Familiemusical ‘Assepoester’ in de Kerstvakantie!
change_status
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2005-06-19

Assepoester

Vanaf donderdag 17 december 2009 is de familiemusical “Assepoester” te zien in het Kwadrant Theater te Zoetermeer. Na het succes van “De Sneeuwkoningin” brengt Greg & Baud Productions opnieuw een adembenemend sprookje naar Zoetermeer. Deze schitterende familiemusical is gedurende de gehele kerstvakantie te zien in het Kwadrant Theater te Zoetermeer.

Wanneer de prins een bal geeft, zijn alle huwbare meisjes in het land door het dolle heen. Zou hij één van hen kiezen als zijn bruid? Alle meisjes, behalve Assepoester. Want zij mag van haar stiefmoeder niet naar het bal, ook al heeft ze een uitnodiging. Eenzaam blijft ze die avond achter. Tot de Goede Fee haar bezoekt. Dan wordt duidelijk dat wensen wel degelijk uit kunnen komen.

De familiemusical “Assepoester” is van 17 december 2009 t/m 3 januari 2010 te zien in het Kwadrant Theater aan de Franklinstraat 15 te Zoetermeer. Kaarten kosten € 12,50 en zijn online te reserveren via http://www.greg-baud.nl.

Op zondag 20 december, zaterdag 26 december en zondag 27 december kunt u dineren in het Kwadrant Theater. Kaarten inclusief diner kosten € 25,00 voor volwassenen en € 17,50 voor kinderen. Voor meer informatie over deze voorstelling en het complete menu kunt u kijken op onze website http://www.greg-baud.nl/assepoester.

  [ # 1 ] 11 December 2009 04:15 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Oh leuk, hier ga ik zeker heen!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 2 ] 13 December 2009 09:23 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik sla geen Greg & Baud musical over, dus ook deze niet. Laten we hopen dat zij er beter in slagen hier een eigentijds frisse voorstelling van te maken, iets wat in de Efteling vorig jaar niet echt is gelukt.

  [ # 3 ] 20 December 2009 03:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Weet iemand of Zoetermeer misschien al een paar dagen is afgesloten van de buitenwereld?

Ik zou vrijdag naar Assepoester gaan, maar aangezien mijn mede theaterpartner in crime niet vanuit Brabant kon komen ivm de gladheid, ging dat niet door. Ik heb donderdag en vrijdag een mailtje gestuurd of we Assepoester een andere keer konden zien. Geen reactie, ook de telefoon wordt niet opgenomen en geen antwoordapparaat.

Ik weet het, ik vind het ook niet erg kies om dit via het forum te vragen, maar ik weet ook geen andere manier meer om erachter te komen.

  [ # 4 ] 20 December 2009 04:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik lees dat de voorstellingen van Assepoester van vandaag zijn afgelast en dat de kaarthouders een mail krijgen om te kiezen voor een andere datum. Wellicht dat achter de schermen druk wordt gewerkt…

In Zoetermeer is de situatie niet anders dan in de rest van Zuid-Holland Zuid, vandaag nagenoeg onbereikbaar, maar na strooien wordt dat de komende dagen beter. Er ligt daar ook 15 - 20 cm verse sneeuw hoorde ik vandaag. Maar op de A12 rijdt het wel inmiddels wel door. Rond Utrecht is het nog een drama op dit moment. Dus de MP-bezoekers zien flink af.

Tilburg e.o. was vrijdagavond spiegelglad, leek wel of al het strooizout al op was.

  [ # 5 ] 20 December 2009 07:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

in bijna HEEL nederland is het afzien met het verkeer
overal zijn de wegen zowat onbegaanbaar

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 6 ] 28 December 2009 11:30 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Een recensie staat inmiddels op de homepage en op de productiepagina van Greg & Baud

  [ # 7 ] 28 December 2009 09:17 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2009-12-28

Goeie recensie zo te zien!