57 of 61 | ‹ First  < 55 56 57 58 59 >  Last ›
Theatermanieren
  [ # 841 ] 25 February 2016 02:08 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  366
Geregistreerd  2010-02-17

Ik snap gewoon NIET! dat je niet eventjes zonder vreterij kunt en alleen kunt genieten van wat er voor je gebeurt… Ik zal dit ook nooit begrijpen denk ik… Vreselijk…
En dat men gewoon niet in de gaten heeft dat het anderen stoort, of het gewoon niet wil zien…

  [ # 842 ] 25 February 2016 03:25 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  358
Geregistreerd  2013-02-26

Theo - 25 February 2016 11:50 AM

Wat een ellende gisteren in het Chassé met al dat ongegeneerde gehoest op de meest onmogelijke momenten. Als je ziek bent, blijf dan thuis !

Hier ben ik het zoooooo mee eens! Ik erger me daar ook altijd mateloos aan. Een keertje is niet erg maar geen 100 keer…. Probeer het op z’n minst te doen tijdens een decorwissel. Weet niet of mensen het herkennen maar ik zie het ook altijd als een soort virus: als er op een gegeven moment ééntje hoest begint opeens iedereen.

Ik sluit me overigens ook aan bij het eten in de zaal en het onnodige gepraat. Geniet gewoon van al het moois wat je te zien krijgt 😊

   Handtekening   

- Live your life

  [ # 843 ] 31 March 2016 08:18 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Gisteravond bij Soldaat van Oranje…
Mensen die een heel overlevingspakket mee hadden. Een zakje pretzels?!?! Chocola?!
Dit werd allemaal tijdens de voorstelling open gemaakt? Toen ik zei dat het nogal vervelend was dat het allemaal zo kraakt gingen ze alleen maar lachen. Diep triest weer.

Toen zat er ook nog een man achter mij enorm te rochelen steeds. Bah bah bah. Ook constant te praten…

  [ # 844 ] 01 April 2016 09:32 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

lisatjuh1995 - 31 March 2016 08:18 AM

Gisteravond bij Soldaat van Oranje…
Mensen die een heel overlevingspakket mee hadden. Een zakje pretzels?!?! Chocola?!
Dit werd allemaal tijdens de voorstelling open gemaakt? Toen ik zei dat het nogal vervelend was dat het allemaal zo kraakt gingen ze alleen maar lachen. Diep triest weer.

Ik vind dat ze dat bij zo’n soort voorstelling zoals Soldaat van Oranje eigenlijk niet kunnen maken, echt niet!  😖 😏

  [ # 845 ] 25 January 2017 07:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

Vanmiddag tijdens een voorstelling van De Klokkenluider van de Notre Dame van Opus One, toen zat er een man naast me die echt op alles wat er gebeurde reageerde door steeds heel hard er doorheen te zitten schreeuwen/roepen.
Heel erg vervelend vond ik dit. Op een gegeven moment had ik echt de neiging om tegen die man te zeggen “Houd nou gvd. eens je klep!”.

  [ # 846 ] 26 January 2017 11:06 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Gewoon doen. Mensen moeten gewoon eens leren dat ze eens 2,5 uur lang even hun klep houden.

  [ # 847 ] 26 January 2017 08:34 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2015-12-09

Bij A chorus line liep er iemand het podium tijdens het buigen. Ik weet niet wat er verder is gebeurd want hij werd meteen door iemand van de techniek naar achter begeleid.

  [ # 848 ] 05 February 2017 07:27 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Gister was ik bij The Lion King en voor me zaten vader, moeder en twee zoontjes van een jaar of 4 en 6 gok ik. Al na 10 minuten begon de ellende. De kids hadden het wel gezien en begonnen te zeuren of ze een spelletje op hun telefoon mochten doen. En zo geschiedde want beide kids kregen een telefoon in hun handen geduwd. De vader zat op zijn beurt continu berichten te sturen met weer een andere telefoon. Het spelen met een telefoon was voor die kinderen ook niet meer voldoende dus begon het zeuren om snoep. Ze kregen ieder een zakje snoep met apart verpakte snoepjes. Afschuwelijk irritant!! In de pauze wilde ik hen aanspreken, maar de mensen die aan weerskanten naast hen zaten waren me voor. Na de pauze heb ik alleen de moeder nog teruggezien. Gelukkig voor mij en de mensen om ons heen. Ik snap echt niet dat je zulke jonge kids meeneemt als ze niet stil zijn. Die kaarten kosten een godsvermogen!

  [ # 849 ] 05 February 2017 09:20 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Wat een godsvermogen is voor de een, is een schijntje voor de ander. Geld is relatief. Opvoeding, Normen en waarden blijkbaar ook. Bij het eerste opflitsende smartphone-scherm hadden ze al de zaal uitgezet moeten worden.

  [ # 850 ] 05 February 2017 09:27 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Wat ik hoop voor die ouders is dat ze hun kids al eens eerder hebben meegenomen naar het theater, naar Dora of Woezel en Pip ofzo, een korte, goedkopere voorstelling, dat dit niet hun eerste voorstelling was en ze nu gewoon een slechte dag hadden.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 851 ] 05 February 2017 09:33 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Een slechte dag? Ik vrees het niet. Ze hadden minimaal 3 telefoons bij zich en zakken vol snoep. Klinkt als onbeschoft-met-voorbedachte-rade. Guitly as charged, life-time ban in all theatres! (Did I say ban, ofcourse it’s no ban, it’s to keep our good theatre-people safe.)

  [ # 852 ] 05 February 2017 11:33 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Het was duidelijk met voorbedachte rade! Weet niet wat voor oplossingen ze nog in petto hadden voor de tweede akte eventueel, maar godzijdank waren ze er toen niet meer.

Overigens ben ik verder niet tegen kinderen in het theater. Ik ken ook zat voorbeelden waar het wel goed is gegaan. Bij Les Mis zat ik ooit naast een meisje van een jaar of 5 met haar oma en dat meisje zat doodstil te luisteren en was helemaal onder de indruk na afloop. Zelf zou ik een 5-jarige niet snel meenemen naar zo’n voorstelling, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

  [ # 853 ] 05 February 2017 11:45 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  160
Geregistreerd  2016-06-22

Afgelopen donderdag heb ik me ook weer lopen irriteren aan mensen naast mij bij The Bodyguard. Ten eerste kwamen ze al bijna een half uur later binnen. Ze hadden toen ook nog het lef om gewoon doodleuk hardop te gaan praten onder een liedje. En dat op rij 0. Heel storend voor ons, maar ook voor de cast lijkt mij. Na dit even te hebben afgewacht hebben we deze personenen er op aangesproken. Ze werden gelijk kwaad, ook omdat we op hun plekken zaten.  (Van de medewerkers moesten we ten slotte doorschuiven naar het midden…) We zijn toen ook expres na de pauze niet naar onze eigen plekken terug gegaan door het voorval.
Naar overmate van ramp vond één van deze personen het ook nog leuk om mee te gaan zingen tijdens I will always love you…

   Handtekening   

Musical & Friends are my life

  [ # 854 ] 05 February 2017 12:19 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik zat donderdag ook op rij 0.. Dit gebeurde denk ik dan (gelukkig) aan de even kant want heb er niks van meegekregen.. Wel zaten achter mij 2 personen heel irritant steeds te praten en om de stomste dingen te lachen…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 855 ] 05 February 2017 12:38 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Waar ik me bij The Bodyguard altijd aan stoor zijn de overdreven reacties van, met name dames, die blijven gillen/joelen en woeeeee roepen als Bram zonder shirt op toneel staat. Ja het is heerlijk om naar te kijken, maar laat hem gewoon lekker z’n show spelen.

‹ First  < 55 56 57 58 59 >  Last ›
57 of 61