3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Eindexamens en -voorstellingen Fontys en Codarts afd. Muziektheater
  [ # 31 ] 24 June 2012 10:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Hanstmf - 30 May 2012 10:51 AM

Jukebox Boys is de eindexamenvoorstelling van vier vierdejaars studenten Muziektheater, t.w. Frank van Hengel, Freek Heuvelmans, Rafaël van der Maarel en Steven Roox en brengt het verhaal over het ontstaan, het succes en de teloorgang van één van de meeste invloedrijke bands uit de jaren zestig, The Four Seasons. Elk lid vertelt om beurt zijn visie, zijn eigen verhaal. Meer info over J. Boys vind je hier! en daar kan je ook terecht voor de kaartverkoop. Naast de op het pdf genoemde drie voorstellingen is er ‘s zondags ook een matineevoorstelling en een voorstelling op 2 juli in M-Lab.

Vanavond deze productie gezien en wat klonk het lekker! Vier jongens, die nauwelijks voor elkaar onderdoen al acteert Steven nét ietsje beter en vind ik Freek nog steeds een fijne zanger, als hij even een momentje pakt om dat te laten horen. Ook goede interactie met het prima ensemble en last but not least ook een strakke 7-koppige band. Als je niet beter wist, zou je denken dat dit al maanden speelt. Maar het is “slechts” een afstudeervoorstelling. Top! Mag van mij zo naar het Beatrix als Ariël is uitgezwommen 😉

  [ # 32 ] 25 June 2012 09:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Hanstmf - 19 June 2012 11:31 AM

Het is definitief te zien op ma 25 juni, Na-Young om 19.30 u. en Desi om 20.30 u. Gratis toegang, wel reserveren! Kijk hier voor meer info

Vanavond geweest en twee mooie presentaties gezien. Na-Youngs optreden was een aantal liedjes die wat meer op zich zelf stonden, Desi koos voor een komisch en wat meer geacteerd optreden waarbij die liedjes meer aan elkaar gekoppeld waren. Van Na-Young herinner ik mij vooral een prachtige uitvoering van “Your Daddy’s Son” uit “Ragtime”, Desi maakte qua liedjes vooral indruk met “Love of my Life” van Queen. Voorafgaand aan het optreden van Desi nog even bijgepraat met Bart van Veldhoven, één van Desi’s collega’s uit Spring Awakening die haar eindexamen niet over wilde slaan!

  [ # 33 ] 25 June 2012 10:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Hanstmf - 25 June 2012 09:03 PM
Hanstmf - 19 June 2012 11:31 AM

Het is definitief te zien op ma 25 juni, Na-Young om 19.30 u. en Desi om 20.30 u. Gratis toegang, wel reserveren! Kijk hier voor meer info

Vanavond geweest en twee mooie presentaties gezien. Na-Youngs optreden was een aantal liedjes die wat meer op zich zelf stonden, Desi koos voor een komisch en wat meer geacteerd optreden waarbij die liedjes meer aan elkaar gekoppeld waren. Van Na-Young herinner ik mij vooral een prachtige uitvoering van “Your Daddy’s Son” uit “Ragtime”, Desi maakte qua liedjes vooral indruk met “Love of my Life” van Queen. Voorafgaand aan het optreden van Desi nog even bijgepraat met Bart van Veldhoven, één van Desi’s collega’s uit Spring Awakening die haar eindexamen niet over wilde slaan!

En…zijn ze met goede cijfers geslaagd? Of werd er geen beoordeling bekend gemaakt?

  [ # 34 ] 26 June 2012 07:57 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1540
Geregistreerd  2010-02-20

Een 9 alle vier.

  [ # 35 ] 26 June 2012 10:16 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Top!

  [ # 36 ] 02 July 2012 09:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Vanavond de laatste voorstelling van Jukebox Boys gezien in M-Lab en wederom van begin tot eind genoten! En dat samen met vele studenten en oud-studenten van Fontys onder wie Ton Sieben en Freek Bartels. Laten we hopen dat het hierbij niet blijft en deze vier jongens hier meer mee kunnen gaan doen. Alsjeblieft!

  [ # 37 ] 02 July 2012 10:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1540
Geregistreerd  2010-02-20

Ik was er ook. Erg goed inderdaad en naast het feit dat de kwaliteiten van de heren prachtig naar voren komen, is het ook echt een SHOW. Erg knap voor een afstudeerproject!

En overigens spreekt Steven ontzettend knap accentloos Nederlands! Ben het met je eens, Hans, dat Freek de beste zanger is, maar qua spel zou ik eigenlijk al geen “beste” kunnen aanwijzen, alle vier een topprestatie.

[ Gewijzigd: 05 July 2012 10:51 AM by Joriss ]
  [ # 38 ] 18 August 2012 07:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

https://www.youtube.com/watch?v=slUsupC7ntg
Jukebox boys doet ook mee aan Beat The Best, weet niet of dit vanavond al is…

  [ # 39 ] 18 August 2012 07:52 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  600
Geregistreerd  2010-12-27

-

[ Gewijzigd: 18 August 2012 07:55 PM by iris164 ]
   Handtekening   

never let tall buildings block the view of your dreams

- Ordinary Days

  [ # 40 ] 17 October 2012 03:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Jeske van de Staak (Grand Hotel, Ja Zanna etc, Shakespeare in Concert)
doet 5 november 2012 eindexamen met haar afstudeervoorstelling Wolff.

Plaats: Theater de Nieuwe Vorst Tilburg
Tijd: 19.30 uur
Reserveren via .(JavaScript must be enabled to view this email address), dan is toegang gratis.

  [ # 41 ] 06 November 2012 02:11 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Geweest en genoten! Mooi staaltje muziektheater gezien over een vrouw die verliefd is op een wel heel markante man: Adolf Hitler! En dan als eerste gezongen nummer So in Love uit Kiss me Kate, dan denk ik ineens hé, Jeske had daar in M-Lab ook niet misstaan!
Ook bijgepraat met Bart van Veldhoven over Aspects of Love en Freek Heuvelmans over Shrek…

  [ # 42 ] 26 May 2013 10:06 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ook dit jaar zijn er vanaf eind mei t/m begin juli weer eindejaarsvoorstellingen en eindexamens te zien in Tilburg bij Fontys. Opvallend veel Masters-studenten (de tweejarige kopstudie bovenop de vierjarige basisopleiding), onder wie Liss Walravens (The Wild Party) en Bart van Veldhoven (Aspects of Love).

Maar ook eindexamens van de basisopleiding zoals Maarten Smeele (Jersey Boys komend seizoen).

De eindejaarsvoorstelling van de 2e en 3e-jaars Muziektheater is 42nd Marathon, een samenvoeging van 42nd Street en Marathon Dance, onder regie van Brigitte Odett. Zij doen dit samen met de 2e-jaars Musicaltheater studenten.

De eindejaarsvoorstelling van de 3e-jaars Musicaltheater is de Stephen Schwartz productie Pippin.

Wil je kennismaken met andere genres die in Tilburg worden gedoceerd, ga dan eens luisteren naar het eindexamen van Esther van Hees. Onlangs heeft zij de Conservatorium Talent Award gewonnen, de prijs voor het beste nieuwe talent op de Nederlandse conservatoria. Samen met het naar haar genoemde Quartet, dat bestaat uit drie talentvolle musici, zal ze zaal Paradox op 30 mei platspelen!

Komt Tilburg niet uit, bepaalde optredens zijn ook te zien begin augustus op Boulevard in Den Bosch.

Meer informatie over de eindejaarsvoorstellingen vind je hier, waar je het Get Out boekje kunt downloaden.

  [ # 43 ] 27 May 2013 09:22 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ook M-Lab is de plek waar een enkele afstudeervoorstelling van de Tilburgse Master of Music plaatsvind:
vanavond 27 mei Simone Breukink,
maandag 3 juni Miriam Venema.

Kaarten zijn te bestellen via M-Lab.

  [ # 44 ] 27 May 2013 10:05 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Hanstmf - 26 May 2013 10:06 AM

De eindejaarsvoorstelling van de 3e-jaars Musicaltheater is de Stephen Schwartz productie Pippin

Alweer? Dan volgend jaar zeker weer Dear Fox? Dat lijken ze met elkaar af te wisselen… 😖

  [ # 45 ] 27 May 2013 10:15 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

‘t Is toch alweer zes jaar geleden, maar die nachtmerrie staat me ook nog levendig bij met twee afgrijselijke producties. Zo dramatisch is het sindsdien niet meer geweest. Maar please geen Barry Stevens-regie.

http://www.musicalworld.nl/artikel/fontys_dear_oh_dear/

 < 1 2 3 4 > 
3 of 4