2 of 13 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Mary Poppins concert
  [ # 16 ] 01 April 2009 01:29 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2008-05-20

Ik heb meegedaan met de wedstrijd hopelijk word ik uitgekozen!
Ik ben benieuwd, lijkt me erg leuk deze zoektocht een keer in het
echt mee te maken.

p.s Wel slordig dat de tijd is veranderd voor degene die een kaartje
hebben gekocht en dan niet kunnen!

  [ # 17 ] 01 April 2009 01:45 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Inderdaad slordig maar mooi voor mij, nu kan ik nog met het openbaar vervoer thuiskomen.
Heb dus toch wel gemailt 😄

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 18 ] 01 April 2009 02:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  783
Geregistreerd  2008-04-17

Ik moet de post nog zien als ik thuiskom, maar ik heb alvast gezegd dat ik een stuk eerder wegga maandag… geen probleem gelukkig, dus nu ben ik wel blij dat het vroeg afgelopen is, dan ben ik niet zo belachelijk laat thuis… maar ik blijf het raar vinden dat ze plotseling de tijd veranderen.

   Handtekening   

Was soll mir die Unsterblichkeit
Vor dem sterben will ich leben.

Mozart

  [ # 19 ] 01 April 2009 03:46 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik heb ook gemaild, nu de tijden zijn veranderd!

  [ # 20 ] 01 April 2009 03:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

StephanieMangano - 01 April 2009 03:46 PM

Ik heb ook gemaild, nu de tijden zijn veranderd!

En ik ook!

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 21 ] 01 April 2009 07:03 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

De prijsvraag is inmiddels gesloten. Veel inzendingen binnen gekregen. Veel namen voorbij zien komen zoals Renee van Wegberg, Celine Purcell en Wieneke Remmers. Maar ook veel nieuw talent zoals Irene Borst en Anouk Maas.

De volgende mensen hebben ieder 2 kaarten gewonnen. Zij hebben inmiddels een mail van mij gehad.

* StephanieMangano:

Vannessa Timmermans is voor mij de perfecte Mary Poppins. Ze draait al een behoorlijk aantal jaren mee, maar heeft naast wat understudyrolletjes en een rol in een kleine productie nog nooit dé rol gekregen die ze verdiend. Ik vind Mary Poppins daarom uitermate geschikt voor deze vrouw, die in, hoe klein het ook was, haar voorgaande producties mij zeker heeft overtuigd van haar beheersing over de drie belangrijkste musicaldisciplines.

Kortom:
Supercalifragilisticexpialidocious
Waarmee wordt bewezen dat ze echt een malle doos is
Maar ook aan de andere kant briljant en grandioos is!
Dat is waarom Vannessa Timmermans mijn Mary Poppins is!

* Sebas17

Ik vind dat Marit Slinger Mary Poppins moet worden omdat zij met haar liefelijke kleine postuur gemakkelijk aan een parapluutje door het circustheater kan zweven. Dit scheelt de technici ook weer rug klachten.

* Sndr

Ik vind Anouk Maas de perfecte Mary Poppins, omdat ze heel wat in huis heeft. Ze kan heel goed acteren, zingen en dansen en ze lijkt ook echt wat karaktereigenschappen van Mary Poppins te hebben. Ze is jong, een tikkeltje eigenwijs, slim, netjes en tegelijkertijd ook een beetje ondeugend.

* Pukky

Julli andrews is natuurlijk de enige echte maar ik vind een goede “tweede” Anne-Mieke Ruyten.
Ze is krachtig, vrolijk, heeft de goede uitstraling zowel op tv als op het podium voor een echte mary.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 22 ] 01 April 2009 07:10 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Marilena - 01 April 2009 07:03 PM

De prijsvraag is inmiddels gesloten. Veel inzendingen binnen gekregen. Veel namen voorbij zien komen zoals Renee van Wegberg, Celine Purcell en Wieneke Remmers. Maar ook veel nieuw talent zoals Irene Borst en Anouk Maas.

De volgende mensen hebben ieder 2 kaarten gewonnen. Zij hebben inmiddels een mail van mij gehad.

* StephanieMangano:

Vannessa Timmermans is voor mij de perfecte Mary Poppins. Ze draait al een behoorlijk aantal jaren mee, maar heeft naast wat understudyrolletjes en een rol in een kleine productie nog nooit dé rol gekregen die ze verdiend. Ik vind Mary Poppins daarom uitermate geschikt voor deze vrouw, die in, hoe klein het ook was, haar voorgaande producties mij zeker heeft overtuigd van haar beheersing over de drie belangrijkste musicaldisciplines.

Kortom:
Supercalifragilisticexpialidocious
Waarmee wordt bewezen dat ze echt een malle doos is
Maar ook aan de andere kant briljant en grandioos is!
Dat is waarom Vannessa Timmermans mijn Mary Poppins is!

* Sebas17

Ik vind dat Marit Slinger Mary Poppins moet worden omdat zij met haar liefelijke kleine postuur gemakkelijk aan een parapluutje door het circustheater kan zweven. Dit scheelt de technici ook weer rug klachten.

* Sndr

Ik vind Anouk Maas de perfecte Mary Poppins, omdat ze heel wat in huis heeft. Ze kan heel goed acteren, zingen en dansen en ze lijkt ook echt wat karaktereigenschappen van Mary Poppins te hebben. Ze is jong, een tikkeltje eigenwijs, slim, netjes en tegelijkertijd ook een beetje ondeugend.

* Pukky

Julli andrews is natuurlijk de enige echte maar ik vind een goede “tweede” Anne-Mieke Ruyten.
Ze is krachtig, vrolijk, heeft de goede uitstraling zowel op tv als op het podium voor een echte mary.

Mocht Celine daadwerkelijk bij de laatste 16 zitten, vind ik dat zo een voorsprong heeft op derest omdat Mamma Mia, Beauty and the Beast, My Fair Lady en Les Miserables al genoeg promotie is. Ik vond Marleen haar deelname bij Evita op het randje, maar dit zou dan echt de kroon spannen. Persoonlijk durf ik er zeker van te zijn dat we maandag Bente van den Brand bij de laatste 16 treffen !!

  [ # 23 ] 01 April 2009 07:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Jaaaaa, wat onwijs leuk!!

Haarlem, het à­s te doen, maar jemig de pemig, wat een eind! Maar heb er zin in!!!!

  [ # 24 ] 01 April 2009 07:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

StephanieMangano - 01 April 2009 07:15 PM

Jaaaaa, wat onwijs leuk!!

Haarlem, het à­s te doen, maar jemig de pemig, wat een eind! Maar heb er zin in!!!!

Natuurlijk wel hier laten weten welke meiden er waren en wat ze zongen 😉

  [ # 25 ] 01 April 2009 07:17 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Het zou me ook niets verbazen als we Nathalie van Gendt gaan zien maandag of bij de laatste 10…..

Celine zal niet gaan meedoen denk ik, Wieneke vermoed ik ook niet maar Renee zie ik nog wel meedoen.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 26 ] 01 April 2009 07:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ga proberen idereen te herkennen; hopelijk noemen ze ook even de naam van de kandidaat..

  [ # 27 ] 01 April 2009 07:19 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Gefeliciteerd allemaal!!!

Ik mag met 1 van de winnaars mee 📣

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 28 ] 01 April 2009 07:21 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Marilena - 01 April 2009 07:17 PM

Het zou me ook niets verbazen als we Nathalie van Gendt gaan zien maandag of bij de laatste 10…..

Celine zal niet gaan meedoen denk ik, Wieneke vermoed ik ook niet maar Renee zie ik nog wel meedoen.

Nathalie ? Alsjeblieft niet (vind haar geluid niet mooi). Wieneke zou me toch niks verbazen. Van de OZNE garde zie ik Anne Stalman en Sophie Veldhuizen ook wel een rentree maken.

  [ # 29 ] 01 April 2009 07:39 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

bianca18 - 01 April 2009 07:19 PM

Gefeliciteerd allemaal!!!

Ik mag met 1 van de winnaars mee 📣

Gezellig allemaal!!! Veel bekenden maandag 📣
En ik ben het ook helemaal met jouw winnaar eens 😉
GO VANESSA!!! 😄

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 30 ] 01 April 2009 07:55 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Mark-Ster - 01 April 2009 07:10 PM


Mocht Celine daadwerkelijk bij de laatste 16 zitten, vind ik dat zo een voorsprong heeft op derest omdat Mamma Mia, Beauty and the Beast, My Fair Lady en Les Miserables al genoeg promotie is. Ik vond Marleen haar deelname bij Evita op het randje, maar dit zou dan echt de kroon spannen. Persoonlijk durf ik er zeker van te zijn dat we maandag Bente van den Brand bij de laatste 16 treffen !!

Om maar te zwijgen van Kinderen Geen Bezwaar etc.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 13