1 of 6 |  1 2 3 >  Last ›
Het nieuwe voorstel topic
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Welkom op het forum van Musicalworld, hier kun je jezelf voorstellen als je dat leuk vindt 😊

Ik begin..

k zal me ook eens voorstellen..

Ik ben Claudia, inmiddels 26 jaar. Ik woon al jaren in Breda en ben heel blij met het Chasse Theater 😊
Ik werk in Rotterdam, in een ziekenhuis (aan de Haven…) op het laboratorium.

Single en heb m’n eigen appartement gekocht alleen moet het nog gebouwd worden 😉

In m’n vrije tijd ga ik graag naar musicals 😛 Maar ook films, muziek,  tv series, fora etc. zijn interessant.

Mijn musical verslaving begon trouwens bij Ciske de Rat. Eerder zag ik musicals maar 1 keer.

  [ # 1 ] 03 September 2010 03:39 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2010-09-03

Hallo, ik ben Daan.
Mijn gebruikersnaam is vernoemd naar een van mijn favoriete musicalnummers.
Ik speel zelf in een schoolproductie van Les Miserables, en ik moet aankomende dinsdag auditie doen.
Hiervoor moet ik Stars (Javert) en A heart full of love (Marius) zingen, omdat ze willen kijken bij welke rol ik het best pas.
Verder heb ik in het orkest gezeten van The Wiz schoolproductie, heb ik schoolmusicals van Hercules en De leeuwenkoning gezien.
Qua officiële musicals heb ik alleen The Lionking en Jungle Book gezien.
Qua zangstem ben ik een bariton/bas zanger.
Ik speel ook klarinet, saxofoon, gitaar en piano.
Verder sport en zeil ik graag.
Nog meer vragen? Stel ze gerust!

  [ # 2 ] 03 September 2010 06:51 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1540
Geregistreerd  2010-02-20

Nou, jij bent druk bezig dan :tong: Welkom op Musicalworld 😄

  [ # 3 ] 05 September 2010 01:44 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2010-09-03

Dankjewel!
Enig idee of er aparte topics zijn voor schoolmusicals / les Miserables?

  [ # 4 ] 05 September 2010 02:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Welkom. Ik denk niet dat er een apart topic is voor schoolmusicals. Misschien kan je het forum eens doorzoeken (geavanceerd zoeken) op het woord schoolmusical. En natuurlijk is een schoolmusical ook een amateurproductie dus misschien dat je daar wat kan vinden. En anders voel je vrij om er 1 te starten.

Van Les Miserables is er in Nederlandstalige musicals iig een topic over de laatste prof. productie in Nederland.

  [ # 5 ] 04 October 2010 11:00 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2010-09-06

Hoi Allemaal,

Ik zal ook even voorstellen 😉

Ik ben Tamara Alexandra van Velzen 31 jaar en woon in Heemskerk (NH) samen met mijn man en Dochtertje van 1,5 en onze beestenboel.
Voordat ik moeder werd werkte ik in de kinderopvang als leidster opeen Naschoolse Opvang in Heiloo .
Nu ben ik fulltime moeder en geniet ik van mijn dochter en vrije tijd 😉

Mijn grote hobby is het bezoeken van musicals en sinds ik Miss saigon voor het eerst zag was ik verkocht .

Nou dat was het wel zo’n beetje !

Groetjes Tamara

  [ # 6 ] 06 October 2010 03:04 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2010-10-06

Hoi allemaal,

Ik ben Judith, 28 jaar, en ook ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij met het Chassetheater in Breda! Heb er een poosje achter gewoond en woon nu in Etten-Leur. Ik heb mezelf vandaag geregistreerd omdat ik hier toch al meerdere keren per dag even meelas en het toch best leuk is om mee te kunnen praten!

Tot slot mijn favoriete musical: Dans der Vampieren. De enige versie die ik heb gezien is de Vlaamse, maar de liefde is zo’n twee jaar geleden door de vele youtube filmpjes van ‘Tanz’.

Groetjes!

  [ # 7 ] 06 October 2010 03:48 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2010-08-29

Hallo, ik ben jente en ik woon in België. Als ik klein was ging ik jaarlijks naar de studio 100musicals en daarna naar musicalHall musicals. Mijn eerste musical van stage was mamma Mia en dat was wow toen ik hier meer over ging opzoeken hadden ze veel meer producties en daar reis ik graag voor naar België. Ik doe toneel in boom en op 13 en 14 november spelen we het toneelstuk Robin hood. Deze zomer ben ik ook naar ny geweest en daar heb ik THE phantom en wicked gezien wicked was wooow en de phantom vond ik saai.  Doei

  [ # 8 ] 06 October 2010 03:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

@Jente, heb je ook nog 1 van de 2 (of misschien allebei) de amateurproducties van Rent gezien dit jaar?

  [ # 9 ] 06 October 2010 05:00 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Hanstmf - 06 October 2010 03:52 PM

@Jente, heb je ook nog 1 van de 2 (of misschien allebei) de amateurproducties van Rent gezien dit jaar?

Nee ik heb nog nooit rent gezien. Mijn eerste musical was pinokkio toen ik 3was en dan alleen maar studio 100 tot peter pan van musichall en dan stage mamma mia en beauty and the ebast. 😉

  [ # 10 ] 06 October 2010 05:07 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

banaan - 06 October 2010 05:00 PM
Hanstmf - 06 October 2010 03:52 PM

@Jente, heb je ook nog 1 van de 2 (of misschien allebei) de amateurproducties van Rent gezien dit jaar?

Nee ik heb nog nooit rent gezien. Mijn eerste musical was pinokkio toen ik 3was en dan alleen maar studio 100 tot peter pan van musichall en dan stage mamma mia en beauty and the ebast. 😉

Huh? Zit er nu weer iemand dubbele acounts aan te maken?

Ja, dus. Gezien in het topic met Marilena’s New York verslag juist Jenteee reageert op een reactie van Banaan.

[ Gewijzigd: 06 October 2010 05:11 PM by g.devries ]
   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 11 ] 06 October 2010 05:31 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2010-08-29

g.devries - 06 October 2010 05:07 PM
banaan - 06 October 2010 05:00 PM
Hanstmf - 06 October 2010 03:52 PM

@Jente, heb je ook nog 1 van de 2 (of misschien allebei) de amateurproducties van Rent gezien dit jaar?

Nee ik heb nog nooit rent gezien. Mijn eerste musical was pinokkio toen ik 3was en dan alleen maar studio 100 tot peter pan van musichall en dan stage mamma mia en beauty and the ebast. 😉

Huh? Zit er nu weer iemand dubbele acounts aan te maken?

Ja, dus. Gezien in het topic met Marilena’s New York verslag juist Jenteee reageert op een reactie van Banaan.

dat komt sinds de uitmarkt in de chatroom ik wist niet dat je met hetzelfde account moest werken en dan heb ik een nieuw account gemaakt perongeluk. En op de laptop is het jentee en op mijn pc is het banaan

  [ # 12 ] 06 October 2010 05:56 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

Haha. Dit keer geen gespleten persoonlijkheid dus, zoals een tijdje geleden wel iemand had. 😉

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 13 ] 06 October 2010 06:20 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1540
Geregistreerd  2010-02-20

g.devries - 06 October 2010 05:56 PM

Haha. Dit keer geen gespleten persoonlijkheid dus, zoals een tijdje geleden wel iemand had. 😉

Straks wordt dit het tweede voorsteltopic wat gesloten wordt :tong:

  [ # 14 ] 13 October 2010 10:00 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2010-10-13

Hallo allemaal 😊

Mijn naam is Carola en ik ben 21 jaar. Ik woon in de buurt van Leiden en ik studeer Japans. Mijn hobby’s hebben dan ook vooral met Japan te maken, en verder houd ik van muziek (ik ga graag naar concerten), reizen, fotografie en films.

Mijn interesse voor musicals is begonnen met de Japanse vrouwenmusicalgroep Takarazuka, waarvan ik de musical Elisabeth op dvd zag. Vorig jaar heb ik Elisabeth in Antwerpen gezien en toen was ik helemaal verkocht 😊 Het blijft mijn favoriete musical.
Ik heb het afgelopen jaar ook een jaar in Japan gestudeerd en toen heb ik de kans gekregen nog wat musicals van Takarazuka te zien (Romeo & Juliet, Carmen en nog een aantal), en de Japanse (normale, niet Takarazuka) voorstelling van Elisabeth. Als er interesse is zou ik wel een verslagje kunnen schrijven over deze musicalervaringen in Japan…
Hiervoor heb ik slechts 2 musicals gezien: Sound of Music toen ik een jaar of 12 was en We Will Rock You in Londen in 2005.
Mijn grootste interesse in musicals blijft toch wel Takarazuka, maar ik zou ook graag nog wat meer musicals in Europa (vooral Duitsland) willen zien 😊

[ Gewijzigd: 13 October 2010 11:39 AM by Chenka ]
  [ # 15 ] 13 October 2010 05:45 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  21
Geregistreerd  2006-02-17

Ik ben al een tijdje lid van dit forum maar ik post niet zo heel veel , ik lees meer 😊
Toch wil ik mij ook eens voorstellen :
Ik ben Jeroen uit Delft en 43 jaar. Ik ben sinds mijn 14de ongeveer helemaal gek van theater en muziek en heb een hele brede maak wat dat betreft. Het is begonnen met Andre van Duijn waar ik een paar keer met mijn ouders ben geweest. De jaren die daarop volgde heb ik vele cabaretiers , toneelstukken en theaterconcerten gezien.In de jaren 80 en 90 bezocht ik ook vele pop/rockconcerten.
Via een vriend van mij die in Londen is geboren maar hier is opgegroeid kwam ik in aanraking met musicals.Ik ben begonnen met musicalbezoek in Londen en Cats was de eerste die ik daar zag. Daarna volgde nog vele tripjes naar Londen .Ook in Nederland bezoek ik musicals al doe ik dat niet zo intensief als mijn andere theaterbezoekjes. Cabaret en toneel blijft mijn hoofdmoot zeg maar.
Verdere hobbies : muziek ( van metal tot musicals ) film , origami , spinning , wandelen

 1 2 3 >  Last ›
1 of 6