10 of 13 | ‹ First  < 8 9 10 11 12 >  Last ›
Mary Poppins concert
  [ # 136 ] 08 April 2009 12:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Jeroen - 08 April 2009 12:05 PM

als martijn de oorspronkelijke auteur was was het niet de eerste, maar de eerste waar gequoot werd zonder quote. Dat heb je scherp gezien dus: ik heb ook deze post nu ge-punt….

Heel erg bedankt Jeroen.

  [ # 137 ] 08 April 2009 12:40 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Hanstmf - 08 April 2009 05:21 AM

Heb nog aardig wat gevonden via gekopmusicals.nl en het 2008/2009 topic

Susanne Seimel     - Van oorsprong Oostenrijkse klassieke zangeres en musicalactrice.  Opleiding Performing Arts Studios Wenen. Rollen Columbia (The Rocky Horror Show), Mistress (Evita), Hauptrollen Linda und Angie (Finix), Soulgirl (Jesus Christ Superstar) in Graz und Klagenfurt, Nils Holgersson, Simba oder Das Löwenland in Deutschland, Anything Goes en Dracula in Graz, Tom Sawyer in Wenen. In 2008 is ze naar Nederland gekomen en is hier docente toneelspel/voordracht/repertoire mn. voor Duits taalgebied.

Wordt daar hier in Nederland les in gegeven ?  Leer ik toch weer iets nieuws 😄    Bestaat dat ook voor engels of frans ?

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 138 ] 08 April 2009 02:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Kiepkantel - 08 April 2009 12:40 PM
Hanstmf - 08 April 2009 05:21 AM

Susanne Seimel… is naar Nederland gekomen en is hier docente toneelspel/voordracht/repertoire mn. voor Duits taalgebied.

Wordt daar hier in Nederland les in gegeven ?  Leer ik toch weer iets nieuws 😄    Bestaat dat ook voor engels of frans ?

Zie bijvoorbeeld:

http://www.broadwayacademy.nl/nl-leraren-overzicht.html

Ook dus voor de Engelse taal

  [ # 139 ] 11 April 2009 12:30 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

Misschien niet alles even goed begrepen maar klopt het dat er al een aantal namen (waarschijnlijk bekende) bekend zijn voor de liveshows en dat er in Haarlem werd gestreden voor de resterende plaatsen?? Vind het anders wel een heel karig lijstje voor zo’n grote rol. Van mij mag onbekend talent zeker een kans krijgen maar 7 grote onbekenden voor zo’n grote rol (ik reken mensen als o.a. Bente en Irene al tot de bekendere namen) lijkt me niet slim… Ik mag toch hopen dat er een aantal mensen die zich al bewezen hebben ook meestrijden al snap ik dat die niet zo happig zijn om weer door een televisieprogramma aan een rol te moeten komen.

Ik verwacht idd Renee van de Wegberg, Celine Purcell, Wieneke Remmers als grote favorieten en stiekum hoop ik dat Annemieke van der Ploeg zich hieraan waagt. Jammer dat Brigitte al een rol heeft komend seizoen want die komt voor mij het dichts bij de Engelse Mary!

  [ # 140 ] 11 April 2009 01:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

nee van de 16 mensen uit het concert gaan er 10 door. Ik vind het helemaal niet erg; zo veel onbekende. En dat is ook de bedoeling heh van het programma; een onbekend talent vinden

  [ # 141 ] 11 April 2009 01:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  715
Geregistreerd  2008-12-10

ja vind ik ook… moest voor onbekend talent zijn…. ik wil die groep bij de onbekenden wel eens zien!

   Handtekening   

“Nooit een nacht alleen zijn…....”

  [ # 142 ] 12 April 2009 03:06 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  306
Geregistreerd  2008-07-31

Ik ook, want ik vind bij de vorige 2 seizoenen dat er mensen bij zaten die bekend waren en daarom in mijn opzicht een voorsprong hadden. En dat was me het meest opgevallen bij t optreden van de Josephs op de uitmarkt..

  [ # 143 ] 12 April 2009 05:10 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Ik blijf dat toch jammer vinden, je bent als nu bekend gezicht toch ook ooit in de trein gestapt richting theaterschool, musicalacademie en/of conservatorium, met die droom in je achterhoofd ooit eens die grote hoofdrol te krijgen. En dan heb je eindelijk genoeg training en ervaring achter de rug en je hebt er de leeftijd voor en dan blijken opeens de tv-audities “in”  en zijn ze op zoek naar “ruwe diamanten”.  Daar zou je toch heel hard huilend een kantoorbaan van gaan zoeken ?

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 144 ] 12 April 2009 10:16 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik snap dit niet mensen. Tijdens de liveshows zeggen we heel veel “die mensen mét theateropleiding doen het allemaal veel beter, waarom moet er nu zo nodig een ‘ruwe diamant’ komen??” etc., en nu willen we zoveel mogelijk onbekenden?? 😛 😉


*even voor de duidelijkheid: ik wil niemand aanvallen ofzo, het is gwn iets wat me opviel hier 😊

  [ # 145 ] 13 April 2009 05:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Het doel van OZN… is toch het vinden van de ruwe diamant?

En al deze onbekende zijn geschoold er zit geen amateur tussen volgens mij! En de gene die het meeste indruk heeft gemaakt op mij had haar opleiding nog niet eens afgerond!

  [ # 146 ] 13 April 2009 06:45 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

Ik vind het niet zo raar hoor dat zoeken naar een ‘ruwe diamant’. Dat wil niet zeggen dat dat ook een ongeschoold of onervaren iemand hoeft te zijn. Het zijn alleen voornamelijk mensen die nog geen hoofdrol hebben gehad. Brigitte en Freek hebben echt wel een zangopleiding achter de rug.
Stel je voor dat we in alle belangrijke rollen steeds dezelfden terug zouden zien. Dat zou ook een beetje vervelend worden. Het is alleen jammer dat op zich geschikte kandidaten het af laten weten omdat ze geen zin hebben in het ( erg publieke) gedoe rondom en tijdens de liveshows. Wat ik me overigens heel goed voor kan stellen. Ze krijgen nogal wat voor hun kiezen.
Tja en omdat de zoektochten naar Evita en Joseph kijkcijfer-en theaterhits opgeleverd hebben was een derde deel te verwachten.
Ik ga in elk geval wel kijken, al hoop ik op iets minder hysterie dan tijdens de laatste editie.

   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

  [ # 147 ] 14 April 2009 01:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

dutchthea - 13 April 2009 06:45 PM

Ik vind het niet zo raar hoor dat zoeken naar een ‘ruwe diamant’. Dat wil niet zeggen dat dat ook een ongeschoold of onervaren iemand hoeft te zijn. Het zijn alleen voornamelijk mensen die nog geen hoofdrol hebben gehad. Brigitte en Freek hebben echt wel een zangopleiding achter de rug.
Stel je voor dat we in alle belangrijke rollen steeds dezelfden terug zouden zien. Dat zou ook een beetje vervelend worden. Het is alleen jammer dat op zich geschikte kandidaten het af laten weten omdat ze geen zin hebben in het ( erg publieke) gedoe rondom en tijdens de liveshows. Wat ik me overigens heel goed voor kan stellen. Ze krijgen nogal wat voor hun kiezen.
Tja en omdat de zoektochten naar Evita en Joseph kijkcijfer-en theaterhits opgeleverd hebben was een derde deel te verwachten.
Ik ga in elk geval wel kijken, al hoop ik op iets minder hysterie dan tijdens de laatste editie.

ik denk dat er nu wel wat minder hysterie zal zijn, omdat het geen mannen meer zijn. Dan krijg je al die meiden/vrouwen die nog enthousiaster worden. 😉

en ze doen die programma’s niet alleen om iemand te vinden, het is de allerbeste publiciteit die ze kunnen krijgen. er wordt gewoon 10 weken lang reclame voor de musical gemaakt, waardoor mensen kaartjes gaan kopen.

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 148 ] 14 April 2009 03:36 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  893
Geregistreerd  2008-11-08

LissLove - 14 April 2009 01:36 PM

[quote author=“dutchthea” dateik denk dat er nu wel wat minder hysterie zal zijn, omdat het geen mannen meer zijn. Dan krijg je al die meiden/vrouwen die nog enthousiaster worden. 😉

en ze doen die programma’s niet alleen om iemand te vinden, het is de allerbeste publiciteit die ze kunnen krijgen. er wordt gewoon 10 weken lang reclame voor de musical gemaakt, waardoor mensen kaartjes gaan kopen.

Tja,  het werkt wel…Joseph is een regelrechte hit.  En Evita daarvoor deed het ook prima….

   Handtekening   

I am not dead yet!!!!!!

  [ # 149 ] 14 April 2009 03:50 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Joseph had zonder OZNJ echt geen verlening in Beatrix gekregen..

Maar mijn idee van de ruwe diamant is gewoon iemand vinden die nog niet volop in de schijnwerpers staat, maar wel al voldoende ontwikkeld is door scholing om het aan te kunnen.. Ben heel benieuwd naar de laatste 10..

  [ # 150 ] 14 April 2009 03:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2008-12-21

Opzich wel een risico, want de bekende mensen die wel volop in de schijnwerpers staan trekken denk ik wel heel veel publiek, zo van: ‘laten we daar naartoe gaan, want die en die spelen erin!’ Maargoed, na zo’n programma sta je natuurlijk wel direct in de schijnwerpers!

‹ First  < 8 9 10 11 12 >  Last ›
10 of 13