2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Vreemde/aparte gewoonten
  [ # 16 ] 08 February 2010 05:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Wat ik ook altijd doe is lijstjes maken. Als ik bijvoorbeeld op vakantie ga maak ik eerst een lijstje met was er mee moet. Ik maak ook altijd lijstjes met dvd’s die ik nog moet kijken enz. Er zijn ook een paar woorden die ik altijd op een bepaalde manier uitspreek en ik zet lege verpakkingen altijd terug in de koelkast.

  [ # 17 ] 08 February 2010 05:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Haha ja dat met muziek mee"hengsten”. dat doet mijn broer ook altijd (maar ja drummen is zijn hobby)! Hij heeft wel idiotere gewoontes dan dat! Zit blijkbaar in de familie :tong:

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 18 ] 08 February 2010 07:48 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

ik heb altijd de neiging om 6 keer te controleren of alles wel in mijn tas zit (dus portemonnee.. pasje van mn werk.. telefoon..)

mijn raarste tik is toch dat ik bij mijn ouders in huis altijd de eerste trede van de trap oversla.. zelfs als ik mijn handen vol zware spullen heb.. dit doe ik echt al 15 jaar ofzo..

  [ # 19 ] 08 February 2010 07:50 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

Jaa, ik sla sowieso altijd een tree over als ik de trap opga. Dus lopen met twee treden tegelijk zeg maar. Maar daardoor stap ik ook wel eens mis, da’s dan weer jammer.

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 20 ] 08 February 2010 08:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  416
Geregistreerd  2006-11-20

Een andere vreemde gewoonte van mij is dat ik vaak zachtjes zit te neuriën als het eten me lekker smaakt.

Het apartste wat ik in de auto doe is eigenlijk wel heel erg belachelijk….
Samen met een paar vrienden kwam er ooit het grapje dat verkeerslichten zogenaamd sneller op groen springen als je Duitse liedjes zingt. Die logica slaat natuurlijk nergens op. Maar toch betrap ik mezelf er soms op dat ik spontaan bijvoorbeeld ‘Rosamunde’ of ‘Ich bin wie du’ begin te zingen bij het naderen van een rood verkeerslicht.

Hanstmf - 08 February 2010 12:11 AM
Yakko - 07 February 2010 11:47 PM

Haha, leuk topic!

Ik kan het vaak niet aanzien als stoelen niet netjes aan de tafel staan, dan moet ik ze gewoon goed zetten.

Dan ben jij dus iemand die houdt van orde en regelmaat. Leuk topic.

Ja, dat ben ik best wel, maar aan de andere kant toch ook weer niet. Soms moet ik mezelf er echt toe zetten om dingen ordelijk te doen.

   Handtekening   

Eigenlijk heet ik gewoon Jacko..

  [ # 21 ] 09 February 2010 10:57 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

martijn-j - 08 February 2010 05:35 PM

Wat ik ook altijd doe is lijstjes maken. Als ik bijvoorbeeld op vakantie ga maak ik eerst een lijstje met was er mee moet. Ik maak ook altijd lijstjes met dvd’s die ik nog moet kijken enz.

Dat doe ik ook!
En als ik heel erg zenuwachtig ben ga ik heel irritant zitten fluiten.

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 22 ] 09 February 2010 12:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Oh ja ik ben ook een “lijstjes-mens”.
Heb alles in lijstjes staan, mijn hele administratie van thuis!
Zo weet ik precies wanneer welke rekeningen komen.
Ook hou bij hoeveel energie en water wij gebruiken en dat soort dingen, vind ik leuk :ohoh:

Moet alleen nog steeds m’n DVD’s op een lijstje zetten, maar daar gaat steeds iets mis :sad:

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 23 ] 09 February 2010 04:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

MoNieky - 09 February 2010 12:25 PM

Oh ja ik ben ook een “lijstjes-mens”.
Heb alles in lijstjes staan, mijn hele administratie van thuis!
Zo weet ik precies wanneer welke rekeningen komen.
Ook hou bij hoeveel energie en water wij gebruiken en dat soort dingen, vind ik leuk :ohoh:

Moet alleen nog steeds m’n DVD’s op een lijstje zetten, maar daar gaat steeds iets mis :sad:

Dat was ik ook, maar ben er mee gestopt:
- Een lijstje met alle vaste lasten, zodat ik wist wat ik daarnaast vrij kon uitgeven;
- Energie, met elk jaar de doelstelling om komend jaar weer minder te gaan verbruiken.
- cd’s, dvd’s, losse nummers op alfabet. Eerst in een multomap, daarna op de 1e PC gezet (die het niet meer doet), ondertussen ook nog wel eens uitgeprint, maar zowel multomap als print zijn ergens onderaan een stapel terechtgekomen….dus toen laatst West Side Story te zien was heb ik me helaas toch rotgezocht naar die concertante versie waarmee mijn belangstelling voor WSS allemaal is begonnen.

  [ # 24 ] 09 February 2010 09:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Veel mensen vinden het maar vreemd/apart dat ik aankomend weekend weer 5 dagen in coma ga liggen… (carnaval)

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 25 ] 09 February 2010 11:39 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Dat in coma liggen kun je ook beter ná carnaval doen, niet tijdens, dat is zo zonde van de tijd die je kunt feesten 😉  (sorry flauw, ik snap heus wel wat je bedoelt 😛)

  [ # 26 ] 09 February 2010 11:39 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Rop - 09 February 2010 09:47 PM

Veel mensen vinden het maar vreemd/apart dat ik aankomend weekend weer 5 dagen in coma ga liggen… (carnaval)

Ik kan het mij wel voorstellen hoor!! Veel plezier!!!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 27 ] 10 February 2010 03:36 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Ik praat hardop in mezelf… en bijna altijd als ik buiten ben, ik heb er binnen minder last van. Ik ben dan in gedachten verzonken en reageer dan hardop op mezelf, of ik repeteer al lopend teksten en denk dit dat in gedachten te doen, totdat mensen me raar aan kijken.

Ik ga ongeveer vier keer per dag in de eerste positie van ballet staan, doe mijn armen omhoog en zing laaaaaaa… Soort impulsdoorbraak.

Ik laat schuifdeuren altijd eerst dichtgaan (als open staan als ik kom aanlopen) en doe ze dan zelf weer open om naar binnen te kunnen.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 28 ] 10 February 2010 09:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Rop - 09 February 2010 09:47 PM

Veel mensen vinden het maar vreemd/apart dat ik aankomend weekend weer 5 dagen in coma ga liggen… (carnaval)[/quote

Maaaaaaarrr, bedoel je daar dan mee dat je zà³ veel gaat feesten dat je meer in een coma bent? Of bedoel je dat je carnaval niet uit kan staan, dus dat je maar gewoon 5 dagen lang in bed gaat liggen en er pas uitkomt wanneer het voorbij is? Het zal wel die eerste zijn, maar bij is die 2de meer van toepassing..

  [ # 29 ] 11 February 2010 11:28 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

lisaatje - 10 February 2010 09:28 PM
Rop - 09 February 2010 09:47 PM

Veel mensen vinden het maar vreemd/apart dat ik aankomend weekend weer 5 dagen in coma ga liggen… (carnaval)

Maaaaaaarrr, bedoel je daar dan mee dat je zà³ veel gaat feesten dat je meer in een coma bent? Of bedoel je dat je carnaval niet uit kan staan, dus dat je maar gewoon 5 dagen lang in bed gaat liggen en er pas uitkomt wanneer het voorbij is? Het zal wel die eerste zijn, maar bij is die 2de meer van toepassing..

Rop houdt wel van een feestje, dus ga maar voor de eerste optie 😉

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 30 ] 11 February 2010 04:15 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2010-02-03

ik heb ook trouwens van te voren nogal een telefoonangst, maar zodra ik op het bel knopje heb je druk is het weg xD

   Handtekening   

A smile is the prettiest thing you can wear!

 < 1 2 3 > 
2 of 3