MusicalWorld.TV spreekt met Over the Rainbows Steph Fearon
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

MusicalWorld.TV heeft een gefilmd interview met Steph Fearon van de Dorothy-zoektocht Over the Rainbow.

Deze MusicalWorld.TV-videoreportage is te vinden onder Artikelen.

Ook te bekijken:
- op MusicalWorld.TV’s eigen plek, MusicalWorld.TV.

Frans.

  [ # 1 ] 29 July 2010 03:55 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Leuke reportage! Steph was mijn favoriete Dorothy, ik hoop dat we nog veel van haar gaan horen en zien in de toekomst

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 29 July 2010 05:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  570
Geregistreerd  2008-11-07

Wat een leuke reportage! Goed om te zien dat ze een leuke rol heeft gekregen! Ze was mijn favoriete Dorothy.

  [ # 3 ] 30 July 2010 01:31 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Mijn favo Dorothy was ze niet (dat was namelijk de winnares al), maar gedurende de liveshows heb ik veel respect voor Steph gekregen. Elke week vond ik haar leuker en leuker. En ook in dit interview is te zien wat een leuke meid ze toch is met niet te vergeten een fantastische stem!

Dus erg gaaf weer Frans & Huib! Ik wacht met smart op de interviews met Danielle, Sophie en Lauren. *angelface*

  [ # 4 ] 02 August 2010 04:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Heel speciaal dat ze zomaar de tijd voor jullie nam. Iedereen die haar dé Dot vond: helaas, mijn favoriet won, maarrrrr ze mag wel 4 dagen Dorothy in The Wiz spelen (zie OTR-topic), dus hoop dat dat dan een goedmakertje voor jullie allemaal is 😊

appeltjesappeltje - 30 July 2010 01:31 PM

Ik wacht met smart op de interviews met Danielle, Sophie en Lauren. *angelface*

Anders ik wel!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 5 ] 02 August 2010 09:37 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2010-07-26

Ongelooflijk, ik had niet verwacht dat er buiten het stempubliek in Groot-Brittanië zelf er nog mensen waren die de winnares gewoon nog maar goed vonden.
Mij kon ze alvast niet bekoren en tot nu toe niemand die ik ken, we begrepen er helemaal niets van!

  [ # 6 ] 03 August 2010 05:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Tapasnaturalles - 02 August 2010 09:37 PM

Ongelooflijk, ik had niet verwacht dat er buiten het stempubliek in Groot-Brittanië zelf er nog mensen waren die de winnares gewoon nog maar goed vonden.
Mij kon ze alvast niet bekoren en tot nu toe niemand die ik ken, we begrepen er helemaal niets van!

Bedoel je dan dat Danielle niet terecht heeft gewonnen? Ik had ook een andere keuze maar ik moet zeggen dat ik je reactie niet helemaal snap, in de zin van wat bedoel je nu precies?

  [ # 7 ] 03 August 2010 08:19 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2010-07-26

Ik vond haar absoluut niet goed, begreep niet wat ze bij de laatste 10 deed (maar dat gold voor de helft van de meiden) en begrijp al helemaal niet hoe zij heeft kunnen winnen van talenten als Lauren en Sophie.

  [ # 8 ] 03 August 2010 08:25 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2010-07-26

Soit, ik had dat zelfde probleem met Jody toen ook. Zij is uiteindelijk enorm in haar rol gegroeid, dus ik hoop ook hier op het beste.

  [ # 9 ] 04 August 2010 09:37 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Smaken verschillen. Ik vond Lauren vreselijk. Zingen kan ze wel, maar verder?