1 of 2 |  1 2 > 
Elisabeth Dusseldorf
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Weet iemand of je in het Capitole theater overal goed zit ?

  [ # 1 ] 28 February 2010 04:38 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Heb er eenmaal Cats gezien, dat waren goede plaatsen. Op eventim.de kun je plaatsen boeken via het zaalplan. Nu weet ik niet of je Elisabeth daar ook kunt boeken maar zo’n zaalplan zou je moeten kunnen vinden voor andere voorstellingen. Heb je in elk geval een idee qua rij- en stoelnummers.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 2 ] 28 February 2010 05:11 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  221
Geregistreerd  2007-04-22

Ik vind het echt een rot zaal!
Ben er afgelopen december geweest bij de show ‘vom geist der weihnacht’.
De hal loopt maar een heeeeeeeel klein beetje op, en naar mijn mening zit je
echt alleen de eerste 10 rijen goed 😉

  [ # 3 ] 03 April 2010 10:02 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

GEWELDIG!
Ik heb vanmiddag Elisabeth gezien en het was prachtig !!
Annemieke van Dam deed dit vol overgave neerzetten en het is lang geleden dat ik zo’n hoog niveau in een voorstelling heb gezien. Vrijwel de gehele 1e bezetting speelde, en iedereen deed dit geweldig.

Qua zaal; je zit inderdaad alleen de eerste 10 rijen goed. Het loopt inderdaad heel langzaam omhoog, dat is een nadeel.

  [ # 4 ] 09 April 2010 03:40 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2008-02-10

Mark-Ster - 03 April 2010 10:02 PM

GEWELDIG!
Ik heb vanmiddag Elisabeth gezien en het was prachtig !!
Annemieke van Dam deed dit vol overgave neerzetten en het is lang geleden dat ik zo’n hoog niveau in een voorstelling heb gezien. Vrijwel de gehele 1e bezetting speelde, en iedereen deed dit geweldig.

Qua zaal; je zit inderdaad alleen de eerste 10 rijen goed. Het loopt inderdaad heel langzaam omhoog, dat is een nadeel.

Het was inderdaad een goede voorstelling. Ik heb samen met mijn vriendin erg genoten van de voorstelling op de 3e. Eerlijk gezegd.. op één of andere manier vind ik de kwaliteit in Duitsland net iets beter dan in Nederland (en zeker voor wat eigenlijk een “reizende voorstelling"is).

Ik zat op rij 18 en had dus een zee van ruimte voor mij. Wat wel opvalt is dat de beenruimte bij de andere rijen niet altijd even gelijk is. Overigens top dat je in de buurt van theater gewoon gratis kan parkeren. Achteraf bleek zelfs dat ik mijn auto bijna voor de deur van het theater voor niets kwijt kon…. Waar kom je dit nog tegenwoordig in nog tegen…

  [ # 5 ] 09 April 2010 03:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

Aha, ik ga er binnenkort ook heen en verheug er nu steeds meer op. Toch een vraagje over dat parkeren. Kan je me daar wat meer over vertellen. Alvast bedankt.

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 6 ] 09 April 2010 03:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

LJ01 - 09 April 2010 03:40 PM

Overigens top dat je in de buurt van theater gewoon gratis kan parkeren. Achteraf bleek zelfs dat ik mijn auto bijna voor de deur van het theater voor niets kwijt kon…. Waar kom je dit nog tegenwoordig in nog tegen…

In Oberhausen 😉

  [ # 7 ] 09 April 2010 05:41 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2008-02-10

Hanstmf - 09 April 2010 03:51 PM
LJ01 - 09 April 2010 03:40 PM

Overigens top dat je in de buurt van theater gewoon gratis kan parkeren. Achteraf bleek zelfs dat ik mijn auto bijna voor de deur van het theater voor niets kwijt kon…. Waar kom je dit nog tegenwoordig in nog tegen…

In Oberhausen 😉

Ik wilde er eigenlijk nog achter zetten in Nederland… Oberhausen is gelukkig ook nog één van die plekken waar je niets hoeft te betalen.

Voor wat betreft parkeren bij het Capitol Theater. Als je vroeg bent kan je langs de weg parkeren waaraan het theater is gevestigd. Dit is betaald parkeren maandag t/m vrijdag tussen 07:00 en 19:00 voor zover ik dit kon zien op de borden, buiten deze tijden is het gratis. Daarnaast kan je ook gratis parkeren (als ik het goed gezien heb moest je alleen van ma-vrij tussen 07:00 en 19:00 betalen) op een parkeerterrein(tje) naast een kantoorpand iets verderop. Er vanuit gaande dat je vanuit het centrum komt en onder het spoor langs het theater rijdt is dit de afslag rechts waar de weg naar link loopt (je ziet een kantoorpand rechtsvoor je). Je bent dan al het “officiële” parkeerterrein gepasseerd. Dit “officiële” parkeerterrein liikt alleen geopend voor het publiek een paar voor de voorstelling en kost volgens mij geld. Normaal gesproken is dit het perkeerterrein van de Deutsche Post en voor medewerkers van het theater. Als je dus eerst een dagje Dusseldorf wilt doen (en dus erg vroeg komt) kan je hier niet opkomen (in ieder geval wij mochten er niet parkeren, terwijl wij later zagen dat het open was voor het publiek).

  [ # 8 ] 09 April 2010 07:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  591
Geregistreerd  2008-04-14

Okay net zo´n beetje dus als bij ons het nieuwe luxor theater in Rotterdam. Bedankt voor deze info. Ik ga deze dag combineren met een bezoekje aan een indoor legoland in Duisburg, dat ligt op de route en dat voedt mijn nog steeds onvolwassen geest.

   Handtekening   

It´s magic

  [ # 9 ] 25 April 2010 04:54 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Is er toevallig iemand nog naar de laaste show van Elisabeth geweest in dusseldorf?

dat was toch vandaag of was dat nou gissteren??

Is het nog bijzonder afgesloten? omdat hij vanaf dit weekend nergens meer speelt en op de planning staat.

Volgens mij?

  [ # 10 ] 30 April 2010 03:44 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2009-12-06

Zondagavond was inderdaad de dernière. Er waren geen speciale Zugaben of gasten maar wel een aantal leuke initiatieven van fans. De tour is voolopig voorbij, maar zal dit najaar weer hernomen worden!:D

  [ # 11 ] 30 April 2010 04:12 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Hoe weet je dat hij dit najaar weer terug komt??

En met wie als Elisabeth??

  [ # 12 ] 30 April 2010 04:17 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2009-12-06

Volgens een bericht van de Veranstalter, ook al royaal verspreid op de Duitse fora:

“Elisabeth das Musical: Wir bedanken uns bei allen Zuschauern und Fans für ihre Teilnahme und Unterstützung!

Wir hatten viel SpaàŸ mit euch! Danke!

Wir machen eine Pause, aber es geht weiter:
Ab Herbst 2011 quer durch die Republik!

Meldet Euch am besten einfach bei unserem Elisabeth-Newsletter an. Dort werdet ihr rechtzeitig informiert. Diesen findet ihr auf http://www.elisabeth-das-musical.com unten links!”

Aangezien er gesproken wordt van ‘eine Pause’ mag je ervan uit gaan dat de cast hetzelfde blijft. Op zijn minst de hoofdrollen.

  [ # 13 ] 01 May 2010 04:01 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

dus dan komt hij herfst 2011 weer terug??

dus niet dit najaar??

Ben benieuwd waar die dan gaat spellen!

En hoop eigelijk, dan op die Essen en Stuttgart versie. maar dat zal niet.

Ik dacht dat Annemieke er klaar mee was, en dat ze na die tour zou stoppen??

  [ # 14 ] 01 May 2010 05:16 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2009-12-06

Het is inderdaad weer de afgeslankte tourversie. Waar ik inmiddels na Antwerpen en Derniere in Düsseldorf toch ook wel klaar mee ben. De kostuums zijn wel prachtig. Ben benieuwd, ze zeggen dwars door de republiek Duitsland, dus waarschijnlijk gaan ze ook naar andere uithoeken,

  [ # 15 ] 01 May 2010 05:51 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

ja het is een mooie show.

maar vindt de tour versie beetje saai kwa aankleding.

Waarom ik hoop dat hij dan dicht bij nederland komt, dan kan ik er ook weer heen.

 1 2 > 
1 of 2