38 of 39 | ‹ First  < 36 37 38 39 > 
Wicked Londen
  [ # 556 ] 19 July 2017 08:36 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2011-06-07

Poeh, je moet er maar zin in hebben! Haha.
Dan zou ik toch lekker een kaart boeken voor een paar tientjes meer.

Maar tot zaterdag dan!

  [ # 557 ] 19 July 2017 08:41 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

ik moet zeggen ik zat vorige week voor het eerst front row helemaal in het midden (dayseaten om 8 uur ‘s ochtends op een woensdag, dus viel mee) en dat waren echt prachtplekken.
De hele nacht ervoor over hebben weet ik niet, maar ik ga zeker nog een keer vroeg zitten!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 558 ] 19 July 2017 09:07 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik had mijn tickets voor deze cast change al half januari binnen (op basis van een gerucht en dus inderdaad voordat Willemijn überhaupt begonnen was). Helaas wel voor de gewone kaartprijs, maar wel op rij 2, gewoon een bed om in te slapen en geen gestress om het dayseaten.

[ Gewijzigd: 19 July 2017 10:46 AM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 559 ] 19 July 2017 11:47 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2014-11-09

@Anniek, was jij er vorige week woensdag ook? 😊 Misschien heb ik je dan in de rij gezien/gesproken? Wij waren er ook om 08:00 voor day seats en zijn uiteindelijk naar de avondvoorstelling geweest. Het was echt een super goede voorstelling. Willemijn blijft echt geweldig en haar gezichtsuitdrukkingen in combinatie met haar sacarsme soms zijn echt priceless :D Suzie vond ik ook een zeer goede G(a)linda. Je zag echt haar tweestrijd tijdens de opening, thank goodness en het einde. Daarnaast is ze zeer komisch. Echt een geweldige avond gehad.

De rij voor day seats was om 10:00 echt belachelijk lang trouwens. Ik kan me niet herinneren dat dat vorig jaar ook het geval was. Het vroege opstaan was dus wel nodig en het meer dan waard.

  [ # 560 ] 19 July 2017 12:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

sisianne - 19 July 2017 11:47 AM

@Anniek, was jij er vorige week woensdag ook? 😊 Misschien heb ik je dan in de rij gezien/gesproken? Wij waren er ook om 08:00 voor day seats en zijn uiteindelijk naar de avondvoorstelling geweest. Het was echt een super goede voorstelling. Willemijn blijft echt geweldig en haar gezichtsuitdrukkingen in combinatie met haar sacarsme soms zijn echt priceless :D Suzie vond ik ook een zeer goede G(a)linda. Je zag echt haar tweestrijd tijdens de opening, thank goodness en het einde. Daarnaast is ze zeer komisch. Echt een geweldige avond gehad.

De rij voor day seats was om 10:00 echt belachelijk lang trouwens. Ik kan me niet herinneren dat dat vorig jaar ook het geval was. Het vroege opstaan was dus wel nodig en het meer dan waard.

Oh zaten jullie misschien naast ons in de zaal? 😊 Ik zat niet in de rij dat was m’n vriendin haha! Ik vond t heerlijk, en Suzie; echt die vrouw is zo ontzettend grapje

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 561 ] 19 July 2017 10:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

June - 19 July 2017 09:07 AM

Ik had mijn tickets voor deze cast change al half januari binnen (op basis van een gerucht en dus inderdaad voordat Willemijn überhaupt begonnen was). Helaas wel voor de gewone kaartprijs, maar wel op rij 2, gewoon een bed om in te slapen en geen gestress om het dayseaten.

Helaas geen geld voor. Er zijn nog plaatsen achter in de zaal maar dat heb ik geen zin in hoor! haha
En ach, je leeft maar 1 keer! :D
Er is op dit moment regen voorspelt. We gaan eerst naar Show Off in de Piano Bar en daarna langst het theatre om de rij te bekijken en dan maken we een besluit. Anders toch nog ff online een kaartje boeken want het is nog lang niet uitverkocht.

  [ # 562 ] 20 July 2017 02:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik las net op Twitter dat er nu al mensen aan het dayseaten zijn voor zaterdag. ...

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 563 ] 20 July 2017 07:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Er zaten er vanmorgen al 15 of zo volgens een meisje die ik ken die daar werkt…. Jeetje. Toch maar goedkope Verweggistan kaartjes dan! :(

*Verkeerd begrepen: Ze zei dat mensen NIET mogen blijven voor de zaterdag show. Dus dat was alleen voor die dag. Deze ochtend zaten er zo’n 40 om 7 uur.

[ Gewijzigd: 21 July 2017 06:57 AM by 0 ]
  [ # 564 ] 21 July 2017 12:26 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2011-06-07

Jeetje wat een mensen dan zeg! Ongelofelijk!

Gelukkig zijn mijn kaarten voor zaterdagavond al binnen, en ga ik smiddags maar eens de lottery bij The Book of Mormon proberen (in de hoop dat iedereen toch bij t Apollo Victoria staat) haha.

  [ # 565 ] 22 July 2017 08:49 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Uiteindelijk vanwege regen enzo, gewoon lekker in mn bedje gelegen vannacht.

Kaartjes gekocht in the Dress Circle rij N, dus vrij ok 😊

  [ # 566 ] 22 July 2017 09:44 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2014-11-09

Voor iedereen die gaat vanavond, geniet ervan! 😊

  [ # 567 ] 23 July 2017 05:26 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Wat een show was dat!!! Kort verslag:

De muziek klonk voor mij extra vol and luid. Verder kregen de meeste leads een goed applaus bij opkomst met als uitschieters natuurlijk Suzie en Willemijn.
De hele cast was echt on fire! Er zat zo veel energie in. Was echt gaaf.
Willemijn deed een aantal riffs in de meeste songs en haar DG was echt super!

In As Long As Your Mine zei Willemijn “I think it’s the last time I feel… Wicked” was werd beloond met een kort applaus 😊

Bij For Good was het duidelijk even te veel voor ze, want beide dames hielden het niet droog. Het begin van For Good werd een beetje verstoord doordat de glow sticks aangingen en dat werd niet gewaardeerd door de ushers. In tegenstelling tot in Nederland, weten veel mensen die de show komen zien niet eens dat het de laatste show van de cast is en hadden geen idee waarom mensen zo idioot veel klapten en juichten de hele show. Daarom denk ik ook dat de glow sticks niet echt een gepaste actie was voor London.

Beide dames gaven nog een korte speech aan het einde nadat de overige 19 cast leden waren genoemd die ook hun laatste show hadden.

Stage Door was insane. De hekken gingen van t einde van het gebouw tot aan de ingang en het stond vol! Ongeveer een uur nadat de eerste cast leden naar buiten kwamen, kwamen als laatste Suzie en Ollie voorbij.

Al met al was het een super gave ervaring!!

[ Gewijzigd: 23 July 2017 06:46 PM by 0 ]
  [ # 568 ] 23 July 2017 06:12 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Is eigenlijk bekend hoeveel voorstelling Willemijn in totaal heeft gespeeld?

  [ # 569 ] 23 July 2017 07:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ze zijn denk ik gestopt met tellen bij 1000 (dat was in juni 2012). Daarna heeft Wicked NL nog tot januari gelopen, toen heeft Willemijn 16 weken Broadway gedaan en daarna bij elkaar ongeveer 14 maanden op West End. Even snel gerekend zijn dat om en nabij de 800 shows die ze na die 1000 in theorie nog gespeeld kan hebben, maar ze heeft vakantiedagen gehad en in haar plaats is ook wel eens en standby, alternate of understudy opgegaan. De 1500 haalt ze dus waarschijnlijk wel, de 2000 sowieso niet.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 570 ] 27 July 2017 06:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Iemand Sophie Evans al als Glinda gezien? 😊
Ik vind het zo onwerkelijk mooi dat ze deze rol heeft gekregen!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

‹ First  < 36 37 38 39 > 
38 of 39