Binnenhof in chaos door mysterieuze jonge dame
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Van 30 juli tot en met 9 augustus neemt Lizzy de scepter over van Minister President Balkenende op het Binnenhof. In deze periode beleeft de familievoorstelling ‘Lizzy — Chaos in het Koninkrijk’ haar wereldpremière in het hart van de hofstad. Ridders, jonkvrouwen, kabouters en tovenaars, samen met Lizzy dragen zij zorg voor de nodige chaos en hilariteit op het Binnenhof. 14 juli is de officiële verkoop van kaarten op de website http://www.lizzydemusical.nl van start gegaan en heeft eenieder de mogelijkheid om een plaats te bemachtigen om de tijdelijke bewoners van het Binnenhof te bewonderen en de chaos in dat andere Koninkrijk met eigen ogen te aanschouwen.

Lizzy — Chaos in het Koninkrijk is een gloednieuwe familiemusical van de hand van Barthel van Lint, Niels Pieterse (scenario en teksten) en Jan Willem Hoekstra.(componist). Alle rollen in deze hilarische productie worden gespeeld door getalenteerde kids in de leeftijdscategorie van acht tot veertien jaar oud. In het stuk tekenen de Middeleeuwen zich af. Ridders en edellieden herrijzen net als magische figuren. Lizzy groeit op, maar is geen gewoon meisje; ze houdt niet van de spelletjes, maar wil jagen. Het Koninkrijk loopt gevaar door de ontvreemde fluitketel. Lizzy biedt hulp, maar is haar harnas bestand tegen de sprookjeswereld? Weert zij zich tegen poetsende kabouters, angstaanjagende ridders en overspannen tovenaars?

Vanaf 14 juli is de website http://www.lizzydemusical.nl online beschikbaar en is het mogelijk om kaarten te bestellen. Bezoek de musical en beleef het verhaal dat gaat over staan voor wie je bent en doen wat je hart je ingeeft. Lizzy — Chaos in het Koninkrijk is een feest van een familiemusical, waarin hilariteit en ontroering in een jachtig tempo hand in hand door de voorstelling razen.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 26 July 2009 07:40 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  350
Geregistreerd  2004-11-24

ja ik denk niet dat ik ga vindt de kaartjes nogal prijzig
en ondanks het om de hoek is
maar is wel leuk bedacht

  [ # 2 ] 26 July 2009 07:50 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2005-06-19

Ik ga vrijdag, naar de premiere, ben heel erg benieuwd. Leuke locatie!

  [ # 3 ] 30 July 2009 09:00 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

ze waren bij het jeugdjournaal vandaag:
http://player.omroep.nl/?aflID=9832629

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 4 ] 01 August 2009 05:14 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Een verslag van de voorstelling en een interview van eerder deze week kun je inmiddels terugvinden op de homepage, of de productiepagina van het Nederlands Musical Ensemble.

  [ # 5 ] 01 August 2009 10:31 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

Ik ben vanavond geweest en moet zeggen dat je dit moet gaan zien! Echt super hoe die kids dat allemaal doen. Wat een talenten!

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 6 ] 16 August 2009 01:27 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2009-08-11

Ik ben ook geweest, ( 8aug) nou het is leuker dan ik had verwacht:D
Inderdaad geweldig hoe die kinderen dat allemaal deden, maar
wij gingen naar Luuk en Donny eigenlijk kijken, die deden het geweldig. Die kinderen waren al zo moe en toen moesten ze nog allemaal fotos gaan maken dat duurde echt lang!

maar het was zeker een top musical!!

  [ # 7 ] 19 August 2009 01:50 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2009-05-02

Hierbij de link naar foto’van de premiere van Lizzy, chaos in het koninkrijk. Zeer hilarisch en goed. Jammer dat het voorbij is
http://www.theaterparadijs.nl/site/Albums/lck/