4 of 5 | ‹ First  < 2 3 4 5 > 
Musicalworld Top 50 Allertijden!
  [ # 46 ] 01 December 2009 10:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Even voor de duidelijkheid.

We hebben er voor gekozen om op het stemformulier géén uitvoerenden aan te geven. Het gaat om de nummers zelf en niet om een favoriete uitvoerende. Los daarvan had ik de uitvoerende die door jullie genoemd zijn met plezier willen noemen, maar dit werd technisch gezien te ingewikkeld. Bij een nummer als “Herinnering/Memory” of “Defying Gravity” worden bijvoorbeeld wel meer dan 4 verschillende uitvoerenden genoemd. Ik hoop dat jullie snappen dat dit niet meer mogelijk is om ze dan allemaal te vermelden.

Voor degene die er erg prijs op stellen; ik heb het wel allemaal opgeslagen, dus je kan het hier navragen als je wil weten welke uitvoerenden voor een bepaald nummer genoemd zijn. Dan vermeld ik het hier. Wellicht dat er in de einduitslag wel wat meer ruimte is om verschillende uitvoerende te noemen, dat moeten we nog bekijken.

Wat Never, neverland betreft: ik heb alleen maar Stephanie J. Block in mijn lijstje staan 😊

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 47 ] 01 December 2009 10:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Dat maakt het eigenlijk dubbel bijzonder, toch? 😉

Maar ik wist wel dat alle uitvoeringen bij elkaar gedaan zouden worden, maar vond toch dat Never Neverland nog even een aparte vermelding moest hebben 😉

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 48 ] 01 December 2009 10:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Was lastig stemmen. Gelukkig staat mijn favoriete nummer uit Daens er in, dus die was niet moeilijk 😉
Maar voor de rest…

[ Gewijzigd: 02 December 2009 09:28 PM by Scarletwoman ]
   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 49 ] 02 December 2009 05:42 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik ga er nog even over nadenken, er staan maar een paar nummers uit mijn top tien in de lijst. Jammer genoeg geen enkele Legally Blonde. Wel een heleboel andere mooie nummers die à³f niet meer in mijn lijstje pasten à³f ik gewoon helemaal vergeten ben.

  [ # 50 ] 02 December 2009 05:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik denk dat het goed is, dat je bij de einduitslag alle uitvoerenden noemt. En zo moeilijk, zoveel werk is dat niet!

  [ # 51 ] 02 December 2009 06:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Hanstmf - 02 December 2009 05:54 PM

Ik denk dat het goed is, dat je bij de einduitslag alle uitvoerenden noemt. En zo moeilijk, zoveel werk is dat niet!

Als je goed leest, beweer ik ook nergens dat het teveel werk c.q. moeite is 😊 Dat is dus ook het probleem niet. Het moet wel overzichtelijk en leesbaar blijven, dat zijn de criteria.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 52 ] 02 December 2009 09:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Het lijkt mij juist lastig om alle uitvoerenden erbij te vernoemen. En inderdaad onoverzichtelijker. Straks staan er 3 versies van hetzelfde nummer in de lijst.
M.a.w. prima Mark, gewoon lekker houden zo 😉

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 53 ] 02 December 2009 10:44 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Mark, ik dacht dat ik hem nog niet verstuurd had, maar nu kan ik niet meer kiezen.
Is mijn keuze toch doorgekomen?

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 54 ] 02 December 2009 11:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik ga het aan Ronny navragen Moniek ; ik kom erop terug. Mocht het niet zijn doorgekomen dan laat ik je dat weten en kun je alsnog een keer stemmen.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 55 ] 04 December 2009 11:52 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

MoNieky - 02 December 2009 10:44 PM

Mark, ik dacht dat ik hem nog niet verstuurd had, maar nu kan ik niet meer kiezen.
Is mijn keuze toch doorgekomen?

Je stem is doorgekomen.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 56 ] 04 December 2009 12:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

ok tnx

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 57 ] 04 December 2009 06:20 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Marik - 01 December 2009 09:23 PM

Er staat toch aardig wat van mijn top tien tussen 😊. Is mijn stem voor de tweede ronde doorgekomen? Toen ik op verzenden drukte kreeg ik “er zijn verbindingsproblemen vastgesteld”, maar toen ik het nog een keer probeerde zei dat er “no duplicate postings allowed” waren.

En mijne? Ik weet niet of je dit al gelezen had 😊.

  [ # 58 ] 04 December 2009 06:24 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Als er geen dubbele stemmen gedaan kunnen worden, betekent dit dat er al een stem van je verwerkt is. Ik kan het nu niet nakijken, maar ja je stem is opgenomen.. 😉

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 59 ] 05 December 2009 07:42 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Best lastig nog, dat stemmen. Geen van de favorieten bij de laatste honderd, en hoewel er best een aantal leuke nummers tussen staan, ook weinig songs die mij echt raken. Dus vooral maar gestemd op liedjes uit de producties waar ik andere keuzes uit had gemaakt of zou hebben.

Ik snap de voorkeur voor de ballads nooit zo als er geweldige stampnummers in zitten 😄

  [ # 60 ] 08 December 2009 11:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Waar had jij dan voor gekozen?
Of mogen we dat nog niet openbaar maken.

Ik zou best mijn top-10 hier willen noemen, maar ik durf het niet om de stemming niet te beinvloeden 😊

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 2 3 4 5 > 
4 of 5