1 of 24 |  1 2 3 >  Last ›
Welke musicals hebben jullie recent gezien, en willen jullie zeker nog een keer gaan bezoeken?
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Hallo!

Jullie zijn vast wel is naar een musical geweest en hebben gedacht van: ja, hier zou ik best nog wel is een keer naartoe willen, toch?
Nou, daarom is deze topic gemaakt, zodat jullie kunnen zeggen/vertellen welke musical het was, en misschien ook wel waarom hij zo gaaf was dat jullie hem zeker nog een keer gaan bezoeken! 📣

dus vanaf nu is het ook leuk om erbij te zetten (of gewoon een reactie met alleen) sinds wanneer je musicals bezoekt of wanneer je echt musical fan bent 📣
MoNieky bedankt voor alles!

[ Gewijzigd: 24 January 2010 04:41 PM by Timmie1992 ]
   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 1 ] 06 November 2009 04:30 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ik krijg geen genoeg van Hairspray, die is zooo leuk 😄
Wil ik zeker nog vaker heen 😊

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 2 ] 06 November 2009 04:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Mamma Mia ga ik zeker nog een keer zien.

  [ # 3 ] 06 November 2009 04:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Ik zelf zou nog wel een keer naar Ciske de Rat willen, die vind ik zo gaaf! 📣

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 4 ] 06 November 2009 04:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Urinetown :sorry: Haha. Nee, maar serieus. Als deze wat langer had gespeeld, had ik hem nog wel een aantal keer willen zien. Verder zou ik ook Hairspray nog wel een keer willen zien.

  [ # 5 ] 06 November 2009 04:34 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-03-11

Ik wil echt supergraag weer naar Billy Elliot, maar denk dat dat volgend jaar pas weer gaat lukken.. heb niet het geld om elk weekend naar londen te gaan, haha

  [ # 6 ] 06 November 2009 04:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

En daar gaan we weer: natuurlijk wil je je leukste, mooiste, indrukwekkendste musical van dit seizoen nogmaals zien! Wat voegt dit topic toe aan dat andere topic? Enige verschil is mss het woordje recent…

  [ # 7 ] 06 November 2009 04:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Hanstmf - 06 November 2009 04:41 PM

En daar gaan we weer: natuurlijk wil je je leukste, mooiste, indrukwekkendste musical van dit seizoen nogmaals zien! Wat voegt dit topic toe aan dat andere topic? Enige verschil is mss het woordje recent…

Dat is niet per se het geval. Eén van de mooiste musicals die ik heb gezien is Billy Elliot die ik vier jaar geleden met de orignele cast in London zag. Dit was zo’n prachtige ervaring dat ik nog niet terug ben gegaan, omdat ik bang ben dat het dan tegenvalt. Een musical die je mooi vond wil je dus niet per definitie nog eens zien.

  [ # 8 ] 06 November 2009 04:53 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik was nog lang niet klaar met Footloose en Les Misérables, maar die kan ik allebei helaas niet meer zien.
Wicked wil ik zeker nog meerdere keren zien, of dat nu in het Engels, Duits, of - in de toekomst - Nederlands is. Ook voor Elisabeth zou ik iedere kans aangrijpen om die nog eens te zien, in welke taal/versie dan ook.
Maar het meest recente voorbeeld is toch wel Mamma Mia. Tot mijn eigen grote verrassing vond ik deze zo leuk dat ik ‘m zà³ weer wil zien, en heb ‘m al twee keer gezien in één week tijd. Ik was er wel heel benieuwd naar vantevoren, maar verwachtte er niet zo heel veel van omdat het niet echt een sterk verhaal heeft. Bij die mening blijf ik; het script van Mamma Mia stelt niet zoveel voor, maar ik vond ‘m tà³ch zo leuk dat ik snel nog eens wil gaan.
En Ciske zou ik ook graag nog eens zien, maar dat zit er niet meer in vrees ik…ik hoop maar hard op die DVD..

  [ # 9 ] 06 November 2009 04:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik kan geen genoeg krijgen van Joseph, die musical is zo vrolijk en het verhaal spreekt mij heel erg aan (vind het ook 1 van de mooiste bijbelverhalen) 😉

  [ # 10 ] 06 November 2009 05:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

martijn-j - 06 November 2009 04:44 PM
Hanstmf - 06 November 2009 04:41 PM

En daar gaan we weer: natuurlijk wil je je leukste, mooiste, indrukwekkendste musical van dit seizoen nogmaals zien! Wat voegt dit topic toe aan dat andere topic? Enige verschil is mss het woordje recent…

Dat is niet per se het geval. Eén van de mooiste musicals die ik heb gezien is Billy Elliot die ik vier jaar geleden met de orignele cast in London zag. Dit was zo’n prachtige ervaring dat ik nog niet terug ben gegaan, omdat ik bang ben dat het dan tegenvalt. Een musical die je mooi vond wil je dus niet per definitie nog eens zien.

Dat had ik dus met Ciske de Rat. Die kwam de eerste keer zà³ hard binnen, dat het anderhalf jaar heeft geduurd dat ik nog eens ging kijken, omdat ik bang was dat ie de tweede keer tegen zou vallen. (Gelukkig was dat niet het geval.)

Ik had graag Daens nog eens willen zien… Maar helaas is die begin februari gestopt :sad:
Nu mag ik natuurlijk niet klagen, ik heb hem 5x gezien. Gelukkig hebben we de dvd nog 😉

Dracula (BE 2005 versie) had ik ook graag nog eens willen zien, vanwege het sfeertje wat er hing… Maar hier hetzelfde verhaal als bij Daens (4x gezien, en een dvd).

[Edit] Ik lees net dat het over recente musicals moet gaan… Hmmm Dracula is nu niet bepaald recent :tong:

[ Gewijzigd: 06 November 2009 05:13 PM by Scarletwoman ]
   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 11 ] 06 November 2009 05:10 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Ik zou graag Spring Awakening nog een keer willen zien - doodzonde dat die show zo snel is gesloten in London. Verder zou ik ook graag nog een keer Billy Elliot zien! En alhoewel de laatste keer Wicked met Willemijn een hele mooie afsluiting was, wil ik de show nog een keer op Broadway zien, haha.

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 12 ] 06 November 2009 05:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  416
Geregistreerd  2006-11-20

Ik baal ervan dat ik ‘Turks Fruit’ en ‘Shhh… It Happens!’ maar 1 keer heb gezien. Deze vond ik allebei zo bijzonder. Die zijn niet recent, maar toch..

Maar Hairspray staat dik op mijn lijstje om nog eens te bezoeken! 😊

   Handtekening   

Eigenlijk heet ik gewoon Jacko..

  [ # 13 ] 06 November 2009 05:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Hanstmf - 06 November 2009 04:41 PM

En daar gaan we weer: natuurlijk wil je je leukste, mooiste, indrukwekkendste musical van dit seizoen nogmaals zien! Wat voegt dit topic toe aan dat andere topic? Enige verschil is mss het woordje recent…

Nou ik bedoelde eigenlijk met het onderwerp dat er genoeg musicals zijn die je mooi vind, maar dat betekent nog niet dat je hem NOG een keer wil zien.
Ciske bv vond ik heel mooi, maar hoef er nu niet meer heen :ohoh:
Wel op DVD/TV kijken/opnemen natuurlijk 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 14 ] 06 November 2009 05:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Sandra12 - 06 November 2009 04:55 PM

Ik kan geen genoeg krijgen van Joseph, die musical is zo vrolijk en het verhaal spreekt mij heel erg aan (vind het ook 1 van de mooiste bijbelverhalen) 😉

Ja daar word ik ook zo vrolijk van 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 15 ] 06 November 2009 05:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

MoNieky - 06 November 2009 05:20 PM
Sandra12 - 06 November 2009 04:55 PM

Ik kan geen genoeg krijgen van Joseph, die musical is zo vrolijk en het verhaal spreekt mij heel erg aan (vind het ook 1 van de mooiste bijbelverhalen) 😉

Ja daar word ik ook zo vrolijk van 😉

Volgens mij ben ik de enige persoon op dit forum die Joseph nog steeds niet gezien heeft.

 1 2 3 >  Last ›
1 of 24