2 of 14 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
kortingsacties europese musicals (niet Nederland en Vlaanderen)
  [ # 16 ] 03 September 2009 04:15 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

mcvandermeij - 02 September 2009 09:53 PM

Kreeg afgelopen zondag bij AIDA 😊 een foldertje van het Da Capo Festival der Stimme in mijn hand gedrukt:

Da Capo Festival der Stimme

2 for 1 Gutschein
1 ticket kaufen - 1 ticket gratis *

Iedere Aida-bezoeker heeft dat gehad, ik kreeg ‘m een maand geleden ook. Maar wat vond je van Aida?

  [ # 17 ] 03 September 2009 03:49 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  67
Geregistreerd  2005-08-17

Hallo…

Op internet kon je voor 35 pond kaartjes voor Chicago London reserveren, ook eerste rang.

Als ik op http://www.londontheatreweek.co.uk kijk, word ik doorgestuurd naar lastminute.com en daar kan ik maar tot 10 oktober kaartjes boeken voor 35.

Vorige week heb ik op een site gekeken waar ik tot veel later kaartjes voor 35 euro kon boeken. Helaas geen idee welke site dat was. Iemand tips? Of wellicht zelfs de site?

Alvast bedankt!

Grtz…

Mark

  [ # 18 ] 03 September 2009 08:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Hanstmf - 03 September 2009 04:15 AM
mcvandermeij - 02 September 2009 09:53 PM

Kreeg afgelopen zondag bij AIDA 😊 een foldertje van het Da Capo Festival der Stimme in mijn hand gedrukt:

Da Capo Festival der Stimme

2 for 1 Gutschein
1 ticket kaufen - 1 ticket gratis *

Iedere Aida-bezoeker heeft dat gehad, ik kreeg ‘m een maand geleden ook. Maar wat vond je van Aida?

Beetje off-topic door je vraag, maar ik had iets mini’s geschreven in ons forum:
Zo, weer terug in NL.
Eerst moet ik even melden dat ik gister een erg koude, maar steengoede AIDA heb gezien in het openluchttheater in Tecklenburg. Patrick Stanke en Zodwa Selele waren erg goed als resp. Radames en Aida. En Willemijn was erg leuk als Amneris. Ze maakte de rol bij vlagen erg komisch, en over de top, vooral bij ‘Mijn pakkie an’, maar dat was juist wel grappig. De emotie aan het eind deed ze ook heel goed. Hele mooie bühne, gebouwd in/op een oude burcht, daardoor een heel breed en diep podium. Zie foto (ca 1/4), werd uitgebreid benut

  [ # 19 ] 04 September 2009 05:10 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

mcvandermeij - 03 September 2009 08:20 PM

Beetje off-topic door je vraag, maar ik had iets mini’s geschreven in ons forum:
Zo, weer terug in NL.
Eerst moet ik even melden dat ik gister een erg koude, maar steengoede AIDA heb gezien in het openluchttheater in Tecklenburg. Patrick Stanke en Zodwa Selele waren erg goed als resp. Radames en Aida. En Willemijn was erg leuk als Amneris. Ze maakte de rol bij vlagen erg komisch, en over de top, vooral bij ‘Mijn pakkie an’, maar dat was juist wel grappig. De emotie aan het eind deed ze ook heel goed. Hele mooie bühne, gebouwd in/op een oude burcht, daardoor een heel breed en diep podium. Zie foto (ca 1/4), werd uitgebreid benut

Je had ‘m ook hier neer kunnen zetten.

  [ # 20 ] 16 October 2009 03:32 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

Op alle voorstellingen van Notre dame de paris in Gent van 17 feb. tot en met 21 feb 15% korting via http://www.sherpa.be.

[ Gewijzigd: 16 October 2009 04:56 PM by rozereneetje ]
   Handtekening   

It´s magic

  [ # 21 ] 29 October 2009 08:53 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

Wicked in stuttgart 2 voor de prijs van 1 http://www.musical-18.de/wicked/musical-angebot.html

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 22 ] 29 October 2009 08:56 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

we will rock you stuttgart 2 voor de prijs van 1 http://www.musical-1.de/musical-queen-angebote-musical-queen/musical-queen-angebor-musical-queen.html

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 23 ] 29 October 2009 10:25 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

had het ook al in het topic voor nederlandse shows gevraagd, maar weet iemand een kortingsactie voor tarzan hamburg?

   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 24 ] 29 October 2009 07:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

hier is ie hoor een actie aanbieding voor tarzan in Hamburg


http://www.prima-ticket.de/specials/specials-shop.aspx?url=http://www.ticketonline.com/stage/de/site/201000070/production/202202-Disneys_Musical+Tarzan_Danke/

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 25 ] 11 November 2009 11:05 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

iemand nog kortingsactie’s voor London shows in december? Bijvoorbeeld voor Legaly Blonde, Sister Act en La Cage ?

  [ # 26 ] 11 November 2009 12:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Kortingsacties staan op Theatremonkey onder ‘current special offers’. De meeste lopen nu tot eind november maar daar zal december binnenkort wel bijkomen. Al zullen de aanbiedingen voor die drukke maand minder zijn dan de rest van het jaar denk ik.

‘Legally Blonde’ begint pas op 5 december dus dat zal lastig worden. Wel hebben zij £ 10 korting op alle prijzen voor de previews.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 27 ] 11 November 2009 08:30 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  85
Geregistreerd  2009-05-08

Weet iemand misschien een kortingsactie voor Elisabeth in Düsseldorf?
Ik heb gezocht maar nog niets kunnen vinden helaas… :-(

   Handtekening   

Op zoek naar de IMDB voor musicals in Nederland?
Check De Musicaldatabase
!

  [ # 28 ] 11 November 2009 09:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

eastwick - 11 November 2009 12:20 PM

Kortingsacties staan op Theatremonkey onder ‘current special offers’. De meeste lopen nu tot eind november maar daar zal december binnenkort wel bijkomen. Al zullen de aanbiedingen voor die drukke maand minder zijn dan de rest van het jaar denk ik.

‘Legally Blonde’ begint pas op 5 december dus dat zal lastig worden. Wel hebben zij £ 10 korting op alle prijzen voor de previews.

Bedankt; heb nog erg mooie kaarten kunnen krijgen voor Legally Blonde dus meteen geboekt! Bedankt voor de tip; heb via thearemonkey een actie code gevonden voor 20 pond p.p. korting voor La Cage, meteen ook mooie kaarten mee geboekt.

 

Veder nog een vraag; kwam op een Engels forum een bericht tegen waarin iemand zei dat je voor 15 pond naar Blood Brothers kan als student, kaarten kan je dan vanaf 1 uur voor aanvang kopen. Iemand ervaring mee of iemand die de voorwaarden hier veder achter nog weten (niet in weekend ofzo?)

  [ # 29 ] 11 November 2009 09:34 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  241
Geregistreerd  2005-07-29

jouke - 11 November 2009 09:28 PM
eastwick - 11 November 2009 12:20 PM

Kortingsacties staan op Theatremonkey onder ‘current special offers’. De meeste lopen nu tot eind november maar daar zal december binnenkort wel bijkomen. Al zullen de aanbiedingen voor die drukke maand minder zijn dan de rest van het jaar denk ik.

‘Legally Blonde’ begint pas op 5 december dus dat zal lastig worden. Wel hebben zij £ 10 korting op alle prijzen voor de previews.

Bedankt; heb nog erg mooie kaarten kunnen krijgen voor Legally Blonde dus meteen geboekt! Bedankt voor de tip; heb via thearemonkey een actie code gevonden voor 20 pond p.p. korting voor La Cage, meteen ook mooie kaarten mee geboekt.

 

Veder nog een vraag; kwam op een Engels forum een bericht tegen waarin iemand zei dat je voor 15 pond naar Blood Brothers kan als student, kaarten kan je dan vanaf 1 uur voor aanvang kopen. Iemand ervaring mee of iemand die de voorwaarden hier veder achter nog weten (niet in weekend ofzo?)

Ik ben december 2005 naar Blood Brothers geweest (was toen nog student) en weet dat mijn moeder en ik kaartjes wilden en later op de avond terug zijn gekomen omdat we dan korting kregen.
ZOu heel goed kunnen dat het een uur voor aanvang was en voor 15 pond. Staat mij alleen bij dat mijn moeder ook korting kreeg (geen student).
Weet wel 100% zeker dat dit op een zaterdagavond was.

  [ # 30 ] 12 November 2009 12:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

we will rock you stuttgart duitsland 2 voor de prijs van 99 euro. boekbaar van 11 tot en met 14 november geldig voor voorstellingen tot eind december.
http://www.primaticket.de/specials/specials-shop.aspx?url=http://ticketonline.com/stage/de/site/201000070/production/204078-We+will+rock+you-welterfolg/

   Handtekening   

It´s magic

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 14