1 of 6 |  1 2 3 >  Last ›
Footloose 29-03(spoilers)
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Na ongeveer anderhalve maand ging ik weer naar Footloose! Ik had er erg veel zin in natuurlijk, omdat ik het de vorige keer al geweldig vond. We hadden plaatsen op rij 4, en gingen dus gewoon op de vierde rij zitten(niet gekeken naar de nummers). Komen er twee andere mensen aan: Hallo, wij hebben hier plaatsen. Ik: Ja ik ook. Laat ik mijn kaartjes zien, schijnen we op rij 1 te zitten haha, ik die vrouw natuurlijk bedanken! Mochten we ook nog wat naar rechts schuiven waardoor we in het midden zaten! Ik had de hele eerste cast, alleen Cindy was er ipv Kim-Lian. Andere afwezigen waren Vincent de Lusenet en Ivan, voor de rest was volgens mij iedereen er!

William als Ren: William was weer zo sterk! Je merkt gewoon aan alles dat hij er echt heel veel plezier in heeft, en dat vind ik mooi om te zien! Dat is natuurlijk het leuke op rij 1, je ziet de kleine dingetjes enz. goed. Op het laatst toen het doek bijna omlaag was ging hij Jeroen nadoen als die danst, zag er dus zo’n beetje krakkemikkig uit haha :tong: Alleen bij Ik dans altijd, ging het stukje: In m’n lijf en in m’n bloed niet helemaal goed, ofja, namelijk het woordje bloed kwam er niet echt lekker uit! Maar hij was verder zo goed! Samen Sterk was echt het toppunt met William als hoofdstem of hoe je het ook zegt :tong: Zijn gesprek met Jeroen vond ik nu nog gaver!

Cindy als Ariel: Cindy heb ik twee keer in het ensemble gezien(bij Fame en vorige keer bij Footloose), en ik vond het dan erg leuk haar eens in een hoofdrol te zien! Ik vond haar beter als Kim-Lian! Ik vond haar veel meer de stoute dochter van de dominee zeg maar! Ze heeft ook meer de uitstraling dan Kim-Lian vind ik. Ze is natuurlijk ook een leuke meid om naar te kijken, ook heel energiek en enthousiast!

Jeroen als Dominee: Jeroen was weer erg overtuigend! Vooral zijn gezichtsuitdrukkingen, die zijn heel uhhm, naturel! Hij vergat alleen een keer de tekst bij Ik geef toe, in het begin. Maar volgens mij heeft niemand er echt wat van gemerkt, behalve diegene wat de tekst uit hun hoofd kunnen(zoals ik :tong:) Vind het gesprek nogmaals zo goed tussen hem en William, ze gaan er allebei lekker fel in!

Marleen als Vi: Marleen was ook weer erg goed, ze heeft natuurlijk een hele mooie stem om naar te luisteren, en ook haar gezichtsuitdrukkingen zijn geweldig! Vind het ook erg leuk dat Marleen en Jeroen in het echt een koppel zijn, dan lijkt het toch nà³g echter!

Roy als Willard: Roy, haha, hij was weer zo goed! Vind het ook een leuke rol, en hij kan alles echt zo lomp zeggen. ‘‘Ze blijft aan je plakken, als modder aan een zeug’’ haha geniaal! Het viel me ook op dat hij in de Burger Blast een Donald Duck was aan het lezen haha. Ohja, onder Ik dans altijd, zegt hij normaal toch : ‘‘Wil je misschien een glaasje water?’’ Nu zei hij: ‘‘Ben je altijd zo druk?’‘. Ook merkte ik wel dat hij twee/drie keer beetje in de lach schoot haha, maar hij was echt super! Ook weer een lekkere hoge uithaal op het laatst bij Volgens ma!

Joyce als Ethel: Joyce was ook erg goed! Heb haar nu twee keer gezien, en vind haar echt goed! Haar stem is echt super, en acteerwerk is ook prima!

Richard als Chuck: Bij Richard had ik vorige keer nog mijn twijfels bij zijn stem, maar dat was dus schijnbaar eenmalig, want hij was zo sterk! Hij heeft ook gewoon echt een beetje die boevenkop, en hij à­s gewoon de badboy, deze rol staat hem op z’n lijf geschreven(letterlijk en figuurlijk..)

Michel als Wes: Michel was ook erg goed op dreef! Hij moet redelijk veel agressie in zijn rol leggen, en dat deed ie prima! Ook met de stemming, dan zie je hoe teleurgesteld hij eigenlijk in zichzelf is dat hij z’n familie niet geholpen/gesteund heeft!

Talita, Nadine, Nicky als vriendinnen van Ariel: Ik typ de namen even niet helemaal uit, maar ik vind hun samen echt super gecast! Nadine kan echt super acteren, dat vind ik haar beste kwaliteit denk ik! Nicky en Talita kunnen ook super acteren, maar ik vind vooral hun stemmen erg goed! Perfect gecast! Vond het ook leuk dat Nicky ons schijnbaar vooraan had zien zitten! Ik dacht wel al dat ze me een paar keer aankeek, maar ze zei dus: Jullie zaten vooraan he!

Ensemble: Het ensemble was ook weer zo goed! Ik vind Samen sterk dan ook het leukste nummer in de show!

Al met al vind ik het echt de leukste voorstelling van V&V die ik zag, veel humor, en vooral het enthousiasme van de cast, dat vind ik zo leuk aan de shows van V&V, ze stralen altijd veel energie en enthousiasme uit!

Ook natuurlijk ff naar de bus gegaan(wist mijn god niet waar de AU was)

Foto met William was wel mislukt, de flits stond er niet op, en de camera was van mijn vader, dusja.. dan weet je het denk ik wel :tong:

met William:

met Cindy:

met Nicky:

met Roy:

P.S. Ik ben niet fotogeniek.

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

  [ # 1 ] 31 March 2009 10:23 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Leuk verslag, leuke plaatjes en bedankt dat je het toch met ons wilde delen. :tong:
Footloose is (voorlopig) de enige musical waar ik nog naar toe wil maar nog niet heb geboekt.

  [ # 2 ] 31 March 2009 10:35 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Hanstmf - 31 March 2009 10:23 AM

Leuk verslag, leuke plaatjes en bedankt dat je het toch met ons wilde delen. :tong:
Footloose is (voorlopig) de enige musical waar ik nog naar toe wil maar nog niet heb geboekt.

Moet je zeker naar toe als je naar een lekkere feelgood musical wilt!

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

  [ # 3 ] 31 March 2009 01:45 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Hanstmf - 31 March 2009 10:23 AM

Leuk verslag, leuke plaatjes en bedankt dat je het toch met ons wilde delen. :tong:
Footloose is (voorlopig) de enige musical waar ik nog naar toe wil maar nog niet heb geboekt.

Ga je schamen! :tong: Is (vind ik) één van de leukste producties van dit seizoen! Lekker voor als je het even helemaal gehad hebt, voor als je een leuke avond wil of gewoon, voor als je zin hebt in dans dans dans en een hyperactieve hoofdrolspeler.

En Sjoerd, leuk verslag!

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 4 ] 31 March 2009 09:05 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2009-02-10

Leuk verslag!
Ik was er ook die zondagavond, ben mij nu aan het afvragen of jij diegene was die naast mij zat op de eerste rij. En idd. we moesten een plaats opschuiven naar het midden toe.

Vond het wel erg jammer dat het publiek niet zo heel enthousiast reageerde, maar dat kan ook aan mij liggen?

  [ # 5 ] 01 April 2009 06:03 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Als je helemaal aan de linkerkant van de eerste rij zat, zat je naast me :tong:

Ik vond het publiek idd ook beetje rustig, maar het viel me op dat er ook veel nouja, oudere mensen waren. Toen ik in Roermond was, ging het publiek wat meer er in mee!

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

  [ # 6 ] 01 April 2009 08:37 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2009-02-10

Ik zat aan de linkerkant op stoel 8 en moest doorschuiven naar stoel 9.

  [ # 7 ] 01 April 2009 09:54 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Ow, ik zat op 4 & 5, maar we konden naar 6&7 :tong: Was je bij de avondvoorstelling dan?

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

  [ # 8 ] 01 April 2009 10:50 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  715
Geregistreerd  2008-12-10

Ik was er op 28 maart, echt helemaal geweldig die musical:D Ik zat op rij 7…. was dus rij 4 ivm orkestbak…. GEWELDIG!
Marleen en Jeroen zijn ontzettend goed gecast… GEWELDIG

GA DIT ZIEN!

   Handtekening   

“Nooit een nacht alleen zijn…....”

  [ # 9 ] 01 April 2009 12:38 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

meloca - 01 April 2009 10:50 AM

Ik was er op 28 maart, echt helemaal geweldig die musical:D Ik zat op rij 7…. was dus rij 4 ivm orkestbak…. GEWELDIG!
Marleen en Jeroen zijn ontzettend goed gecast… GEWELDIG

GA DIT ZIEN!

Vind dat iedereen goed gecast is! Al had ik liever gezien dat Cindy Bell eerste cast is.

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

  [ # 10 ] 01 April 2009 09:29 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2009-02-10

Sjoerd - 01 April 2009 09:54 AM

Ow, ik zat op 4 & 5, maar we konden naar 6&7 :tong: Was je bij de avondvoorstelling dan?

Ik was idd bij de avondvoorstelling 😄
Je hebt dan trouwens naast mijn vader gezeten, ben nl samen met mijn ouders gegaan. Mijn vader had vooraf niet veel zin (terwijl hij vorig jaar toch duidelijk aangaf dat hij graag mee wilde gaan), maar was achteraf laaiend enthousiast.

  [ # 11 ] 02 April 2009 06:08 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Nouja, dan zat ik daar weer naast :tong: Maar was dat die meneer met die bril? :tong:

Ik bedoelde trouwens dat we op 3 & 4 zaten en naar 5 & 6 konden :tong:

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

  [ # 12 ] 02 April 2009 09:15 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2009-02-10

Sjoerd - 02 April 2009 06:08 AM

Nouja, dan zat ik daar weer naast :tong: Maar was dat die meneer met die bril? :tong:

Ik bedoelde trouwens dat we op 3 & 4 zaten en naar 5 & 6 konden :tong:

Mijn vader was idd die man met die bril 😄

  [ # 13 ] 12 April 2009 11:29 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Vandaag speelde Cindy ook de rol van Ariël.
Ik ben sowieso niet zo’n Kim-Lian fan, maar Cindy doet het fantatisch! Ze zingt goed, ze danst goed en ze heeft ook het juiste uiterlijk voor deze rol. Ze komt op mij veel geloofwaardiger over dan Kim-Lian.

Dat wilde ik even kwijt haha :tong:

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 14 ] 13 April 2009 08:44 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Caroline1 - 12 April 2009 11:29 PM

Vandaag speelde Cindy ook de rol van Ariël.
Ik ben sowieso niet zo’n Kim-Lian fan, maar Cindy doet het fantatisch! Ze zingt goed, ze danst goed en ze heeft ook het juiste uiterlijk voor deze rol. Ze komt op mij veel geloofwaardiger over dan Kim-Lian.

Dat wilde ik even kwijt haha :tong:

Hahaha Ik vind Kim-Lian wel erg leuk, maar wat heeft die Cindy toch een strot!
De beste “waar zijn de mannen” die ik tot nu toe gehoord heb!

Jammer dat ik je niet ontmoet heb gisteren, want ik was er met m’n dochter ook.

Oh heb je de banjo-speler gezien bij de eerste scene na de pauze (bar-B-Que)? Wat een kanjer he?!
De beste banjo-speler van de hele wereld 😉

[ Gewijzigd: 13 April 2009 08:47 AM by MoNieky ]
   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 15 ] 13 April 2009 08:49 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

ik ben ook wel Cindy fan; maar Kim-Lian was beter in Footloose dan Cindy.

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

 1 2 3 >  Last ›
1 of 6