Stephanie J Block geeft op 28 feb een concert in LONDON!!!!!!
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Simon Greiff and Phil Sykes (for SimG Productions) are proud to present ‘Stephanie J. Block in Concert’. Celebrated leading lady Ms Stephanie J. Block is best known for her Helen Hayes Award winning performance as Elphaba in ‘Wicked’ on the US Tour. On Broadway Stephanie has created roles in ‘The Boy From Oz’, ‘Pirate Queen’ and ‘9 to 5’, and has been nominated for Drama Desk, Drama League, and Ovation Awards. Her numerous Concert performances span America, she has played the renowned Jazz club Birdland in New York many times, and more recently was a special guest at Scott Alan’s sold out London Concerts. For one date only, Stephanie will be performing her very own unique Concert in London, featuring a selection of songs from her debut album ‘This Place I Know’ and songs highlighting her amazing career so far. Joining her will be her Musical Director Dominick Amendum, together with the sounds of a four-piece band and special West End guests Annalene Beechey and Oliver Tompsett (subject to availability). ‘Stephanie J. Block in Concert’ promises to be an event not to be missed!

 

SUPERGAAF!!  Ich bin dabei!!

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 1 ] 22 December 2009 03:37 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Dat lijkt me gaaf om bij te zijn!

  [ # 2 ] 22 December 2009 03:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Jammer dat het op zo’n korte termijn bekend wordt gemaakt. Nu kan ik niet gaan. Megan Mullally geeft ook concerten in London volgend jaar en dan kan ik waarschijnlijk ook niet.

  [ # 3 ] 22 December 2009 03:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

2 maanden van te voren vind ik persoonlijk niet zeer kortdag. Zeker niet aangezien het in het weekend is.

Maargoed, ik denk ook niet dat ze verwachten dat mensen vanuit Nederland naar dat concert komen 😊

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 4 ] 22 December 2009 06:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Oke. Ik heb geen geld. Maar hier wil ik zo graag heen. Hier MOET ik heen.

Helaas werkt school/bank iets minder goed mee dan met Scott Alan…

[ Gewijzigd: 22 December 2009 06:13 PM by E.Y. ]
   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 5 ] 25 December 2009 02:16 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  243
Geregistreerd  2009-03-31

Ik heb kaartjes voor Stephanie!!! En de week ervoor ga ik à³à³k naar Megan Mullally :D Good times, good times!

  [ # 6 ] 02 January 2010 09:10 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Jammer dat ik net te vroeg ben voor Stephanie J Block, de 28e ben ik weer thuis. Ik had haar graag een keertje live gezien. Voor het concert van Megan Mullally ben ik gelukkig wel net op tijd in Londen.

[ Gewijzigd: 02 January 2010 09:27 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 7 ] 28 February 2010 11:06 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  243
Geregistreerd  2009-03-31

Wij zijn net terug gekomen van het concert van Stephanie, en het was GEWELDIG! Helaas hoorden we ook net dat de show van 20.30 gecancelled is! We hebben dus heeeeeel veel geluk gehad dat we voor de show van 18.00 zijn gegaan. Tijdens het laatste nummer, Don’t rain on my parade, leek het of ze een beetje schor werd en klonken een aantal noten iets minder lekker dan een uurt daarvoor, wellicht heeft ze haar stem overbelast en is daarom de tweede show dus gecancelled…

De show duurde ongeveer een uur, en was gevuld met leuke musicalnummers, voornamelijk van haar album. Tussen de nummers door vertelde ze leuke anekdotes; over hoe de hoed van Elphaba ‘per ongeluk’ in haar tas belandde na haar laatste optreden en over hoe ze de New Players Theatre bijna in brand had gezet!

Ik dacht dat chitra ook ging, en ben benieuwd of zij de show heeft gezien, of helaas kaartjes had voro de gecancelde voorstelling… Overigens nog een minpuntje: de zeer beperkte voorraad programma’s (slechts 45 stuks) die al ruim voor de show begin op was. Wij zijn blijven wachten tot de tweede show en hebben toch nog een programma kunnen bemachtigen.

Anyway, ik ben blij dat ik er bij was, deze vrouw is geweldig en ik hoop haar snel weer op het toneel te mogen zien!

  [ # 8 ] 01 March 2010 04:20 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Ja!!! Het was inderdaad geweldig! Meer over een weekje want dan ben ik terug uit New York..

Heel erg jammer dat de tweede show niet door ging.. Je merkte inderdaad dat haar stem bij het laatste nummer niet helemaal in orde was.. Waarschijnlijk iets te veel rook ingeademd… Jeetje wat stond dat ding te blazen!!

Maar op naar de volgende keer want dit smaakt zeer zeer zeer zeer zeer zeker naar meer!! Wat een topartiest!!

Enige min-puntje vond ik Oliver Thompsett… Heeft hij nou echt plezier in wat hij doet? Hij ziet er a;tijd zo verveeld uit.. jammer!

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 9 ] 01 March 2010 06:28 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Het laatste gerucht (met nadruk op gerucht) dat ik heb gehoord is dat ze voedselvergiftiging had, en dat daarom de tweede show niet door ging…

maar ik ben blij dat de eerste show zo goed was 📣

[ Gewijzigd: 01 March 2010 06:35 AM by E.Y. ]
   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 10 ] 01 March 2010 10:26 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Iemand die ik ken zou dus naar het tweede concert gaan… Balen! Als ik het goed begrepen heb komt ze in mei terug.

  [ # 11 ] 17 April 2010 07:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Voor degene die het concert gemist hebben of weer die geweldige herinneringen op willen halen.. Hier is de link naar diverse (officiele) geluidsfragmenten en foto’s van het concert.

http://www.simongreiff.com/stephanie_j_block_concert/simg_productions.html

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)