1 of 2 |  1 2 > 
Disneyland Parijs: Tips Graag!
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Hallo!

Nog even en dan ga ik naar Disneyland Parijs! 📣
Nou is het mijn 1e keer dat ik er heen ga,
dus ik wou vragen of jullie misschien tips hadden van de dingen die ik echt moet zien, of de dingen die ik jou niet moet zien.

Ik wou ook vragen of jullie misschien goeie hotels weten in de buurt van het park!

Ik hoop dat er veel tips binnenkomen, en alvast bedankt! 📣

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 1 ] 17 February 2010 06:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik heb zelf alles geregeld via Kras vakanties
ja ook de entree kaarten

we zaten in een hotel buiten het disneypark
wel met een gratis shuttleverbinding met het park
en met eigen vervoer er naar toe gaan

tsja wat moet je zien
eigenlijk alles naar mijn idee
ga er gewoon openminded heen en kijk wat je durft en wat je niet durft
de atracties voor de echt kleintjes is natuurlijk niets
maar gewoon door het park heen lopen is al geweldig
en de parades zijn erg mooi


BOVENAL GENIET het is echt een geweldig park maar het eten is wel duur houd daar rekening mee

Ik zelf vond de studio tour erg leuk en de parades

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 2 ] 17 February 2010 07:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Dit gaat toch niet over een musical?
Dus dan mag je het in het off-topic-gedeelte zetten (1 van de moderators zal het vast verplaatsen).
Maar veel plezier!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 3 ] 17 February 2010 07:03 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Bij deze schop ik het naar de off-topic..

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 4 ] 17 February 2010 08:17 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

Er loopt nu een internet actie bij http://www.arke.nl  tot 60% korting op je verblijf en bij http://www.upc.nl/disneyland 50% korting op je verblijf.

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 5 ] 17 February 2010 08:58 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  154
Geregistreerd  2007-03-25

Iets wat je echt gedaan moet hebben is Tower of Terror. Ik heb nog nooit zo hard gegild in een attractie als toen! Echt te eng :D
De parades vind ik ook echt sfeervol.
Ik ben nu twee keer geweest, twee keer in een Disney Hotel (sequoia lodge), dus goedkopere alternatieven weet ik niet. Ik weet wel dat je als je vier dagen of meer gaat je beter een abonnement kunt kopen als je niet in een Disney hotel zit. Veel plezier in ieder geval!

  [ # 6 ] 17 February 2010 09:23 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

heb even de boekingsbevestiging van mijn disneytrip opgesnord
ik ben in de herfstvakantie van 2008 geweest
voor 3 dagen

we zaten in het kyriad hotel in magny le hongre (met dus de gratis shuttle service naar disney) dit duurde een min of 5 a 10)
de reis was toen 99 euro op basis van eigen vervoer en logies / ontbijt
de entreekaarten
was een 3 daags hopper disney en die was 109 euri pp

deze kaart was geldig vanaf de dag dat we aankwamen en dus ook nog de dag dat we gingen
we hebben dan ook de dag van aankomst het kleine park (studios) gedaan en de andere 2 dagen het grote park
maar we hadden het grote geluk dat het zelfs in de herfstvakantie niet druk was ( de fransen hadden zelf geen vakantie en alleen het zuiden van nl had toen vakantie dus we konden bijna overal zo doorlopen

Ik heb zelf de tower of terrror niet gedaan mij krijg je daar met nog geen miljoen paarden in durf dat gewoon niet hoorde mijn zus buiten gillen hihi
vond zelf indiana jones gaaf en the phantom manor en het ophol geslagen mijntreintje en the space mountain is echt super vet

er is wel een hele mooie show van de the lion king vlag bij the space mountain

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 7 ] 18 February 2010 08:14 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Tja, Disneyland Parijs.

Om je voorpret alvast te relativeren kun je kijken welke attracties zeker gesloten zijn op bijvorbeeld
http://us.parks.disneylandparis.com/rehabs-and-closures.xhtml
Dan verheug je je in ieder geval niet op iets wat dicht is. En als je nog geen datum hebt, kun je die erop afstemmen. Als het je eerste keer is zou ik niet gaan als een superattractie dicht is. Ik geef ze met een sterretje aan.

Disneyland Park:
Darkrides:
* Phantom Manor - het spookhuis is niet eng, maar wel zeer fraai gemaakt. Laat je in het begin verrassen. De balscene is het hoogtepunt.
* Pirates of the caribbean - een ritje langs Piraten, op basis waarvan de films (heel losjes) zijn gebaseerd. Er zitten (nog) geen filmkarakters in.
Sneeuwwitje, Pinokkio, Peter Pan - Alle drie leuk, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de voor kleine kinderen best enge Sneeuwwitje.
* Buzz Lightyear - Ik hou van schiet-rides, dus ook van deze in typische Toy Story-Buzz style.
* It’s a small world - ritje langs poppen met figuren uit landen van de hele wereld. Kinderrit, maar wel een must do. De ervaring van een liedje dat je niet meer uit je kop krijgt hoort bij Disney.
* Storybook land - vrij suf ritje langs hele kleine poppetjes. Aardig.

Achtbanen:
* Big Thunder Mountain - Minst intense echte achtbaan van het park maar ik vind m ontzettend leuk.
Space Mountan (Mission 2) - Achtbaan in het donker met geluid; meest comfortabel in het midden van het treinstel. Ik raad de twee achterste bakjes af (truc om dat bij plaatsing te voorkomen; vragen of je voorin mag; dan zit je wel later in de attractie, maar hoef je niet gebroken uit te stappen.
Indiana Jones - Vrij oncomfortabele rit; ziet er mooier uit dan de rit doet vermoeden.
Casey Junior - Electrisch aangedreven achtbaan. Stelt niet veel voor.

Specials
Space Tours - Vrij verouderde simulator.
Honey I shrunk the audience - 4 d film. Wel leuk, maar de suikerzoete reclames die je tijdens het wachten voorgeschoteld krijgt zijn mega irritant.
Radarboot - Even ontspannen tijdens een bootritje.
Kielboot - Leuker ritje met een veel kleinere boot (maar tijdens voorseizoen wrsch dicht)
Dombo - kinderritje met vliegende olifanten. De vergelijkbare attractie in Discoveryland is iets leuker (hoger, en je kunt nog aardig uit je stoeltje omhoog komen als je met de op-en neer hendel speelt.
Theekopjes - suffe variant van bekende attractie.
Draaimolen - eventueel voor het idee, een paardenmolen.
Alice doolhof - als je tijd hebt. Aardig.
Voertuigen op de main street - Kan leuk zijn als je veel heen en weer loopt ter vervanging.

Parades: Geen idee of ze er zijn. De avondparade is het best, maar ook de dagparade kan leuk zijn.
Shows: Charactershows vind ik zelden goed. Tarzan en the Lion King waren de moeite waard. Ik weet niet of Tarzan op dit moment speelt.

  [ # 8 ] 18 February 2010 08:23 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Walt Disney Studios”

Het tweede vrij kleine park.

Hoogtepunt, letterlijk en figuurlijk:
* Tower of Terror - Mooi aangeklede drop-toren.
Verder zijn zeker de moeite waard:
achtbanen:
* Rock n Rollercoaster - indoor achtbaan met muziek van aerosmith. Elke trein heeft eigen soundtrack en kleuren. 5 verschillende. ALs je 1 x gaat, vermijd dan blauw; die muziek is vrij saai. Hoogtepunt is de multicolor wat mij betreft. Kleur kun je zien aan de lampen boven je bij het instappen, of links bij het aanrijden. En bij het afschieten, maar ja, dan ben je te laat om nog te kiezen.
* Crush - Wachtrijen lopen enorm op, maar wel een leuk ding. Ook indoor, maar draaiend.

Armageddon - Weer zo’n asttractie met een irritante voorshow. Hoofdshow is leuk, maar geeft ook een gemiste kans gevoel.
Studio Tram Tour - Ritje langs filmdingen. Begint met hoogtepunt van de rit.
Vliegende tapijtjes - als dombo, maar nu kun je ook voor en achterover kantelen. nou ja beetje dan.
Cars - leuke attractie, ondanks zijn kiddie-uiterlijk. (eerlijk gezegd heb ik alleen een soortgelijke in een ander park gedaan)

Leuk voor een keer:
Art of Disney Animation - over hoe tekenfilms worden gemaakt, met heel veel voorbeeld vooraf
* Cinemagique - Verrassende film
* Stich live - Verbazend knap hoe ze het doen; kwaliteit wisselt van keer tot keer

Shows:
* Animagique - Blacklight show. Een van mijn favorieten hier, lekker vrolijk.
Mickey clubhouse - erg gericht op kleine kinderen.

Parade - de parade in dit park stelt weinig voor. ook de eindshow rond het muziekpaviljoen is erg mager.

  [ # 9 ] 18 February 2010 09:40 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Tot nu toe allemaal super goeie tips!
Ik hoop dat er nog meer volgen!:D

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 10 ] 18 February 2010 11:17 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ik heb net geboekt voor de trein! Met de trein naar Parijs en dan met de Metro. Voor 80 euro pp vanaf Heemstede naar Disney! Echt lekker

  [ # 11 ] 18 February 2010 11:30 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2010-02-03

ik vond persoonlijk its a small world erg leuk 😊

zeker als het erg koud is xD

en sneeuwwitje is enger dan het spookhuis :-O

   Handtekening   

A smile is the prettiest thing you can wear!

  [ # 12 ] 18 February 2010 11:48 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1940
Geregistreerd  2004-03-31

mee eens !! sneeuwwitje is eng !! ik schrok me dood toen die heks tevoorschijn kwam xD

   Handtekening   

Jochem Meyer: Eurodusniet
Silvester Zwaneveld: Hey ! I know my pappenheimers

  [ # 13 ] 18 February 2010 11:54 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  348
Geregistreerd  2010-02-03

idd :-O

trouwens, mocht het erg druk zijn, er is een soort systeem met kaartjes, dat heet een fastpass.

stel dat er een heel erg lange rij staat bij de space mountain ( die is ook leuk trouwens 😛 )

dan haal je bij zo’n automaat een kaartje en daarop staat een tijd, en als je dan die tijd terugkomt mag je in een aparte rij staan en dan ben je heel snel aan de beurt 😊

   Handtekening   

A smile is the prettiest thing you can wear!

  [ # 14 ] 18 February 2010 12:12 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  118
Geregistreerd  2008-08-22

—-

[ Gewijzigd: 05 October 2013 07:22 PM by just-_-me ]
  [ # 15 ] 18 February 2010 01:08 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Jeroen - 18 February 2010 08:14 AM

* Pirates of the caribbean - een ritje langs Piraten, op basis waarvan de films (heel losjes) zijn gebaseerd. Er zitten (nog) geen filmkarakters in.

De hond met de sleutels zat toch ook in de film? 😉

[ Gewijzigd: 18 February 2010 01:13 PM by S7rin ]
 1 2 > 
1 of 2