Artikel Jim Bakkum
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Ik weet niet hoe het op jullie overkomt maar ik vind dat hij nogal denigrerend doet over het vak als musicalacteur. Alsof je dan een slecht imago hebt ofzo.

Ik zal hem in elk geval niet missen…

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 1 ] 29 January 2010 01:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

hier wordt al flink over gediscussieerd in het hairspray forum, blijkbaar zijn zijn woorden nogal uit z’n verband getrokken. En als je bedenkt in wat voor blad het stond kun je alles wat ze schrijven wel met een korrel zout nemen he?
Ik ben ook geen fan van Jims stem, maar om hier nu een apart topic aan te wijden, lijkt mij in ieder geval niet nodig.

  [ # 2 ] 29 January 2010 02:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  343
Geregistreerd  2009-10-12

Even een snel berichtje van mij, waarin ik even iets recht wil zetten.

Ik heb vorige week een gesprekje gehad met een verslaggever van weekblad Story, op een feest waar ik was. Nu is het verschenen verhaal niet zo heel erg, behalve dat er natuurlijk op z’n ‘roddelblads’ veel dingen zijn bij verzonnen en een beetje zijn verdraaid. Het enige waar ik wel van baal is dat er duidelijk naar voren wordt gebracht dat ik zou balen van mijn imago als ‘musicalster’.

Nu heb ik mezelf nooit gezien als ‘musicalster’, maar meer als een zánger die in een musical speelt. Ik zou nooit zeggen dat ik ervan baal, dat zou natuurlijk wel heel erg zijn. Helaas hebben diverse media het nu ook overgenomen en wil ik via deze weg duidelijk maken dat je het dus NIET moet geloven… Waarvoor dank! 

Liefs,
JIM

Dit berichtje heeft Jim op zijn hyves geschreven! Duidelijk dus!

   Handtekening   

Don`t miss it, get Wicked!

  [ # 3 ] 29 January 2010 02:03 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

meer als een zánger die in een musical speelt

Aha, dat verklaart dan ook meteen waarom hij zo beroerd acteert.

Maar ik heb het dus wel over het artikel dat MW zojuist op deze site heeft geplaatst. dat klopt dus (ook) niet?

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 4 ] 29 January 2010 02:29 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

je doet alsof het een officieel persbericht is….ook MW neemt wel eens wat over hoor.
het is een artikel in een roddelblad!
en dat neem ik in ieder geval altijd met een flinke korrel zout

  [ # 5 ] 29 January 2010 02:44 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Ik reageer op datgene wat ik lees. En dus reageer ik op het artikel van MW (met als bron Nu.nl). Dat MW blijkbaar klakkeloos een artikel uit weet ik wat overneemt is dan toch niet mijn probleem? Ik zou als gerespecteerd musicalsite er wel mee uit kijken.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 6 ] 29 January 2010 05:59 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Svenn - 29 January 2010 02:44 PM

Ik reageer op datgene wat ik lees. En dus reageer ik op het artikel van MW (met als bron Nu.nl). Dat MW blijkbaar klakkeloos een artikel uit weet ik wat overneemt is dan toch niet mijn probleem? Ik zou als gerespecteerd musicalsite er wel mee uit kijken.

Misschien hebben zij het ook van Nu.nl. Dat is doorgaans toch een betrouwbare bron. Althans.. aan de hand van het artikel wat op die site stond geef jij ook je mening. Als gerespecteerde musicalsite heb je ook wel eens een verkeerde bron. Als jij je daar op mag baseren, mag MusicalWorld dat ook.

Wat betreft de rectificatie van Jim. Dat doet hij goed. Wat naar van Story dat hij zo wordt afgeschilderd en tja.. het is niet netjes. Het wordt wel tijd dat Jim wat aandacht gaat besteden aan lessen en dergelijke, met zijn opgedane ervaring denk ik dat hij daarmee een stuk verder komt.

We kunnen wel negatief gaan doen nu, dat heeft toch geen zin? Of pak ik de opmerking negatief op, het kan ook aan mij liggen hoor 😊

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 7 ] 29 January 2010 06:09 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

nahpetS bedankt voor de toelichting, ik had nog geen tijd gehad om dit ook op te schrijven. Maar we zullen het bericht zsm aanpassen met de nieuwe informatie; Ik probeer dit nog vanavond in orde te maken.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 8 ] 29 January 2010 06:11 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

nahpetS - 29 January 2010 05:59 PM

We kunnen wel negatief gaan doen nu, dat heeft toch geen zin?

Ach, daar heb je ook wel weer gelijk in. Wat dat betreft een positieve post van je, ahaha.

Maar ik blijf vaag vinden dat hij zegt dat hij zichzelf niet als musicalster ziet, maar meer als een zanger die in een musical speelt. Ik hoop dat alle producenten dit ook lezen dan zijn we van hem in elk geval verlost en kan hij mooi volle zalen trekken als zanger.

En MW had het artikel over Jim al aangepast. Dat is snel en ook een compliment waard.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 9 ] 29 January 2010 11:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik ben geen fan van Jim maar kon me niet voorstellen dat hij zoiets zou zeggen!
Volgens mij geniet hij van het spelen in musicals.
Zijn zang is goed, hij zingt niet vals (maar wel erg nasaal en daar ben ik niet weg van).
Qua acteren doet ie het ook goed en dans wordt ie beter in.
Als hij het niet meer zou willen was ie denk ik ook niet meer in Hairspray gaan spelen na Grease en Fame.
Jammer dat die roddelbladen het idd weer zo draaien dat er iets staat dat niet waar is.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.