3 of 6 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Opvallende filmpjes uit verschillende talentenjachten (binnen- en buitenland)
  [ # 31 ] 29 September 2010 04:47 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Caroline1 - 28 September 2010 06:28 PM

Ik geloof dat het wel in dit topic past:
een stukje van Australia’s Next Top Model
http://www.telegraaf.nl/prive/7775532/__Blamage_bij_Australia_s_Next_Top_Model__.html?p=2,2

Als dit waar is (maar ergens oogt het ook wel fake), dan heb ik groot respect voor kandidate nr. 2!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 32 ] 29 September 2010 04:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Ik denk dat het wel echt is en anders kan die presentatrice erg goed acteren!
Dat meisje reageert inderdaad erg sportief, ik zou geloof ik wel anders hebben gereageert….

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 33 ] 29 September 2010 06:51 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1540
Geregistreerd  2010-02-20

Ja dat vond ik ook ja. Zou nog een willekeurige andere tweede zo reageren? Ze vangt het nog beter op dan de winnares 😉
Wel echt verschrikkelijk…

  [ # 34 ] 02 October 2010 10:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Vanavond waren de judges houses van xfactor en voor mij was het volgende fragment toch wel het opvallendste van de hele aflevering. Cher Lloyd, een van de favorieten voor deze serie, verknalt haar optreden helemaal! Echt doodzonde dit! En toch gok ik dat ze uiteindelijk wel in de liveshows zal komen.

https://www.youtube.com/watch?v=xrxImbE90Ik

  [ # 35 ] 02 October 2010 10:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Zo jammer! Ik hoop ook echt dat ze wel in de liveshows komt, want, zoals Cheryl ook al zegt, ze heeft het echt in zich.

  [ # 36 ] 03 October 2010 09:00 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

:omg: wat erg….‘t is dat je weet dat ze het wel kan, anders zou je bijna denken “wat doet zij daar”

  [ # 37 ] 03 October 2010 09:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

En ja hoor (gelukkig!), Cher is gewoon door. Helaas ligt de Nederlandse Yuli eruit.

  [ # 38 ] 04 October 2010 10:19 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik ben blij dat ze toch door is. Dat optreden was dan wel verschrikkelijk, maar Cheryl is niet dom en heeft de vorige optredens van Cher gezien. Logisch dat ze gewoon door is! Ik snap alleen niet echt dat Katie door is, wat een dramaqueen!
Beetje overdreven reacties op twitter trouwens. ‘Hate Cheryl Cole’ was een trending topic. Ik denk maar zo: Ik ben benieuwd naar de reacties van al die haters wanneer Cheryl straks voor de derde keer op rij de xfactor wint.

  [ # 39 ] 04 October 2010 05:04 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Bah, daar houd ik HELEMAAAAAL niet van, van die haatreacties. Ik vind het erg jammer dat Gamu niet door is, ze is zo leuk! En ze zingt ook nog eens heel fijn.

  [ # 40 ] 05 October 2010 10:03 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik houd ook totaal niet van zulke overdreven reacties. Het is nu al 2 dagen geleden en het is nog steeds aan de gang. Nu schijnt Cheryl een racist te zijn, omdat ze Gamu niet door heeft gelaten:

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1317762/X-FACTOR-2010-Cheryl-Cole-racism-row-Gamu-Nhengu-kicked-out.html?ito=feeds-newsxml

Mensen zijn blijkbaar vergeten dat Cheryl getrouwd is geweest met een donkere man..Maar goed, normaal gesproken zou ik me hier al aan ergeren, maar omdat het Cheryl is vind ik het nog net iets erger. Ik vind het zo’n tof mens! Maar zo een keer per jaar moeten mensen toch weer met hun oude ‘Cheryl is een racist’ artikelen naar buiten komen.

Ik vond Gamu ook heel goed hoor. Sowieso beter dan Katie, maar ik kon me eerlijk gezegd ook wel vinden in het commentaar. Ze heeft een geweldige stem, maar of ze nou echt een popster is, daar twijfel ik aan. Ik had eerder TreyC of Kerri door zien gaan in plaats van Katie, dan Gamu.

De meiden categorie was dit jaar nu eenmaal de sterkste categorie en er moeten toch keuzes gemaakt worden!

Edit: Omdat dit topic niet gaat over mijn Cheryl obsessie ( :tong: ), zal ik het even terugbrengen naar waar het voor is bedoeld.

Weten jullie nog dat vorig jaar bij onze xfactor 5 jongens in een boyband waren gezet? Dat was toen echt waardeloos. Nu hebben ze dit jaar hetzelfde gedaan in Engeland. 5 jongens en zijn de boyband ‘One Direction’ geworden en 4 meiden de girlband ‘Belle Amie’. Dat dat in Engeland toch wat beter werkt dan dat dat hier in Nederland deed, wordt door deze optredens duidelijk! Ze zijn ook allebei door naar de liveshows.

https://www.youtube.com/watch?v=hm4iwnFAt0Q

https://www.youtube.com/watch?v=etzysMiwEcQ

[ Gewijzigd: 05 October 2010 11:24 AM by lisaatje ]
  [ # 41 ] 11 October 2010 05:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Heerlijk, die internationale talentenjachten! Dit is wat ik onder ... got Talent versta:
Chinese jongen speelt piano met zijn voeten - doordat hij door een ongeluk zijn armen verloor - en won.

https://www.youtube.com/watch?v=ex3jnShUWSs

Qua zang halverwege raak ik minder onder de indruk, maar alleen al door dit voetenwerk vind ik de keuze voor hem als winnaar zeker opvallend en zover ik kan beoordelen terecht.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 42 ] 11 October 2010 05:41 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Om nog terug te komen op Yuli’s deelname aan de Britse X-Factor; Yuli kreeg een wildcard aangeboden, maar heeft die kans niet gegrepen. Ergens snap ik het wel, maar toch vind ik het heel jammer en ook wel een beetje apart.

BRON: http://www.telegraaf.nl/prive/7890872/__X_Factor_Yuli_blieft_geen_Wildcard__.html?p=14,2

  [ # 43 ] 11 October 2010 06:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Is niet de eerste keer dat Yuli dat doet. Ze heeft ooit auditie gedaan voor The Lion King en is toen afgewezen, maar toen de auditiecommissie haar bij Idols zag kreeg ze alsnog een plek in het ensemble aangeboden en daar heeft ze toen ook voor bedankt. Ik vind het juist wel stoer.

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die vrouw die al haar hele teven bij Tesco werkte en een fantastische vertolking van I Who Have Nothing gaf? En met dat meisje wat echt heel slecht was, maar toch door was omdat ze zo grappig was?

  [ # 44 ] 11 October 2010 08:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

martijn-j - 11 October 2010 06:03 PM

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die vrouw die al haar hele teven bij Tesco werkte en een fantastische vertolking van I Who Have Nothing gaf? En met dat meisje wat echt heel slecht was, maar toch door was omdat ze zo grappig was?

Ik weet niet wie je bedoelt met de tweede om eerlijk te zijn, maar de tesco-dame, Mary Byrne, staat op dit moment in de liveshows. Afgelopen weekend gaf ze weer een geweldig optreden weg en kreeg daarna het grootste applaus van alle kandidaten. Ze was ook meteen door naar de volgende week.

https://www.youtube.com/watch?v=IsVlHPR213Y

  [ # 45 ] 11 October 2010 08:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Fijn dat ze er nog bij zit. Met die twee bedoelde ik de persoon die de hele tijd ‘zong’ we must all come together. Het was echt heel vreemd, maar wel leuk.

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 6
‹‹ X-factor UK      Het nieuwe voorstel topic ››