102 of 103 | ‹ First  < 100 101 102 103 > 
Irritaties
  [ # 1516 ] 04 May 2014 09:35 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

lisatjuh1995 - 03 May 2014 12:30 PM

Asociale mensen die niet eens laten weten of ze gestopt zijn of niet.
Je zit met elkaar in een groep, voor projecten, wel zo netjes als je het even laat weten.

Dat ken ik. Had ik aan het begin van het jaar. Nu zijn er nieuwe groepen gevormd, maar er stopten in 1 groep ineens zoveel mensen dat die hele groep maar is opgeheven.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 1517 ] 04 May 2014 10:03 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Singingrosa - 04 May 2014 09:35 AM
lisatjuh1995 - 03 May 2014 12:30 PM

Asociale mensen die niet eens laten weten of ze gestopt zijn of niet.
Je zit met elkaar in een groep, voor projecten, wel zo netjes als je het even laat weten.

Dat ken ik. Had ik aan het begin van het jaar. Nu zijn er nieuwe groepen gevormd, maar er stopten in 1 groep ineens zoveel mensen dat die hele groep maar is opgeheven.

Bij ons zijn er maar een paar gestopt en meestal lieten ze het netjes weten.
Dit project groepje is voor 2 blokken, dus een half schooljaar.
Hij is de enige uit ons groepje dat gaat stoppen. Hij heeft ook.bijna geen herkansingen gehaald, laat staan normale tentamens.
Het rare is dat hij wel reageert op de vraag of hij voor een ander vak wil samenwerken. Alleen is hij te beroerd om te reageren op de vraag of hij nog komt.
Vandaar de verwarring, maar als hij er dinsdag ook niet is weten we wel genoeg.

  [ # 1518 ] 04 May 2014 10:38 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Wij hebben inderdaad ook groepen voor een half schooljaar. Wel vervelend! Hij heeft dus al te weinig studiepunten. Propedeuse of niet?

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 1519 ] 04 May 2014 12:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Het feit dat het kopen van de duurste tickets nog geen garantie is op zitplaatsen met een goed zicht.

Heb het nu al twee keer meegemaakt: bij Matilda in Londen en bij 14-18.

Ohja, en dat je als ‘kleine’ mens nog sneller een slecht zicht hebt :(.

(geen verwijt naar grote mensen, jullie kunnen er ook niet aan doen, maar dan moeten ze er maar voor zorgen dat dure plaatsen genoeg niveauverschil hebben)

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 1520 ] 26 June 2014 05:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Dat een leraar een fout heeft gemaakt met mijn toets.
Hij had gezegd dat al mijn punten erbij zaten, maar was dus niet zo.
Moet nog een half punt erbij krijgen.
Dan heb ik mijn toets dus gehaald, en hoef ik maandag niks te herkansen.

Alleen reageert hij nergens op, maar zet hij wel andere cijfers in het systeem.
Nu dus ook maar een andere leraar en de decaan gemaild pfffffffffff.

  [ # 1521 ] 28 June 2014 08:07 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

CoreMeltdown - 04 May 2014 12:49 PM

Het feit dat het kopen van de duurste tickets nog geen garantie is op zitplaatsen met een goed zicht.

Heb het nu al twee keer meegemaakt: bij Matilda in Londen en bij 14-18.

Ohja, en dat je als ‘kleine’ mens nog sneller een slecht zicht hebt :(.

(geen verwijt naar grote mensen, jullie kunnen er ook niet aan doen, maar dan moeten ze er maar voor zorgen dat dure plaatsen genoeg niveauverschil hebben)

Dat laatste, dat vind ik sowieso. Ik vind mezelf vrij lang ‘voor theater en concerten’, bijna 1.75m, kijk meestal wel overal bovenuit, maar soms vind ik zo weinig verhoging in rijen dat ook ik me irriteer aan de hoofden voor me.

  [ # 1522 ] 06 July 2014 03:19 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Dat de examencommissie niet reageert op onze klachten. Sommige mensen mochten aantekeningen gebruiken om hun tentamen te maken (met toestemming van het onderwijsbureau) en anderen niet. Ook zijn er mensen die o.b.v. die informatie het lokaal terug zijn ingegaan om het tentamen te verbeteren. School heeft nu van sommige mensen het tentamen ongeldig verklaard, maar dus niet van iedereen, omdat ze totaal geen idee hebben van wie het tentamen nu met aantekeningen heeft gemaakt en wie niet.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 1523 ] 07 January 2015 02:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Oh god hierboven ken ik. Hadden wij ook met een tentamen, wij kwamen alleen met een boek en de rest had alles geprint en allemaal aantekeningen. Toen kregen wij gelukkig wel een extra herkansing.

Dus nu wil men dat wij als tweedejaars lekker van 19.00 tot 23.00 en op zaterdag naar school gaan?! En tentamens maken?!
Wat denken ze wel niet?! Wij doen niet voor niets de voltijdopleiding….

  [ # 1524 ] 24 May 2016 10:58 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Pff, ik ga volgend jaar waarschijnlijk in Amsterdam studeren, maar volgens mij ga ik daar nooit op tijd een betaalbare kamer vinden. Ik volg allerlei advertenties op Facebook, maar daar zoeken ze bijna overal iemand die wel van een borrel en een feestje houdt, terwijl ik liever gewoon in een relatief rustig huis woon. Daarom ben ik ook aan het kijken naar een studiootje van DUWO, maar omdat ik pas enkele maanden geleden ben gaan twijfelen aan mijn huidige studie (en ik daarvoor al zà³oo lang wist wat ik wilde gaan doen), sta ik pas net ingeschreven en heb ik dus nooit genoeg wachttijd. En ik val onder geen enkele voorrangsregeling, want ik kom niet net van de middelbare school. Maar ik heb toch net zo hard een kamer nodig als iemand die net van de middelbare school komt? Zucht… Dat wordt dus iedere dag op en neer reizen tussen Tilburg en Amsterdam…

Ik weet dat ik echt niet de enige ben met dit probleem, maar het is wel enorm irritant. Zo, dat is er even uit, haha.

[ Gewijzigd: 24 May 2016 03:28 PM by Kimzingt ]
  [ # 1525 ] 24 May 2016 11:20 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Pfft, vervelend! In Breda zijn ze bezig met studentenwoningen bouwen (T63, een paar minuten fietsen naar het station) en vanaf Breda kun je met de IC Direct redelijk snel naar Amsterdam. Weet even niet wanneer het wordt opgeleverd, maar misschien is dat een tijdelijke oplossing? Succes in ieder geval! 😊

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1526 ] 24 May 2016 11:23 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Dank je wel voor het meedenken! Dat zou inderdaad een tijdelijke oplossing kunnen zijn, maar volgens mij is iedere dag met de IC Direct wel duur, toch? Ik heb voor nu nog mijn kamer in Tilburg, dat scheelt al iets met het dorp waar ik vandaan kom 😉

  [ # 1527 ] 24 May 2016 12:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

campus Diemen misschien een idee? redelijk prijzig, maar wel alles voor jezelf en lekker centraal.
En anders misschien Haarlem oid. in ieder geval dichterbij dan elke dag heen en weer naar Tilburg

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 1528 ] 24 May 2016 03:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

Kimzingt - 24 May 2016 10:58 AM

Pff, ik volgend jaar waarschijnlijk in Amsterdam studeren, maar volgens mij ga ik daar nooit op tijd een betaalbare kamer vinden. Ik volg allerlei advertenties op Facebook, maar daar zoeken ze bijna overal iemand die wel van een borrel en een feestje houdt, terwijl ik liever gewoon in een relatief rustig huis woon.

En ik val onder geen enkele voorrangsregeling, want ik kom niet net van de middelbare school. Maar ik heb toch net zo hard een kamer nodig als iemand die net van de middelbare school komt?

Dat probleem ken ik. Ben ook niet van de borrels en feestjes. En dan word je al snel als ‘saai’ bestempeld of niet passend bij de rest.

Waarom hebben kinderen die net van de middelbare school afkomen voorrang? Heb daar nog nooit van gehoord.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 1529 ] 24 May 2016 03:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2010-10-25

Ben je toevallig ook nog op zoek naar een woning in Amsterdam? 😉

Ik dacht onder twee regelingen te vallen, maar de één bleek alleen voor VU-studenten te gelden en de UvA-regeling is dus alleen voor studenten die net van de middelbare school komen. Ik vind het ook raar, maar het is helaas wel zo…

En campus Diemen is helaas écht te duur voor mij. Aangezien ik nog te jong ben om daar huurtoeslag te krijgen, betaal ik daar dan zo’n 650 euro in de maand. Ik geloof niet dat ik dat kan ophoesten, zeker omdat ik niet weet of het me lukt om naast de studie (theaterwetenschap) nog een bijbaantje te nemen…

[ Gewijzigd: 24 May 2016 03:30 PM by Kimzingt ]
  [ # 1530 ] 24 May 2016 04:24 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Wat apart van die wachttijd, mijn zus is sinds kort (toevallig ook vanuit Tilburg) verhuisd naar een DUWO-complex in de Bijlmer en heeft niet hoeven wachten ofzo.  Ze is ook allang van de middelbare school af, dus had verder geen regeling. Het gaat overigens wel om een gedeeld appartement en niet om een studio, misschien dat dat een verschil maakt? De huur van haar kamer is minder dan 300 p/m, niet gek voor Amsterdam!

‹ First  < 100 101 102 103 > 
102 of 103