Tarzan 19-03-2009 (Spoilers)
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

Dankzij de gewelding 25 euro actie (bel de topticketline o.v.v. Super Last Minute actie maart en tot 31 maart zit je voor 25 euro p.p op een eerste rangsstoel bij Tarzan) die ik op het musicalworld Forum vond, ben ik afgelopen donderdag voor de 3e keer naar Tarzan geweest. Samen met mijn achternicht en haar moeder. Ze zeggen wel eens 3 maal is scheepsrecht, in dit geval klopt het echt. Het was de sterkste cast en show van de drie keer die ik heb gezien. We hebben een superavond gehad! We zaten in de ring aan de rechterkant op de eerste rij ter hoogte van rij 22. Hele mooie plaatsen, je hebt echt een superoverzicht over de zaal en je krijgt alles goed mee.

Ik had al eerder een verslag geschreven maar dat was kwijt toen ik het ging plaatsen.

Cast:
Tarzan - Ron Link
Jane - Bente van den Brand
Alternate Kala - Sophia Wezer
Korchak - Arwin Kluft
Tark - Clayton Peroti
Professor Porter - Istvan Hitzelberger
Clayton - Leon Roeven
Kleine Tarzan geen idee (het was wel een schatje)

Ron was voor mij nog sterker dan de vorige keer, en het blijft een zeer lekker hapje om naar te kijken. Hij kan nu zo lekker hard en beheerst zingen echt schitterend. Vond Verloren verleden heel mooi, kon het niet droog houden, maar ook zijn duet met Jane na de pauze was heel mooi. Doordat Bente (echt de beste Jane die ik heb gezien) ook een waanzinnig stemgeluid heeft, gingen Ron en Bente samen echt los in dat duet. Kippenvel overal.

Bente heeft mij echt verbaasd en verrast, een goede actrice en een fantastische zangeres. Vocaal vond ik haar zeer sterk! Ik denk dat de mensen om mij heen me echt irritant vonden want ik heb zo hard om haar moeten lachen, kreeg gewoon de slappe lach.

Dan het duo Arwin en Sophia, in dit geval Korchak en Kala, zij waren heel leuk en fijn samen. Het duet voor de pauze tussen hun, niet waar, jawel, niet waar etc (weet f geen titels van nummers) was heel mooi gezongen maar ook grappig. Er werd goed gezongen. Ook Arwin zijn : “Het moet” als Korchak, was heel krachtig gezongen. Ik vond hem echt vele malen beter dan Hans Peter Janssens. Ik vind Arwin veel beter acteren en ook beter te verstaan.

Clayton Perroti als Tark, gewoon super. Heb ook een keer Marlon David Henry gezien maar Clayton legt toch net nog wat meer in de rol en lijkt vocaal ook wat sterker. Echt bizar knap hoe hij hangend en slingerend van links naar rechts toch zo loepzuiver kan zingen.

Istvan was een zeer grapige professor Porter en tussen hem en Bente als Jane was veel chemie. Dat spatte echt van het podium af. Heel grappig en op de juiste momenten ook heel lief en heel ontroerend.

clayton werd ook gewoon goed gespeeld.

Kortom echt een supergoede show, de beste in mijn beleving die ik heb gezien tot nu toe!

Twee schoonheidsfoutjes. Tijdens mensen kind viel een van de rode doeken niet naar beneden en tijdens de waslijnscene zat de waslijn in de knoop. Ach kleinigheidjes en ze werden goed opgelost!

31 maart zit ik weer bij Tarzan, dan op rij 6 in het midden met een vriendin van mijn man. Hoop dat het dezelfde cast is dat ik op een waardige manier voor de laatste keer van Tarzan kan gan genieten. Iemand al enig idee over de cast 31 maart?

Groet Jassie

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

  [ # 1 ] 24 March 2009 11:44 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Fijn verslag en leuk dat het zo goed was   😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 2 ] 24 March 2009 07:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

jas_sie - 24 March 2009 10:40 AM

Het duet voor de pauze tussen hun, niet waar, jawel, niet waar etc (weet f geen titels van nummers) was heel mooi gezongen maar ook grappig.

Als de maan bij de sterren

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 3 ] 27 March 2009 05:56 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  175
Geregistreerd  2008-11-10

leon en istvan zijn zooo aardig ! Merlon is wel goed maar clayton heeft die rol zo vaak gespeeld dat merk je gewoon!!

   Handtekening   

16 juni - miss saigon
26 juni miss saigon
3 juli miss saigon
8 juli miss saigon