Musical Voetbalt.
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Musicalartiesten organiseren voetbaltoernooi.

Musical Voetbalt voor: de Johan Cruyff Foundation

Op maandag 22 juni wordt er voor het eerst een voetbaltoernooi georganiseerd genaamd ‘Musical Voetbalt’ waar vele musicalteams aan deelnemen. Het evenement vindt plaats op de Amsterdamsche Football Club en de gehele dag staat in het teken van de Johan Cruyff Foundation. Wat begon als een grap, van initiatiefnemers William Spaaij (Footloose), Stephan Holwerda (High School Musical) en Janke Dekker(Footloose), is uitgegroeid tot een professioneel voetbaltoernooi met medewerking van Players United. Meer dan 200 deelnemers uit musicalland hebben zich opgegeven, waaronder castleden uit High School Musical, Footloose, JOSEPH and the Amazing Technicolor Dreamcoat, Sound of Music, Sunset Boulevard, Ciske de Rat, Dirty Dancing, Tarzan, Anatevka en 5 Guys Named Moe.

Loting 15 juni — Olympisch Stadion

Maandag 15 juni om 13:30 uur in het Olympisch Stadion Amsterdam zal onder leiding van een bekende voetballer de loting plaatsvinden voor de poule-indeling. Samen met de initiatiefnemers van ‘Musical Voetbalt’ en de hoofdrolspelers uit onder andere High School Musical, Footloose en JOSEPH and the Amazing Technicolor Dreamcoat.

‘Musical Voetbalt’ 22 juni — Amsterdamsche Football Club

Op maandag 22 juni vindt het musical voetbaltoernooi plaats op de Amsterdamsche Football Club. De gehele dag strijden de verschillende heren- en damesteams tegen elkaar voor de felbegeerde beker. Wie wordt hét musical voetbalteam van het jaar en mag zich winnaar noemen van het eerste ‘Musical Voetbalt’ toernooi?

Sponsoren

‘Musical Voetbalt’ wordt mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren: Price WaterhouseCoopers, Polaroid, Ricoh, Coca-Cola, Douwe Egberts, Amsterdamsche Football Club, Fisherman’s Friend, Canon, V&V Entertainment en Stage Entertainment.

Over de Johan Cruyff Foundation

‘Wat kan à­k doen om de jeugd in beweging te krijgen?’ Dit is de vraag die Johan Cruyff ertoe bracht zijn eigen Foundation in het leven te roepen. Daarmee bracht hij twee voorliefdes samen: sport en kinderen. In het bijzonder kinderen met een handicap. Sinds de start in 1997 is de Johan Cruyff Foundation uitgegroeid tot een organisatie die elke dag opnieuw, jeugd in beweging brengt en houdt. De Foundation doet dat door Cruyff Courts te realiseren (openbare trapveldjes waardoor kinderen hun speelruimte terugkrijgen), door projecten voor kinderen met een handicap te ondersteunen en door het organiseren van unieke sportevenementen. Dit alles gebeurt altijd samen met verenigingen, sportbonden, bedrijven, scholen en overheden, want: ‘Alleen kun je niets, je moet het samen doen’. Johan Cruijff, voorzitter.


Bron: puurtheater.nl

Foto’s kun je vinden op http://www.puurtheater.nl/Fotoalbum/Musical Voetbalt/Loting 15 juni 2009/index.html
(de link ff kopiëren en plakken 😄).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 15 June 2009 05:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  274
Geregistreerd  2009-02-02

Waarom pak je de Bron van een of andere Simpele Musicalsite.. Terwijl die het ook weer gewoon van musicals.nl hebben.. :w
Klinkt Een Beetje alsof zij het bedacht hebben.. Terwijl het gewoon van Joop komt!

Erg Leuk trouwens hoor. Ben natuurlijk voor Footloose!!
Op de Homepage van Musicalworld staat trowuens het bericht van Vandaag!!

  [ # 2 ] 15 June 2009 05:58 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ten 1e is dit geen simpele musicalsite, en heeft deze persoon het NIET van musicals.nl maar is er vandaag zelf heen geweest.
Ten 2e is het bedacht door William Spaaij en Stephan Holwerda.
Ten 3e irriteer ik me aan je hoofdlettergebruik, maar daar is al eerder iets van gezegd.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 3 ] 15 June 2009 06:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  274
Geregistreerd  2009-02-02

Het is gewoon een Officieel persbericht.. Dus het heeft niks met die site te Maken! Daarom vind ik het Dom dat je dat als bron geeft! Bovendien stond dat Bericht al op meerdere sites al een paar dagen..!!
En Ja ik weet dat het van William en Stephan komt. Maar ik bedoelde het Persbericht!

Enne als ik Hoofdletters wil gebruiken Gebruik ik lekker hoordletters!

  [ # 4 ] 15 June 2009 06:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

àk heb het daar gelezen, dus geef à­k die link.
Ik wist niet dat ik daar toestemming voor moest hebben van jou.


Zo en nu weer on-topic.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 15 June 2009 06:30 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Nou laten we het even gezellig houden onderling….kom op we zijn geen kleine kinderen toch….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 6 ] 15 June 2009 07:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  274
Geregistreerd  2009-02-02

Laat ik zeggen dat ik Het Erg Leuk initiatief vind! En Jammer dat niet iedereen Kan gaan kijken!

  [ # 7 ] 15 June 2009 07:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Dat vind ik nou ook.
Is toch eigenlijk een beetje gek , ze willen veel geld ophalen, hadden ze best kaarten kunnen verkopen voor mensen die willen komen kijken 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 8 ] 15 June 2009 07:57 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  247
Geregistreerd  2009-03-06

Stephan heeft ons dit laten weten;
Ik wilde jullie toch even persoonlijk op de hoogte stellen van het vervelende nieuws dat ons tournooi toch een besloten evenement gaat worden. We hebben simpelweg niet genoeg tijd gehad, organisatorisch gezien, om ook publiek toe te kunnen laten.

Mocht het een succes worden, doen we het volgend jaar opnieuw. Met publiek!

Liefs, Stephan

  [ # 9 ] 15 June 2009 08:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Jammer dat er niemand kan gaan kijken, maar ik vind dit een leuk initiatief, dus alle hulde aan Veertje die dit terecht post. Ik had er ook al van gehoord, maar wist nu pas van de hoed en de rand.

  [ # 10 ] 15 June 2009 08:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Naomi_Jortje - 15 June 2009 07:57 PM

Stephan heeft ons dit laten weten;
Ik wilde jullie toch even persoonlijk op de hoogte stellen van het vervelende nieuws dat ons tournooi toch een besloten evenement gaat worden. We hebben simpelweg niet genoeg tijd gehad, organisatorisch gezien, om ook publiek toe te kunnen laten.

Mocht het een succes worden, doen we het volgend jaar opnieuw. Met publiek!

Liefs, Stephan

Okay dat wist ik dan weer niet.
Dankje dat je dit liet weten.
Ik hoop idd dat het volgend jaar weer is en dat het dit jaar al een groot succes word!!!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 11 ] 16 June 2009 10:36 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ben ik heel dom als ik vraag wie er in de teams zitten?
:ohoh:

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 12 ] 16 June 2009 10:41 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  277
Geregistreerd  2008-11-01

Nee joh, volgens mij is dat niet bekend. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er ook mensen bij zitten die daadwerkelijk kunnen voetballen haha, want ik ben zelf een groot voetballiefhebber en ook nog een groot musicalliefhebber! Kon ik maar meedoen :ohoh: haha.

   Handtekening   

Als je de omelet niet durft te maken, hoef je die champignons ook niet meer te snijden

  [ # 13 ] 16 June 2009 12:53 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2009-03-27

Puss - 16 June 2009 10:36 AM

Ben ik heel dom als ik vraag wie er in de teams zitten?
:ohoh:

Beetje zoeken en dan is er vast wel ergens één en ander te vinden.
Ik weet in ieder geval dat er een teamfoto is gemaakt van het team van Ciske, en die heb ik ergens op hyves gezien (Ciskehyve of hyve van één van de acteurs dat weet ik zo ff niet). Dus wellicht zwerven er meer van rond.

  [ # 14 ] 16 June 2009 01:19 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Op de hyve van Musical Voetbalt staan een aantal teamfoto’s. 😉

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.