Zal ik ook eens een poging wagen… Het zijn vooral nummers geworden die me bij zijn gebleven en op dit moment indruk op me maken. Kan goed zijn dat dit na het zien van een andere musical totaal verandert. Mmm .. Toch blijf ik bij deze lijst, hoewel de top 10 makkelijk een andere plaats had kunnen krijgen (muv nr 1 natuurlijk!)
1. Ireland (Legally Blonde)
2. Defying Gravity (Wicked)
3. Heel alleen (Les Miserables)
4. Poor unfortunate souls (The little mermaid)
5. Weet je moeder dat? (Mamma Mia!)
6. Met één blik (Sunset Boulevard)
7. Toen jij nog ging voor mij (High School Musical)
8. Alles ademt en leeft (The Lion King)
9. De winnaar krijgt de macht (Mamma Mia!)
10. Al die jazz (Chicago)
11. Hoe moet ik van hem houden (Jesus Christ Superstar)
12. Hoe speel je liefde (Fame)
13. Don’t stop believing (Rock of Ages)
14. Morning Person (Shrek)
15. Superboy and the invisible girl (Next to Normal)
16. No good deed (Wicked)
17. Stijl (Chicago)
18. So much better (Legally Blonde)
19. Tomorrow (Annie)
20. Het is de Wiz (The Wiz)
21. Memory (Cats)
Zie wel dat mijn lijst heel anders is. Meer musicals uit het nu, in plaats van de wat oudere (en gevestigde) musicals. Cultuurbarbaar ... zo noem ik mezelf vanaf nu dan maar 😉!