2 of 3 |  < 1 2 3 > 
ze zijn op komst.be
  [ # 16 ] 30 May 2009 08:20 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  142
Geregistreerd  2009-02-17

Ik heb gisteren geboekt voor 27 december, rij 5, redelijk in de midden. Laat die vampiers maar komen dus op derde kerstdag. 😉

Overigens vind ik het boekingssysteem van Music Hall en Sherpa en de manier hoe die zaal ingedeeld is in rangen VOLSTREKT onlogisch. Met Golden Seats werd ik ergens weggestopt op rij 14 en die waren nog duurder ook. :-s Bij Elisabeth vond ik ook al dat er geen enkele logica inzat. Daarnaast kun je wanneer je met een andere browser tegelijkertijd een andere sessie opstart echt een stuk betere plaatsen krijgen in dezelfde rang.

Dus wil je de beste plaatsten, kijk dan even naar zowel de golden seats als categorie 1 en experimenteer even.

  [ # 17 ] 30 May 2009 08:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

wij (ik en inge) gaan ook derde kerstdag en hebben ook de cat 1 plaatsen

logisch is het niet echt nee
maar wij zitten ook rij 5 stoel 19 en 21

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 18 ] 30 May 2009 08:31 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  142
Geregistreerd  2009-02-17

Hmmm… Dan zijn we denk ik de grote Nederlandse colonne op rij 5 want ik heb plaats 15 en 17. 😉

Leuk! Ik ben erg benieuwd. Dit is samen met Urinetown de eerste voorstelling waar ik kaarten voor heb voor aankomend seizoen (al heb ik wel een hele reeks voorstellingen gereserveerd in Gouda waar ik nog kaarten voor ga krijgen) en deze sprak me samen met Chicago tot nu toe het meest aan van alles wat er in Nederland en BelgiĆ« speelt. 😊

  [ # 19 ] 31 May 2009 07:39 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

In de veronderstelling dat ‘Elisabeth’ verlengd zou gaan worden heb ik die produktie in Antwerpen helaas gemist. Dus nu voor de zekerheid alvast maar geboekt voor ‘Dans Der Vampieren’. Heeft iemand misschien een gedetailleerd zaalplan van de Stadschouwburg met rij- en stoelnummers?

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 20 ] 31 May 2009 08:03 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  198
Geregistreerd  2008-07-19

@ eastwick
http://files.musichallgroup.be/other/ZAALPLAN.pdf

@ivje
Vorig weekend heb ik Tanz voor de tweede keer gezien en met dat beeld nog vers in mijn geheugen zie ik toch wel behoorlijke verschillen met de hongaarse versie op YouTube. Maar als het lukt om een cast bij elkaar te krijgen die op z’n minst zo goed is als de cast van Elisabeth dan wordt het “zum zittern komisch”, zoals in Berlijn de slogan was.

Is er al iets bekend over wie Tanz gaat vertalen? Hopelijk niet dezelfde persoon die voor Elisabeth Wenn ich Tanzen will vertaald heeft…

Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen. Sowieso ga ik nog een keer naar Oberhausen in augustus maar voor antwerpen heb ik nog wat meer details nodig. Bijvoorbeeld wie von Krolock gaat spelen.

  [ # 21 ] 31 May 2009 09:40 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  68
Geregistreerd  2008-11-14

abronsius - 31 May 2009 08:03 AM

Is er al iets bekend over wie Tanz gaat vertalen? Hopelijk niet dezelfde persoon die voor Elisabeth Wenn ich Tanzen will vertaald heeft…

Allard Blom maakt de vertaling. De persoon die “Wenn ich tanzen will” heeft vertaald, was gewoon Seth Gaaikema, die de volledige vertaling van “Elisabeth” maakte voor de Nederlandse versie.

  [ # 22 ] 31 May 2009 09:55 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

Ik heb kaartjes besteld voor 17 januari.. Nu staat die echter niet meer bij de speeldata..
Is deze al uitverkocht? Of is de voorstelling geanulleerd/verplaatst??

  [ # 23 ] 31 May 2009 09:56 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  198
Geregistreerd  2008-07-19

Alleen dit lied zat er in de oorspronkelijke nederlandse versie niet in. Het was wat mij betreft echt afwijkend van de rest. Dus ik vraag me af of hij dat daadwerkelijk gedaan heeft.

  [ # 24 ] 31 May 2009 09:57 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  68
Geregistreerd  2008-11-14

abronsius - 31 May 2009 09:56 AM

Alleen dit lied zat er in de oorspronkelijke nederlandse versie niet in. Het was wat mij betreft echt afwijkend van de rest. Dus ik vraag me af of hij dat daadwerkelijk gedaan heeft.

Ja, ook dat lied heeft Seth Gaaikema vertaald.

  [ # 25 ] 01 June 2009 04:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

middag show in Oberhausen is erg goed te toen met de ICE (uit ervaring)

  [ # 26 ] 04 June 2009 10:04 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2009-06-04

Para - 27 May 2009 06:37 PM

Is er verder al iets bekend over de cast van Tanz?

De cast zal op 27/06 bekendgemaakt worden. Er zullen wel grote namen meedoen!!!

  [ # 27 ] 04 June 2009 10:06 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2009-06-04

MrSirius - 30 May 2009 08:20 PM

Ik heb gisteren geboekt voor 27 december, rij 5, redelijk in de midden. Laat die vampiers maar komen dus op derde kerstdag. 😉

Overigens vind ik het boekingssysteem van Music Hall en Sherpa en de manier hoe die zaal ingedeeld is in rangen VOLSTREKT onlogisch. Met Golden Seats werd ik ergens weggestopt op rij 14 en die waren nog duurder ook. :-s Bij Elisabeth vond ik ook al dat er geen enkele logica inzat. Daarnaast kun je wanneer je met een andere browser tegelijkertijd een andere sessie opstart echt een stuk betere plaatsen krijgen in dezelfde rang.

Dus wil je de beste plaatsten, kijk dan even naar zowel de golden seats als categorie 1 en experimenteer even.


In het midden van de zaal heb je wel een beter overzicht op het podium. Zodat je een perfect totaalbeeld krijgt. Daarom dat de Golden Seats op rij 13 beginnen. Als je juist aan het podium wenst te zitten, kan je beter categorie 1 tickets bestellen.

  [ # 28 ] 04 June 2009 12:33 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

oh oh ik ben toch ook zo’n twijfelkont he,

IK wil zowiezo dit jaar nog naar Tanz der Vampire in Duitsland gaan in elk geval in Oberhausen, maar ik zit ook nog te twijfelen of ik naar Belgie ook zal gaan, helemaal omdat ik een maitlje naar Stage heb gestuurd met de vraag of Dans der Vampieren ook naar nederland zou komen, maar dat is nog onduidelijk, dus ja. hahaha.

Maar als ik ga dan weet ik wel dat ik niet voor de golden seats ga, ik zit graag altijd dicht op het podium dat vind ik leuk. hihihi

maar ik ga zowiezo naar Oberhausen, hihihi en dan wil ik wel Jan Ammann hebben dus dan word het s’avonds haha

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 29 ] 04 June 2009 02:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Dat heb ik (dat twijfelen dan he) ik wil ook heel graag nog een keer naar tanz in oberhausen
maar ja wanneer

met de zomerticket actie
wordt een probleem denk ik
dus ik hoop dat ze in de herfst nog een actie hebben of zo dat ik met trein nog een keer op en neer kan

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 30 ] 04 June 2009 02:46 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

tis wat het dat twijfelen! En zo goedkoop is het nu ook weer niet daar in Oberhausen, sjongjonge das een hoop geld! En aangezien ik perse s’avonds wil dan word het ook nog een hoteltje erbij hahaha!

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

 < 1 2 3 > 
2 of 3