3 of 8 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Wie zou, volgens jou, een bepaalde rol moeten/kunnen spelen?
  [ # 31 ] 31 May 2009 03:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Jasper Taconis als Monty in SNF!

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 32 ] 11 September 2009 11:17 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  255
Geregistreerd  2009-04-15

Wie vinden jullie dat Gabe kan spelen al zou Next to Normal ooit eens komen? Ron link? (vind i’m alive wel bij zijn stem passen, al weet ik niet of hij nog eens een musical gaat spelen. (?))

Edit; Gabe; Geen idee hoe ik erbij kwam xd

[ Gewijzigd: 11 September 2009 04:23 PM by MusicalFreak16 ]
   Handtekening   

Vechten brengt al je dromen dichterbij.

  [ # 33 ] 11 September 2009 11:33 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  274
Geregistreerd  2009-02-02

MusicalFreak16 - 11 September 2009 11:17 AM

Wie vinden jullie dat Alex kan spelen al zou Next to Normal ooit eens komen? Ron link? (vind i’m alive wel bij zijn stem passen, al weet ik niet of hij nog eens een musical gaat spelen. (?))

Er zit Geen Alex in Next To Normal :tong:

  [ # 34 ] 11 September 2009 11:40 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Haha, dat is grappig. Hoe kom je nu weer bij Alex? Je bedoelt Gabe, neem ik aan? Gabe moet in ieder geval gespeeld worden door een jonge jongen die er goed uitziet. Ron Link is er iets te oud voor. Jim Bakkum zou qua looks kunnen passen, maar ik wil hem absoluut niet die nummers horen zingen. Ik vind het een moeilijke, want ik heb er zelf ook al eens over na zitten denken.

  [ # 35 ] 11 September 2009 12:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

lisaatje - 11 September 2009 11:40 AM

Haha, dat is grappig. Hoe kom je nu weer bij Alex? Je bedoelt Gabe, neem ik aan? Gabe moet in ieder geval gespeeld worden door een jonge jongen die er goed uitziet. Ron Link is er iets te oud voor. Jim Bakkum zou qua looks kunnen passen, maar ik wil hem absoluut niet die nummers horen zingen. Ik vind het een moeilijke, want ik heb er zelf ook al eens over na zitten denken.

Jamai misschien?

  [ # 36 ] 11 September 2009 12:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

martijn-j - 11 September 2009 12:00 PM
lisaatje - 11 September 2009 11:40 AM

Haha, dat is grappig. Hoe kom je nu weer bij Alex? Je bedoelt Gabe, neem ik aan? Gabe moet in ieder geval gespeeld worden door een jonge jongen die er goed uitziet. Ron Link is er iets te oud voor. Jim Bakkum zou qua looks kunnen passen, maar ik wil hem absoluut niet die nummers horen zingen. Ik vind het een moeilijke, want ik heb er zelf ook al eens over na zitten denken.

Jamai misschien?

Tommie Christiaan, Freek bartels, Wiliam Spaaij?

ik ken de rol verder niet, maar dit zijn alledrie jonge jongens die er goede uitzien en ook nog erg goed kunnen zingen.
Dus wat wil je nog meer?  :roll:

  [ # 37 ] 11 September 2009 01:02 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

St0rm - 11 September 2009 12:03 PM

Tommie Christiaan, Freek bartels, Wiliam Spaaij?

ik ken de rol verder niet, maar dit zijn alledrie jonge jongens die er goede uitzien en ook nog erg goed kunnen zingen.
Dus wat wil je nog meer?  :roll:

Hmm ja, je hebt gelijk, maar deze jongens zien er op een andere manier goed uit dan Aaron Tveit & Kyle Dean Massey die de rol van Gabe allebei hebben gespeeld. Ik kan het niet echt uitleggen. Misschien als je het zelf ziet:

Er is 1 Nederlandse jongen die ik wel een typische Gabe vindt en dat is Levi van Kempen. Ik weet dat hij kan zingen, want hij was ook alternate Danny in Grease, maar ik weet niet hoe goed hij is, want als Gabe moet je ook wel erg behoorlijk kunnen zingen en vooral in staat kunnen zijn om tegelijkertijd te rennen en zingen.

[ Gewijzigd: 11 September 2009 01:05 PM by lisaatje ]
  [ # 38 ] 11 September 2009 01:34 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  272
Geregistreerd  2008-05-17

Freek als Phantom of Jesus?
Misschien over 20 jaar ofzo (die eerste rol) of met wat meer (levens)bagage (voor Jesus).

Dat iemand nu zo populair is door een TV-programma en in Joseph de hoofdrol heeft, wil nog niet zeggen dat hij meteen in elke (serieuze) productie de hoofdrol kan trekken.
Zelfs ‘grote’ namen als Pia en Simone waren 10 jaar geleden, ondanks al hun andere verdiensten in grote producties, nog te jong voor Norma Desmond, bijvoorbeeld.

Wel een leuk tpoic, trouwens, dit…
Ik zou graag eens een lading nieuwe, frisse talenten zien in de aankomende producties. En dan liefst zonder zo’n TV-show er omheen. Dat was super bij Evita, al minder interessant voor Joseph en begint nu wel enigszins afgezaagd te worden.

Een show die ik heel graag zou willen zien in Nederland is “Aspects of Love” of “Whistle down the Wind”.
Mij lijkt de rol van Rose wel geschikt voor iemand als Antje Monteiro of Joke de Kruijf, om eerlijk te zijn. OK, ook ‘oude’/gevestigde namen, maar goed…
Ben Cramer als George misschien? Ben niet weg van hem, maar in die rol zie ik hem zo voor me.

En voor “Whistle”, tja… Martin van der Starre lijkt me wel een geschikt type qua uiterlijk en stem voor de rol van The Man.

Maar goed, die producties komen hier toch nooit van de grond, dus… we blijven fijn verder dromen!  :-p

   Handtekening   

Life is music - play it louder!

  [ # 39 ] 11 September 2009 01:55 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Para - 25 May 2009 03:44 PM

Marcel Veenendaal als Judas. Die jongen is daarvoor gemaakt!

Jaaaaa! Na Di-rect doet Tommy zie ik hem dat ook helemaal doen…dan krijgen we JCS met hoge noten waar ze bedoeld zijn.

  [ # 40 ] 11 September 2009 02:18 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Pia Douwes als Mrs Danvers, René Van Kooten als Maxim, Wim van den Driessche als Favell en Katrien Smets (OZNMaria) als Ich in “Rebecca”.

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 41 ] 11 September 2009 02:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Mith - 11 September 2009 02:18 PM

Pia Douwes als Mrs Danvers, René Van Kooten als Maxim, Wim van den Driessche als Favell en Katrien Smets (OZNMaria) als Ich in “Rebecca”.

Ja graag, ik las net dat Joop van den Ende de rechten voor NL heeft gekocht.

  [ # 42 ] 11 September 2009 02:41 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Hanstmf - 11 September 2009 02:37 PM
Mith - 11 September 2009 02:18 PM

Pia Douwes als Mrs Danvers, René Van Kooten als Maxim, Wim van den Driessche als Favell en Katrien Smets (OZNMaria) als Ich in “Rebecca”.

Ja graag, ik las net dat Joop van den Ende de rechten voor NL heeft gekocht.

Dan maar hopen dat het uitkomt wat ik hoop, maar ik denk niet dat Joop erg geïnteresseerd gaat zijn in Katrien, dus ik hoop dat ze de rol alsnog in Vlaanderen mag spelen.
Hopelijk wederom Wietske als Ich 😊

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 43 ] 11 September 2009 06:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

mocht er ooit een musical van Sense & Sensibility komen, dan moet Jamai Mr. Bingley spelen!

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 44 ] 11 September 2009 07:43 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  182
Geregistreerd  2009-05-04

lisaatje - 11 September 2009 01:02 PM
St0rm - 11 September 2009 12:03 PM

Tommie Christiaan, Freek bartels, Wiliam Spaaij?

ik ken de rol verder niet, maar dit zijn alledrie jonge jongens die er goede uitzien en ook nog erg goed kunnen zingen.
Dus wat wil je nog meer?  :roll:

Hmm ja, je hebt gelijk, maar deze jongens zien er op een andere manier goed uit dan Aaron Tveit & Kyle Dean Massey die de rol van Gabe allebei hebben gespeeld. Ik kan het niet echt uitleggen. Misschien als je het zelf ziet:

Ik zie wat je bedoelt. Van de drie genoemde is er maar één die in de buurt van die looks kan komen: Tommie Christiaan plus vier maanden twee uur per dag sportschool. 😉

  [ # 45 ] 11 September 2009 08:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Ik denk dat ik voor gek uitgemaakt ga worden..

Maarre… Voor Gabe zie ik Roy v Iersel wel zitten..

Die heeft alle looks.. En zijn stem gaat volgensmij steeds goed vooruit..

Doe mij maar N2N in M-lab!!!

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 8