70 of 75 | ‹ First  < 68 69 70 71 72 >  Last ›
Castbus in lopen: doen of niet doen? En rare verhalen over hysterische fans.
  [ # 1036 ] 30 January 2014 06:28 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

lmluiten - 30 January 2014 02:19 PM

Hoe reageerde Tony dan?

Die liet zich niet van de wijs brengen (letterlijk) en zong steevast door.

  [ # 1037 ] 31 January 2014 10:52 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  677
Geregistreerd  2004-07-08

Het idee is leuk, maar om dit nu bij het openingsnummer te doen ....
Jammer, zo kan je iemand wel uit zijn/haar concentratie halen.
Wil je dan toch iemand toezingen voor zijn/haar verjaardag doe het dan bij het eindapplaus.

   Handtekening   

Voor de laatste nieuwtjes van Tony:
http://www.tonyneeffansite.nl en https://www.facebook.com/TonyNeefFansite

  [ # 1038 ] 01 February 2017 11:33 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Even dit topic weer omhoog schoppen, en als de persoon die dit doet meeleest dan zal ze vast weten dat dit over haar gaat

Ik zag een filmpje op internet (YouTube/Instagram geen idee meer precies waar) bij de AU van the bodyguard, dat er naar de artiesten toe gerend word en ze dan te omhelsen, sorry…. dit doe je gewoon niet, het is gàªnant, ik zit dit dan met plaatsvervangende schaamte te kijken, waarom hebben mensen zelf niet door dat dit niet kan?

Ben gister wel even naar de au geweest bij het Beatrix theater, het was de laatste show van Samantha Klots in the bodyguard en ze had zelf op fb gezet dat ze een kwartier daar zou zijn om nog even een praatje te maken e.d, dus toen heb ik het maar wel gedaan, heb een cadeautje gegeven, veel plezier gewenst met de laatste show en dat was het, geen rare dingen e.d en de personen die om mij heen stonden deden ook gewoon normaal en je merkt dan toch wel dat dat gewaardeerd wordt.

  [ # 1039 ] 01 February 2017 02:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Volgens mij weet ik wel filmpje je bedoelt :’) heel genant idd!

  [ # 1040 ] 01 February 2017 03:51 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

AfterForever - 01 February 2017 11:33 AM

Even dit topic weer omhoog schoppen, en als de persoon die dit doet meeleest dan zal ze vast weten dat dit over haar gaat

Ik zag een filmpje op internet (YouTube/Instagram geen idee meer precies waar) bij de AU van the bodyguard, dat er naar de artiesten toe gerend word en ze dan te omhelsen, sorry…. dit doe je gewoon niet, het is gàªnant, ik zit dit dan met plaatsvervangende schaamte te kijken, waarom hebben mensen zelf niet door dat dit niet kan?

Ben gister wel even naar de au geweest bij het Beatrix theater, het was de laatste show van Samantha Klots in the bodyguard en ze had zelf op fb gezet dat ze een kwartier daar zou zijn om nog even een praatje te maken e.d, dus toen heb ik het maar wel gedaan, heb een cadeautje gegeven, veel plezier gewenst met de laatste show en dat was het, geen rare dingen e.d en de personen die om mij heen stonden deden ook gewoon normaal en je merkt dan toch wel dat dat gewaardeerd wordt.

haha

[ Gewijzigd: 01 February 2017 03:54 PM by Sander:) ]
  [ # 1041 ] 01 February 2017 03:54 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

MarronSisters - 01 February 2017 02:57 PM

Volgens mij weet ik wel filmpje je bedoelt :’) heel genant idd!

op YouTube? Linkje?

  [ # 1042 ] 03 February 2017 07:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  168
Geregistreerd  2012-07-17

AfterForever - 01 February 2017 11:33 AM

Even dit topic weer omhoog schoppen, en als de persoon die dit doet meeleest dan zal ze vast weten dat dit over haar gaat

Ik zag een filmpje op internet (YouTube/Instagram geen idee meer precies waar) bij de AU van the bodyguard, dat er naar de artiesten toe gerend word en ze dan te omhelsen, sorry…. dit doe je gewoon niet, het is gàªnant, ik zit dit dan met plaatsvervangende schaamte te kijken, waarom hebben mensen zelf niet door dat dit niet kan?

Ben gister wel even naar de au geweest bij het Beatrix theater, het was de laatste show van Samantha Klots in the bodyguard en ze had zelf op fb gezet dat ze een kwartier daar zou zijn om nog even een praatje te maken e.d, dus toen heb ik het maar wel gedaan, heb een cadeautje gegeven, veel plezier gewenst met de laatste show en dat was het, geen rare dingen e.d en de personen die om mij heen stonden deden ook gewoon normaal en je merkt dan toch wel dat dat gewaardeerd wordt.

Ik weet ook over wie dit gaat(althans dat hoop ik anders zijn er nog meer die dit doen) maar diegene was dinsdag
ook bij de au,dus toen heeft ze zich blijkbaar wel “gedragen”?  😉

   Handtekening   

Chantalfan

  [ # 1043 ] 04 February 2017 08:23 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Sander:) - 01 February 2017 03:54 PM
MarronSisters - 01 February 2017 02:57 PM

Volgens mij weet ik wel filmpje je bedoelt :’) heel genant idd!

op YouTube? Linkje?

Ik weet niet meer precies waar ik het zag, maar was dat wel het geval geweest dan zou ik het hier niet neerzetten. Vind ik een beetje lullig. Hoop overigens oprecht dat degene om wie het gaat zich wel gaat realiseren dat dit gedrag onvolwassen en niet echt gepast is en dat, als ze wel naar de au wil blijven gaan, ze zich beter anders kan opstellen.

  [ # 1044 ] 04 February 2017 10:06 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

petra16 - 03 February 2017 07:08 PM
AfterForever - 01 February 2017 11:33 AM

Even dit topic weer omhoog schoppen, en als de persoon die dit doet meeleest dan zal ze vast weten dat dit over haar gaat

Ik zag een filmpje op internet (YouTube/Instagram geen idee meer precies waar) bij de AU van the bodyguard, dat er naar de artiesten toe gerend word en ze dan te omhelsen, sorry…. dit doe je gewoon niet, het is gàªnant, ik zit dit dan met plaatsvervangende schaamte te kijken, waarom hebben mensen zelf niet door dat dit niet kan?

Ben gister wel even naar de au geweest bij het Beatrix theater, het was de laatste show van Samantha Klots in the bodyguard en ze had zelf op fb gezet dat ze een kwartier daar zou zijn om nog even een praatje te maken e.d, dus toen heb ik het maar wel gedaan, heb een cadeautje gegeven, veel plezier gewenst met de laatste show en dat was het, geen rare dingen e.d en de personen die om mij heen stonden deden ook gewoon normaal en je merkt dan toch wel dat dat gewaardeerd wordt.

Ik weet ook over wie dit gaat(althans dat hoop ik anders zijn er nog meer die dit doen) maar diegene was dinsdag
ook bij de au,dus toen heeft ze zich blijkbaar wel “gedragen”?  😉


Die mevrouw / meid is ook aangesproken door een vrouwelijke Swing uit the Bodyguard en ze heeft op Insta haar excuses gemaakt. Wel vraagt ze openlijk aan dat castlid voor reacties op haar foto’s. Ik denk dat deze fan zich niet kan realiseren hoe er naar haar wordt gekeken

  [ # 1045 ] 04 February 2017 10:31 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Het valt me op hoeveel musicalgerelateerde fanaccounts er de laatste tijd zijn op Instagram, naar ik het kan beoordelen allemaal gerund door jonge meiden. Redelijk wat van die accounts maken zich “schuldig” aan het veelvuldig taggen en mentionen van artiesten en plaatsen ze (zowel hoofdrolspelers als ensemble & swings) op een hoog voetstuk met soms gehele essays over hun bewondering voor die persoon. Ik kan daar met mijn leeftijd niet meer zo goed bij, maar blijkbaar is het ook wel iets wat bij fans van tienerleeftijd hoort. Die beseffen waarschijnlijk minder goed dat op zo’n manier (vaak) contact zoeken via social media nogal stalkerig aan kan voelen. Wellicht vatten sommigen contact via social media met een artiest ook op als het persoonlijk kennen van iemand, waardoor ze ook geen schroom voelen op iemand af te rennen. Wat het verder niet oké maakt natuurlijk 😉 Goed dat iemand uit de cast zich daarover heeft uitgesproken, lijkt me niet makkelijk.


edit: Ik heb overigens geen idee over wie de eerdere comments gaan (dus ook niet hoe oud ze is), was meer een algemeen verhaal

[ Gewijzigd: 04 February 2017 10:40 AM by Laush ]
  [ # 1046 ] 04 February 2017 11:01 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

Het probleem is volgens mij dat diegene denkt dat ze hun persoonlijk kent ipv gewoon kennen.

  [ # 1047 ] 04 February 2017 10:38 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Sander:) - 04 February 2017 11:01 AM

Het probleem is volgens mij dat diegene denkt dat ze hun persoonlijk kent ipv gewoon kennen.

Swing Samantha de Water mij zegt het niks maar blijkbaar helemaal HOT

“Ik weet niet of er iets achter zat dat u over mijn rug wrijfde. Maar het voelde in ieder geval fijn dank daarvoor @samdewater”

Dit is toch triest ?

  [ # 1048 ] 05 February 2017 07:18 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ja, maar volgens mij is degene ook al bij voorbaat fan van iemand als bekend wordt dat hij/zij in The Bodyguard gaat spelen, zonder ook nog maar iets gezien te hebben qua zang, dans, spel.

Je zou eigenlijka zo iemand tegen zichzelf moeten beschermen. Probleem is alleen dat zo iemand in ieder dingetje dat een castlid zegt betekenis gaat zoeken. Ieder woord wordt uitvergroot en achter elke beweging, zoals het voorbeeld hierboven van over de rug wrijven, zoekt zo iemand iets. Kan alleen maar hopen dat iemand uit de directe omgeving probeert te zeggen van: “joh dit gaat te ver” of dat iemand zelf inziet dat dit niet kan.

  [ # 1049 ] 05 February 2017 02:23 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

Ik hoop dat Sam haar nog aanspreekt…

[ Gewijzigd: 05 February 2017 02:27 PM by Sander:) ]
  [ # 1050 ] 05 February 2017 05:51 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2005-05-08

Sander:) - 05 February 2017 02:23 PM

Ik hoop dat Sam haar nog aanspreekt…

Ik vind het persoonlijk ook erg vreemd dat je iemand die je niet persoonlijk kent Sam noemt als de persoon Samantha heet.
Dat vind ik iets persoonlijks van vrienden.

‹ First  < 68 69 70 71 72 >  Last ›
70 of 75