2 of 2 |  < 1 2
Dancing with the Stars
  [ # 16 ] 09 July 2009 07:20 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  330
Geregistreerd  2009-04-27

Eveliene - 08 July 2009 01:19 PM

Ik ben ook blij dat Jamai heeft gewonnen! Heel terecht, hij was echt de beste! (zeg ik heel objectief als Jamai-fan)

Maar om nog even terug te komen op de jury. De jury zat er bij de finale voor niets want de stemmen van de kijkers gelden. Want degene met de hoogste jurycijfers kreeg 2 punten en de andere 1. Als de kijkers het meest zouden stemmen op degene die onderaan stond met de punten zouden die 2 punten krijgen en de andere 1. Dan zouden ze dus gelijk komen staan met allebei drie punten en in dat geval is de stem van het publiek doorslaggevend…met andere woorden; de jury had net zo goed niets kunnen zeggen want bij de finale ging het alleen om kijkerstemmen!

Ja, dat is waar, die jury had net zo goed niks kunnen zeggen, want het had toch geen verschil gemaakt. En dan gaan de presentators ook nog extra in op die enkel van Nathalie (doen ze op de een of andere manier altijd), zodat iedereen medelijden krijgt. Grr, daar baal ik altijd zo van, gelukkig heeft het geen verschil gemaakt, maar dat zou ook kunnen: dat iedereen gaat stemmen op haar, omdat het zo zielig is….Gelukkig was Jamai toch niet te overtreffen :tong:

 < 1 2
2 of 2