1 of 11 |  1 2 3 >  Last ›
Het voorstel topic
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Eigenlijk zegt de naam van dit topic ´t al, je gaat jezelf voorstellen in dit topic:)

Je hoeft echt niet al je gegevens en weet ik veel wat neer te zetten, want dat is allemaal privacy, dus we houden het gewoon makkelijk:)

Je zet bijvoorbeeld je naam + evt. je achternaam, je geboortedatum (of alleen je leeftijd, of allebei), in welke woonplaats je woont, wat je hobby’s zijn en wat voor opleiding je doet of hebt gedaan.

Je mag van mijn part ook je adres, postcode en/of telefoonnummer neerzetten, maar dat is privacy, en niet iedereen die op musicalworld komt hoeft het te weten, toch?, of zit ik helemaal fout:O?
Ik hoop dat jullie dit een leuk topic vinden, en als er dingen veranderd moeten worden, hoor ik dat graag! 📣

[ Gewijzigd: 27 August 2010 07:53 AM by Marilena ]
   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 1 ] 06 January 2010 08:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Ik begin wel met de aftrap:)

Mijn naam is Tim van Velzen
Mijn geboortedatum is 09-08-1992
Ik woon in Leiderdorp (Zuid-Holland)
Mijn hobby’s zijn: sleutelhangers verzamelen, taarten bakken en computeren.
Ik volg de opleiding tot banketbakker op het ROC Leiden/Leiderdorp (het is net de grens).

Dus dit is laat maar zeggen een voorbeeld van mij hoe je het zou kunnen doen:).

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 2 ] 06 January 2010 09:01 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Mijn naam is Roosje Bertens.

Ik kwam 28 jaar geleden, op 3 december, op deze wereld.

Mijn woonplaats is ‘s-Hertogenbosch (Noord-Brabant).

Ik houd erg van theaters bezoeken en dan voornamelijk musicals, ook houd ik erg van lezen, voetbal en uit eten gaan.

Mijn roeping heb ik gevonden in het onderwijs. Ik geef les op de basisschool en dit schooljaar aan groep 7.

  [ # 3 ] 06 January 2010 09:11 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Naam: Martijn
Woonplaats: Weesp
Geboortedatum: 17-03-1986
Opleidingen: Kunst & Cultuur richting drama / docent Engels / theaterwetenschap
Werk: veel callcenter werk / docent drama
Hobby’s: theater, lezen, films, muziek

  [ # 4 ] 07 January 2010 05:12 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  308
Geregistreerd  2009-02-04

/ bericht verwijderd

[ Gewijzigd: 31 December 2011 02:54 PM by musicaltheatermeisje ]
   Handtekening   

20-03-2009: Elisabeth, Antwerpen
5-07-2009: Sunset Boulevard Amsterdam
24-05-2010: Rent, Sint-Gilles

  [ # 5 ] 07 January 2010 09:06 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Hier staat het een en ander.

  [ # 6 ] 07 January 2010 10:01 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik ben Ivon Verhaegh
geboren in Baexem das in limburg op 25 aug 1977 (en wordt jaar al weer 33 jaartjes jong)
woon nu al weer bijna 30 jaar in brabant
waarvan de laatste 7 jaar in Eindhoven in een heerlijk appartement
ik werk als OK secretaresse in het grootste ziekenhuis van Eindhoven nml het Catharina Ziekenhuis en dat doe ik met ontzettend veel plezier

mijn hobbies:
natuurlijk musicals, winkelen, koken en nog veel meer oa met mijn 2 allerbeste vriendinnetjes heerlijk de stad in
Ook ga ik graag op verre rondreis en een stedentrip ben ik ook alitjd voor te porren

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 7 ] 15 January 2010 09:25 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Welkom op Musicalworld, ik hoop dat je het hier naar je zin zult gaan hebben en we je vaker gaan terug zien op ons gezellige forum.

Bijna 30….valt mee hoor, die doet niet zo zeer, ik ben over de helft van de 30 (bijna 37) en die 40 komt eraan en dat zie ik helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet zitten haha

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 8 ] 15 January 2010 09:38 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Mijn naam is Inge, ik ben 22 jaar en studeer Geschiedenis in Nijmegen. Daar zit ik ook op kamers (inmiddels alweer 4,5 jaar - daarvoor woonde ik in een klein dorpje in Brabant met mijn ouders en 3 zusjes). Buiten musicals bezoeken lees en teken ik graag, en wil “later” graag “iets met schrijven” doen. Ik heb een bijbaantje naast mijn studie bij de Burger King, wat tegenwoordig steeds meer op een fulltime baan begint te lijken omdat ik er zo vaak ben. Het is er dan ook hartstikke gezellig, ik hou van mijn werk 😉
De tijd die ik over heb besteed ik voornamelijk aan mijn vrienden of de stad in gaan. Gevolg is dat ik tegenwoordig nauwelijks een avondje rustig en alleen thuis zit: dat gebeurt gemiddeld 1x in de één of twee weken. Een vriendin van me zei het gisteren nog tegen me: ik ben te weinig thuis.

  [ # 9 ] 15 January 2010 12:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Ik zet persoonlijk liever niet mijn achternaam op het forum 😊 Maar mijn voornaam is Yolande en ik ben 18 jaar oud/jong. Ik leef en studeer in Middelburg (en nu hoor ik je denken: studeren in MIDDELBURG?) en ja, die plaats in Zeeland heeft een eigen universiteit. Roosevelt Academy is een “university college” oftewel: ik kies - binnen bepaalde regels - mijn eigen vakken. Mijn richting is Arts & Humanity, hoewel ik nog niet helemaal zeker ben waarin ik precies ga afstuderen. Aankomend semester volg ik in ieder geval Ancient History, Styistics, Statistics (verplicht) en Introduction to Theatre and Media Studies. Het is hard werken, maar ik heb het er wel heel erg naar mijn zin!

Mijn sport is volleybal, hoewel ik het nu niet meer op (hoog) niveau speel. Daarnaast neem ik me elk jaar weer voor om beter te worden met Photoshop en om de ideeën in mijn hoofd eindelijk op papier te zetten… misschien dit jaar? haha

En natuurlijk hou ik heel veel van musicals - deze week ben ik teruggekomen van een reis uit New York, wat toch wel een droom was die uitkwam 📣

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 10 ] 15 January 2010 01:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  429
Geregistreerd  2009-01-20

Ik ben Lisette, 16 jaar, zit in VWO 5, met een Natuur en Gezondheid profiel. En ik doe ook tweetalig onderwijs, wat betekent dat ik een deel van mijn lessen in het engels krijg. Ik woon in het verre Terneuzen…
Ik doe nu op de plaatselijke muziekschool een soort voorbereidend jaar op het conservatorium, met als hoofdvak Zang en bijvak piano. Of ik echt naar het conservatorium ga, weet ik nog niet…
Ik heb een ‘schattig’ zusje van 13, waar ik soms wel, soms niet mee kan opschieten 😊

   Handtekening   

It takes both rain and sunshine to make a rainbow

  [ # 11 ] 15 January 2010 01:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

E.Y. - 15 January 2010 12:45 PM

Ik zet persoonlijk liever niet mijn achternaam op het forum 😊 Maar mijn voornaam is Yolande en ik ben 18 jaar oud/jong. Ik leef en studeer in Middelburg (en nu hoor ik je denken: studeren in MIDDELBURG?) en ja, die plaats in Zeeland heeft een eigen universiteit. Roosevelt Academy is een “university college” oftewel: ik kies - binnen bepaalde regels - mijn eigen vakken. Mijn richting is Arts & Humanity, hoewel ik nog niet helemaal zeker ben waarin ik precies ga afstuderen. Aankomend semester volg ik in ieder geval Ancient History, Styistics, Statistics (verplicht) en Introduction to Theatre and Media Studies. Het is hard werken, maar ik heb het er wel heel erg naar mijn zin!

Mijn sport is volleybal, hoewel ik het nu niet meer op (hoog) niveau speel. Daarnaast neem ik me elk jaar weer voor om beter te worden met Photoshop en om de ideeën in mijn hoofd eindelijk op papier te zetten… misschien dit jaar? haha

En natuurlijk hou ik heel veel van musicals - deze week ben ik teruggekomen van een reis uit New York, wat toch wel een droom was die uitkwam 📣

Even off topic:

Super cool om naar New York te gaan zeg!
Ik wil er ook heen, en misschien komt die droom dit jaar wel uit!
Dat zou echt super cool zijn!

Hoe lang ben je er geweest:D?
Maar het is daar toch wel koud:P?

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 12 ] 15 January 2010 02:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Naam: Vera.
Geboortedatum.: 23-09-1983 (ben dus 26).
Relatie: nope.
Zussen/broers: 1 zus van 29 jaartjes jong.
Woont in: Bleiswijk.
Werk: voorlopig alleen vrijwilligerswerk in een bejaardentehuis.
Hobby’s: musical (nee, echt?!), zingen, films kijken, muziek luisteren, internetten (forummen/MSN-en en FarmVille (verslavend spel op Facebook) spelen.
Welke musicals heb ik het meest gezien: Tarzan (28 keer), The Lion King (22 keer), Les Miserables (20 keer).
Pincode: bestaande uit 4 5-en, maar ik zeg niet in welke volgorde :tong:
Nog meer weten: vragen 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 13 ] 15 January 2010 02:32 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Veertje - 15 January 2010 02:09 PM

Naam: Vera.
Geboortedatum.: 23-09-1983 (ben dus 26).
Relatie: nope.
Zussen/broers: 1 zus van 29 jaartjes jong.
Woont in: Bleiswijk.
Werk: voorlopig alleen vrijwilligerswerk in een bejaardentehuis.
Hobby’s: musical (nee, echt?!), zingen, films kijken, muziek luisteren, internetten (forummen/MSN-en en FarmVille (verslavend spel op Facebook) spelen.
Welke musicals heb ik het meest gezien: Tarzan (28 keer), The Lion King (22 keer), Les Miserables (20 keer).
Pincode: bestaande uit 4 5-en, maar ik zeg niet in welke volgorde :tong:
Nog meer weten: vragen 😉

Haha, super leuke reactie Veertje! 📣

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 14 ] 15 January 2010 03:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Timmie1992 - 15 January 2010 01:40 PM

Even off topic:

Super cool om naar New York te gaan zeg!
Ik wil er ook heen, en misschien komt die droom dit jaar wel uit!
Dat zou echt super cool zijn!

Hoe lang ben je er geweest:D?
Maar het is daar toch wel koud:P?

Ik hoop voor je dat je ooit ook New York kan bezoeken! Ik ben er 8 dagen geweest, en ik denk dat het in Nederland kouder was! Het was “wel koud”, maar een soort wintersport-koud, met een stralend blauwe lucht en geen sneeuw of regen. Temperatuur varieerde van +2 tot -5 denk ik. Legging onder je broek en klaar! 📣

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 15 ] 15 January 2010 03:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

E.Y. - 15 January 2010 03:09 PM
Timmie1992 - 15 January 2010 01:40 PM

Even off topic:

Super cool om naar New York te gaan zeg!
Ik wil er ook heen, en misschien komt die droom dit jaar wel uit!
Dat zou echt super cool zijn!

Hoe lang ben je er geweest:D?
Maar het is daar toch wel koud:P?

Ik hoop voor je dat je ooit ook New York kan bezoeken! Ik ben er 8 dagen geweest, en ik denk dat het in Nederland kouder was! Het was “wel koud”, maar een soort wintersport-koud, met een stralend blauwe lucht en geen sneeuw of regen. Temperatuur varieerde van +2 tot -5 denk ik. Legging onder je broek en klaar! 📣

Wel super cool hoor!! 📣

En dan maakt het niet zoveel uit, als het zo koud is, want dan schijnt de zon lekker, en als het hier vriest, sneeuwt of regent het,, of ijzel, of weet ik veel wat, maar zon en koud is super lekker!
En je hebt groot gelijk met je legging onder je broek!:D

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

 1 2 3 >  Last ›
1 of 11