2 of 6 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Footloose 29-03(spoilers)
  [ # 16 ] 13 April 2009 08:58 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Sinds wanneer is dat een feit? Bovenstaande reacties spreken duidelijk anders.

  [ # 17 ] 13 April 2009 09:13 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

sebas17 - 13 April 2009 08:49 AM

ik ben ook wel Cindy fan; maar Kim-Lian was beter in Footloose dan Cindy.

Omdat ik deze musical nog niet helemaal met Kim-Lian heb gezien kan ik er niet over oordelen, maar wat ik wel heb gehoord en gezien zijn elke keer het stukje met “waar zijn de mannen” en dat deed Cindy gisteren echt veel beter dan ik Kim-Lian ooit heb horen doen.

Nogmaals ik heb absoluut niets tegen Kim-Lian, ik zelfs fan van haar!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 18 ] 13 April 2009 10:01 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik denk dat de post van Sebas zijn persoonlijke mening is. En smaken verschillen, gelukkig maar! Ik hoop Footloose nog wel te gaan bezoeken en ik zal zeker niet teleurgesteld zijn als ik Kim-Lian niet heb!

  [ # 19 ] 13 April 2009 10:35 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

MoNieky - 13 April 2009 08:44 AM


Jammer dat ik je niet ontmoet heb gisteren, want ik was er met m’n dochter ook.

Oh heb je de banjo-speler gezien bij de eerste scene na de pauze (bar-B-Que)? Wat een kanjer he?!
De beste banjo-speler van de hele wereld 😉

Zat je op rij 1? Daar zag ik iig een bekend ‘musicalbezoeker’ gezicht.
Die banjo speler kan ik even niet voor me halen, maar jij kan me vast wel vertellen wie het was 😉

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 20 ] 13 April 2009 10:48 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ja ik zat op rij 1 en jij?

Die banjo-man was een bekende van mij 📣
Ennuhhh ik heb z’n handtekening 😉

[ Gewijzigd: 13 April 2009 06:49 PM by MoNieky ]
   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 21 ] 13 April 2009 10:50 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Wat grappig! Dat wist ik niet, houd ik nou maar beter opgelet.
Ik zat schuin achter je op rij 2.

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 22 ] 13 April 2009 03:04 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Kim-Lian heeft me positief verrast, zeker vocaal, maar ben ook erg benieuwd naar Cindy. Hoop dat ze zondag speelt!

[ Gewijzigd: 13 April 2009 06:48 PM by StephanieMangano ]
  [ # 23 ] 13 April 2009 04:01 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Krijg weer helemaal zin in Footloose!!! Nog een paar nachtjes slapen en dan mogen we weer 📣

[ Gewijzigd: 13 April 2009 06:59 PM by Lance ]
   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 24 ] 19 April 2009 10:41 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2006-09-12

Musicalweken in Martiniplaza Groningen met vorige week Joseph, gisteren Footloose, volgende week Anatevka en dan twee weken daarna nog High School Musical.

Joseph vond ik vorige week zwaar teleurstellend. Een futloze productie en in alle opzichten minder dan de Londense. Gisteren was dan Footloose en V&V heeft mij niet teleurgesteld. Het gaat te ver om superlatieven te noemen maar wat V&V ervan gemaakt heeft is buitengewoon knap. Hier wel een dynamisch ensemble en een show die juist naar het einde toe beter en beter wordt. En gelukkig geen voortslepend einde, daar waar andere producties nog wel eens last van hebben. Footloose heeft het gewoon en de acteurs barsten vol energie. Ik wil even Jeroen Phaff noemen. Gewoon omdat ik geen fan van hem ben en hem vaak moest betrappen op over-acteren. Maar eindelijk heeft ie dan een perfecte rol. Geweldig gespeeld en dus grote complimenten voor Jeroen. Ik geef Footloose (zoals volgens mij de meeste andere recensies) vier sterren.

  [ # 25 ] 17 May 2009 10:50 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Oké ik heb geen zin om een nieuw topic te maken dus zet het hier maar neer…ik ben vanavond last minute naar Footloose geweest in Nijmegen. Na lang twijfelen (ik moest eigenlijk aan een werkstuk werken) toch maar gegaan, en daar heb ik echt geen spijt van. Zat voor 8 euro op rij 10, door stom geluk nog enigszins naar het midden toe ook.

Maar wat een FANTASTISCHE show was dat!! Lang geleden dat ik zo genoten heb van een musical, echt van de eerste tot de laatste minuut. Ik ga geen heel verslag schrijven, omdat dat toch alleen maar gejubel wordt, maar even kort een reactie..

Voor zover ik weet hadden we twee alternates: Cindy Bell als Ariel en ik geloof Sjoerd Oomen als Willard. Roy Kullick zat zelf in de zaal te kijken naar de show. Maar er was wat mij betreft niemand in de cast die onderdeed voor iemand anders. Wat heeft Jeroen Phaff een prachtige stem. Wat heeft Marleen van der Loo een mooie, lieve stem en wat acteert ze leuk. Vond die twee heel geloofwaardig. William Spaaij, die jongen stráált echt helemaal, de energie spat er van af. Cindy Bell, Talita Angwarmasse, Nicky van der Kuyp en Nadine Nijman…stuk voor stuk hele goede zangeressen. Maar afgezien van alle individuele kwaliteiten van de castleden, was vooral het geheel gewoon zo goed. Alles klopte, en de energie spatte er overal vanaf.

Ik heb nog kaartjes voor 14 juni in Breda, en wat ben ik daar blij mee nu. Footloose is echt één van de beste shows die ik tot nu toe heb gezien, niet persé om de musical zelf, maar om de productie die hier nu in Nederland op het podium staat. Vind het jammer dat ik mijn ANWB-stem voor ‘beste musical van 2008-2009’ al gegeven heb aan een andere productie nu. 😊

  [ # 26 ] 18 May 2009 04:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Wat een positieve reacties allemaal op Footloose! Ik wilde er eerste niet naartoe gaan maar nu heb ik toch kaartjes voor zondag 7 juni in Eindhoven!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 27 ] 18 May 2009 06:13 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2008-09-29

@ IngeG: Je zegt precies wat ik ook vind van Footloose, ik ga ook geen verslagen schrijven want dat wordt idd alleen gejubel :tong:
Maar wat was het geweldig, ik ben 3x in 1 week geweest en ik heb nu nog kaartjes voor 7 juli in Eindhoven 📣 (dat duurt alleen nog zo lang…)

  [ # 28 ] 18 May 2009 06:23 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Heee wacht eens even. Was jij 1 van die 3 mensen die bij de AU stonden en iedereen kende en die 3x dat weekend geweest waren?
Ik ben naar de speellijst van Footloose aan het kijken wanneer ie nog eens in d ebuurt komt haha. Ik zie trouwens op de site van het Parktheater dat er nog een voorstelling is 8 juli!!! Staat nog niet op theaterhits.nl

  [ # 29 ] 05 June 2009 11:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

IngeG - 17 May 2009 10:50 PM

Oké ik heb geen zin om een nieuw topic te maken dus zet het hier maar neer…ik ben vanavond last minute naar Footloose geweest in Nijmegen. Na lang twijfelen (ik moest eigenlijk aan een werkstuk werken) toch maar gegaan, en daar heb ik echt geen spijt van. Zat voor 8 euro op rij 10, door stom geluk nog enigszins naar het midden toe ook.

Maar wat een FANTASTISCHE show was dat!! Lang geleden dat ik zo genoten heb van een musical, echt van de eerste tot de laatste minuut. Ik ga geen heel verslag schrijven, omdat dat toch alleen maar gejubel wordt, maar even kort een reactie..

Voor zover ik weet hadden we twee alternates: Cindy Bell als Ariel en ik geloof Sjoerd Oomen als Willard. Roy Kullick zat zelf in de zaal te kijken naar de show. Maar er was wat mij betreft niemand in de cast die onderdeed voor iemand anders. Wat heeft Jeroen Phaff een prachtige stem. Wat heeft Marleen van der Loo een mooie, lieve stem en wat acteert ze leuk. Vond die twee heel geloofwaardig. William Spaaij, die jongen stráált echt helemaal, de energie spat er van af. Cindy Bell, Talita Angwarmasse, Nicky van der Kuyp en Nadine Nijman…stuk voor stuk hele goede zangeressen. Maar afgezien van alle individuele kwaliteiten van de castleden, was vooral het geheel gewoon zo goed. Alles klopte, en de energie spatte er overal vanaf.

Ik heb nog kaartjes voor 14 juni in Breda, en wat ben ik daar blij mee nu. Footloose is echt één van de beste shows die ik tot nu toe heb gezien, niet persé om de musical zelf, maar om de productie die hier nu in Nederland op het podium staat. Vind het jammer dat ik mijn ANWB-stem voor ‘beste musical van 2008-2009’ al gegeven heb aan een andere productie nu. 😊

Ik had vrijdagavond wel Roy Kullick… voor de rest dezelfde cast. Ik sluit me aan bij wat Inge heeft geschreven, vond Roy ook heel goed, maar die had ik in Evita al diverse keren als Ché gezien, dus ik wist wat-ie kon. Ik ben blij dat ik Cindy heb gezien en wat mij betreft had Jeroen Pfaff zo Javert kunnen spelen in Les Mis. Wat een stem! Eigenlijk wilde ik dat ik bij de finale een spandoek kon laten zien: Talita en Roy: Maandag winnaars!

  [ # 30 ] 06 June 2009 11:48 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2008-09-29

IngeG - 18 May 2009 06:23 PM

Heee wacht eens even. Was jij 1 van die 3 mensen die bij de AU stonden en iedereen kende en die 3x dat weekend geweest waren?
Ik ben naar de speellijst van Footloose aan het kijken wanneer ie nog eens in d ebuurt komt haha. Ik zie trouwens op de site van het Parktheater dat er nog een voorstelling is 8 juli!!! Staat nog niet op theaterhits.nl

Ehm, ik stond wel bij de AU, en ik ken wel vrij veel mensen maar niet iedereen :tong: En ik ben niet 3x in een weekend geweest, maar op vrijdag, dinsdag en donderdag 😄
De voorstelling van 8 juli is geannuleerd, daarom staat hij niet op theaterhits.nl. Op de site van het Parktheater staat hij er wel bij, maar er staat dus onder dat het geannuleerd is.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 6