170 of 182 | ‹ First  < 168 169 170 171 172 >  Last ›
Soldaat van Oranje
  [ # 2536 ] 18 August 2017 11:07 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  37
Geregistreerd  2012-08-06

Cast 14 Soldaat van Oranje
Erik | Sebas Berman & Theo Martijn Wever (alternate)
Charlotte | Eva van der Post
Koningin Wilhelmina | Henriëtte Tol, Myranda Jongeling & Sylvia Poorta
Fred | Kevin Schoonderbeek
Anton | Lars Mak
Chris | Marcel Harteveld
Bram | Mathijs Pater
Paul | Jasper van Hofwegen
Victor | Valentijn van Hall
Van ’t Sant | Peter Tuinman & Raymond Paardekooper
Ada | Lotta Sophie Bakker
Hofdame Tessa | Sandra Jonkman

Ensemble en swings | Florian Avoux, Julia Berger, Martijn Claes, Diana van Die, Folkert van Diggelen, Bart van den Donker, Zoï Duister, Ruben de Goede, Flen Huisman, Christiaan Koetsier, Madeliefe Koops, Luuk Melisse, Thijs Miedema, Robin Reitsma, Iris Rodenburg, Cathalijne de Sonnaville, Morris Teepe, Anne Wielink en Mark Willekens

  [ # 2537 ] 19 August 2017 02:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Iemand deze cast al gezien en verslag wil doen?

  [ # 2538 ] 19 August 2017 04:48 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Ik ben ook benieuwd!  In November ga ik nog eens kijken. 😊

  [ # 2539 ] 29 August 2017 08:20 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Net even het filmpje van interview van Frans met Sebas - de nieuwe Erik- gekeken en wilde toch even een reactie plaatsen:

Ben ik nou gek of is het raar als je enerzijds beweert dat Erik je droomrol is en je volledig voor die rol in SvO wil gaan en je anderzijds op een je auditie van de castingdirector een vrijkaartje moet krijgen om de voorstelling maar eens te gaan bekijken ? Niet bijzonder overtuigend als je 7 jaar de tijd hebt gehad om een keertje te gaan kijken naar die droommrol die je dan zo graag wil spelen en er “nooit tijd voor hebt gehad”.

Dat vond ik een slap verhaal eerlijk gezegd. En ook hier in de kleine gemonteerde stukjes “Morgen is vandaag” is zijn zang echt belabberd. Niet erg overtuigend allemaal.

Daarnaast had ik het gevoel dat het interview met Frans ook niet helemaal lekker liep, maar dat kan mijn invulling zijn.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 2540 ] 29 August 2017 09:01 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Oei heb ook even het filmpje bekeken. Had nog niks gezien van de nieuwe Erik. Zijn zang is inderdaad niet best. En ook niet echt een opvallende verschijning van kijk daar staat iemand. Hopelijk zijn zijn acteerkunsten wel indrukwekkend. En nee haha niet echt overtuigend dat hij zegt dat het zijn droomrol is. Misschien dat dit hem aangeraden is te zeggen. Daar lijkt het op. Maar goed misschien weet hij te verrassen als ik hem in November ga zien. Hopelijk!

  [ # 2541 ] 04 September 2017 08:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Iemand enig idee wat ze doen met de buiten scènes tijdens noodweer?
Vrijdag wordt het niet al te best en dan ga ik met een vriend die het nog nooit gezien heeft….

  [ # 2542 ] 06 September 2017 02:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

De scene gaat altijd door, met regen hebben ze paraplu’s en gaan de deuren van de hangaar half open. Dus niet zo ver open als altijd.

  [ # 2543 ] 12 September 2017 01:24 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  122
Geregistreerd  2012-07-19

Ik heb de voorstelling afgelopen zaterdagavond (9 september 2017) voor het eerst gezien!!
Wat een mooie voorstelling!

Ik had volgensmij de voltallige eerste cast, Sebas uitgezonderd. Ik had Theo Martijn Wever als Erik Hazelhoff Roelfzema. Ik vond de cast erg goed. Alles was mooi zuiver.

Ik ga zeker weten nog een keer!

  [ # 2544 ] 16 September 2017 09:24 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2012-02-18

Zojuist gezocht naar recensies met Sebas Berman als Erik . Ik ga 5 oktober naar Soldaat van Oranje met mijn oom, iemand die niet van musicals houdt en die ik zà³ graag wil laten zien hoe mooi Soldaat is (ik heb het twee keer eerder gezien met o.a. Matteo in de hoofdrol).
De recensies van Sebas als Erik zijn echt om te janken. De één na de andere recensie komt langs dat de hoofdrolspeler tenenkrommend vals zingt. Ik was er al bang voor na de Musical Sing-a-long, maar ik hoopte dat hij in het theater toch wat beter te pruimen is.
Volgens mij is 5 oktober de 2250ste voorstelling, ik ben dus heel bang dat Sebas dan speelt. Ik zou zà³ graag Theo Martijn zien als Erik! Van hem weet ik zeker dat het een goede en mooie voorstelling zal zijn. Met Sebas als Erik heb ik bijna spijt dat ik kaartjes heb gekocht…

Iemand die mij gerust kan stellen met een goede voorstelling met Sebas als Erik, of iemand die weet dat Theo Martijn vaak op de donderdagen speelt?

  [ # 2545 ] 17 September 2017 11:26 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2017-02-25

6 september naar de matinee voorstelling geweest (voor mij was dit de derde keer). Na het optreden tijdens de Musical Sing-A-long vreesde ik het ergste v.w.b. de vertolking van Erik.

Ik had Bart van den Donker als Erik en man wat ben ik onder de indruk van hoe hij de rol heeft neergezet! Zeker in de emotioneel zware tweede akte. Zo mooi om te zien! Zang en acteerkunsten prima! Het zou zeker geen straf zijn om hem nog eens in de hoofdrol te zien.
Ik weet niet wie tijdens deze voorstelling Anton speelde, maar hij moet echt werken aan zijn ‘stage fighting’.

Verder was dit weer een zeer geslaagde middag en wil ik heel graag weer kaartjes boeken voor SvO 😊

  [ # 2546 ] 05 October 2017 03:13 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Suzanne123 - 16 September 2017 09:24 AM

Zojuist gezocht naar recensies met Sebas Berman als Erik . Ik ga 5 oktober naar Soldaat van Oranje met mijn oom, iemand die niet van musicals houdt en die ik zà³ graag wil laten zien hoe mooi Soldaat is (ik heb het twee keer eerder gezien met o.a. Matteo in de hoofdrol).
De recensies van Sebas als Erik zijn echt om te janken. De één na de andere recensie komt langs dat de hoofdrolspeler tenenkrommend vals zingt. Ik was er al bang voor na de Musical Sing-a-long, maar ik hoopte dat hij in het theater toch wat beter te pruimen is.
Volgens mij is 5 oktober de 2250ste voorstelling, ik ben dus heel bang dat Sebas dan speelt. Ik zou zà³ graag Theo Martijn zien als Erik! Van hem weet ik zeker dat het een goede en mooie voorstelling zal zijn. Met Sebas als Erik heb ik bijna spijt dat ik kaartjes heb gekocht…

Iemand die mij gerust kan stellen met een goede voorstelling met Sebas als Erik, of iemand die weet dat Theo Martijn vaak op de donderdagen speelt?

Het zal vast weer mooi zijn ook met Sebas in de hoofdrol haha. Veel plezier! Laat je weten hoe het was? Ik ben benieuwd.

  [ # 2547 ] 05 October 2017 04:45 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2010-07-15

Ik heb begrepen dat Sebas inmiddels niet zo vaak meer opgaat 😉

  [ # 2548 ] 05 October 2017 05:54 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1642
Geregistreerd  2009-02-12

Oei vanwege ondermaats presteren?

  [ # 2549 ] 05 October 2017 09:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Marjanda - 05 October 2017 04:45 PM

Ik heb begrepen dat Sebas inmiddels niet zo vaak meer opgaat 😉

Dat had ik ook opgevangen ja, dat er mensen nogal op hun flikker hebben gehad na het optreden op de uitmarkt en dat Sebas eerst maar eens een paar zanglessen moest gaan volgen.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 2550 ] 05 October 2017 10:05 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Heeft ie zeker geen zangauditie hoeven doen voor de rol…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

‹ First  < 168 169 170 171 172 >  Last ›
170 of 182
‹‹ Je Anne Nederland      Musicals Gone Mad ››