de laatste voorstelling. Erg jammer!

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 35 ] 17 May 2009 09:23 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Jammer; maar te verwachten dat ze september niet zouden halen.

  [ # 36 ] 17 May 2009 01:44 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

eastwick - 17 May 2009 07:38 AM

Volgens geruchten op Whatsonstage speelt Sunset op 30 mei al de laatste voorstelling. Erg jammer!

Wat?!!

NEEEE!!!!

Hoe moet ik kiezen tussen de laatste voorstelling van Sunset of Spring Awakening?

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 37 ] 19 May 2009 02:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Het is inmiddels officieel. De laatste voorstelling is 30 mei. In 2010 gaat de voorstelling touren door de UK. Daarna komt er een nieuwe versie op broadway.

  [ # 38 ] 19 May 2009 03:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

:(  30 mei wordt een ‘zwarte’dag…

Ik heb besloten smiddags naar de een na laatste Spring Awakening te gaan en dan savonds naar de laatste Sunset Boulevard…

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 39 ] 19 May 2009 08:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

martijn-j - 19 May 2009 02:50 PM

Het is inmiddels officieel. De laatste voorstelling is 30 mei. In 2010 gaat de voorstelling touren door de UK. Daarna komt er een nieuwe versie op broadway.

Gelukkig goed nieuws na al het slecht `Sunset` nieuws

 < 1 2 3
3 of 3