1 of 3 |  1 2 3 > 
Welke tv-series heb je gekeken/kijk je op dit moment?
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Ik kijk op dit moment GTST.
En ik heb kleine stukjes van Goudkust gekeken, en ik heb VV gekeken.

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 1 ] 28 August 2010 09:00 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Timmie1992 - 28 August 2010 08:50 AM

Ik kijk op dit moment GTST.

Oooh, ik ben het gisteravond vergeten te kijken. Kan je dat nog ergens terugzien?

  [ # 2 ] 28 August 2010 09:10 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  424
Geregistreerd  2009-10-07

Gisteravond is het niet uitgezonden.

Het wordt pas uitgezonden vanaf a.s. maandag.

Maar als je het wilt terugzien, dan moet je kijken op http://www.rtlgemist.nl

   Handtekening   

Jij noemt jezelf een ster ik noem mijzelf de zon, jij kan shinen wanneer je wilt, maar je verdwijnt wanneer ik opkom

http://www.timmie213.hyves.nl

  [ # 3 ] 28 August 2010 10:07 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  537
Geregistreerd  2006-07-21

Ik ben momenteel ook bezig om GTST in te halen ‘s ochtends, ik was tijdens de laatste drie weken op vakantie dus die heb ik gemist..

Verder ben ik mn dvd’s van Kees&Co; weer aan het kijken, daarvoor heb ik alles van Kinderen Geen Bezwaar gezien..

   Handtekening   

Officiële fansite Willemijn de Vries:
http://willemijndevries.clubs.nl
Officiële fansite Michelle van de Ven:
http://michellevandeven.clubs.nl

  [ # 4 ] 28 August 2010 10:47 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Ik heb veel dvd’s die ik afwissel. O.a. Friends, Grey’s Anatomy, Desperate Housewives, Charmed, Gilmore Girls, CSI etc.

  [ # 5 ] 28 August 2010 02:03 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  58
Geregistreerd  2010-05-03

House… geweldige serie. Verder zijn So you think you can dance (wat een talent komt daar voorbij) en Wie is de mol? vaste prik. Ik probeer ook NCIS te volgen. En de vorige seizoenen van Expeditie Robinson heb ik gevolgd, maar ik denk eerlijk gezegd dat de versie die vanaf volgende week te zien is, met BN’ers, me wat minder kan boeien. En natuurlijk OZN… als het op de buis is!

   Handtekening   

hoi

  [ # 6 ] 28 August 2010 02:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik heb eigenlijk dezelfde smaak als Odette. House en NCIS vind ik geweldig, net als Lost (al is die serie inmiddels afgelopen). Als ik toevallig langs Grey’s Anatomy zap laat ik dat ook opstaan. En Friends… tja, ik heb alle dvd’s thuis liggen, meerdere malen gezien en ik kan er echt elke keer weer van in een deuk liggen! Qua Nederlandse programma’s: WidM, Expeditie Robinson, SYTYCD, OZN. En stiekem kijk ik ook al die foute modellenprogramma’s :tong:

  [ # 7 ] 28 August 2010 02:34 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1540
Geregistreerd  2010-02-20

Ja zeg, Odette, wij hebben echt veel gemeen :tong:

Ik heb gisteren Van der Vorst ziet Sterren gezien, zijn er meer mensen hier die Touriya Haoud (zoiets toch??) verschrikkelijk irritant vinden?

  [ # 8 ] 28 August 2010 02:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Ik heb dat gisteren gezien ja, ik vond haar vooral een beetje arrogant en verwend overkomen..

  [ # 9 ] 28 August 2010 04:16 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  58
Geregistreerd  2010-05-03

Laush - 28 August 2010 02:30 PM

Ik heb eigenlijk dezelfde smaak als Odette. House en NCIS vind ik geweldig, net als Lost (al is die serie inmiddels afgelopen). Als ik toevallig langs Grey’s Anatomy zap laat ik dat ook opstaan. En Friends… tja, ik heb alle dvd’s thuis liggen, meerdere malen gezien en ik kan er echt elke keer weer van in een deuk liggen! Qua Nederlandse programma’s: WidM, Expeditie Robinson, SYTYCD, OZN. En stiekem kijk ik ook al die foute modellenprogramma’s :tong:

Ja, dat soort foute programma’s kijk ik ook, maar ik vond ze eigenlijk het vermelden niet waard, haha. Ik moet zeggen dat ik liever America’s Next Topmodel kijk dan Hollands/Benelux’ Next Topmodel. Dat is van een veel hoger niveau (zowel qua potentie van de modellen, opdrachten en jury), dus dat biedt heel wat meer vermaak dan ‘onze’ versie. 

@ Joriss: Haha, inderdaad :tong:

   Handtekening   

hoi

  [ # 10 ] 28 August 2010 04:22 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik kijk zo ongeveer alles wat los en vast zit: Grey’s anatomy, Desperate Housewives, Lost, Charmed etc.

Glee is op dit moment wel echt mijn favoriete serie, maar dat staat op dit moment even op een laag pitje.

Hetgeen waar ik nu elke week het meest naar uitkijk is de Britse versie van Xfactor. Die is vorige week begonnen en ik ben helemaal verslaafd!

  [ # 11 ] 28 August 2010 04:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik volg ook veel te veel series: Desperate Housewives, Nurse Jackie, Grey’s Anatomy, Private Practice, Glee, 30 Rock, Brothers & Sisters, Cougar Town.

Series die ik ook heb gevolgd, maar die afgelopen zijn: Lost, Will & Grace, Friends, Suddenly Susan, Full House, Roseanne, Blossom, Heartbreak High, Sex and the City, Are You Afraid of the Dark?, Westenwind, Ab Fab, French & Saunders, Little Britain, Theo en Thea, Kreatief met Kurk, The Vicar of Dibley, Jam & Jerusalem, Six Feet Under, Keeping up Appearances, Cold Feet, Coupling, Queer as Folk, Fort Alpha, Ally McBeal, Zaai, Sensitive Skin en nog heel veel meer.

Ik kijk series eigenlijk nooit op tv, omdat ik het fijner vind om een paar afleveringen achter elkaar te kijken.

  [ # 12 ] 28 August 2010 06:16 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

laatst nog alle seizoenen van Flikken Maastricht gekeken, leuke serie

  [ # 13 ] 28 August 2010 06:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik kijk het liefst naar CSI (Las Vegas versie) en Bones.
Qua comedy kijk ik graag naar The Young Ones, Filthy, Rich & Catflap, Bottom (ja ik ben een grote Rik Mayall en Adrian Edmondson fan), French & Saunders, Absolutely Fabulous.
Ik hou ook van series als Gooische Vrouwen, Sex & the City, Desperate Housewives…

Btw, ik zie bij Martijn veel andere series staan die ik leuk vind!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 14 ] 28 August 2010 06:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Laat ik nou net gisteren gedacht hebben: ik wou dat er zo’n topic was haha!
Toevallig en ook cool 📣

Mijn favoriete series (van dit moment en all time) zijn:
- Charmed: seizoen 1 t/m 6 zijn all time favorite, daarna hadden ze moeten stoppen
- House: sarcastisch ironische maar geniale arts
- The Crow - Stairway to Heaven : jammer dat 1 seizoen het maximum was, maar ik heb destijds iedere maandagavond laat voor de tv gezeten (toen nog Fox8) met mijn afstandsbediening en videorecorder in de aanslag
- NCIS: met Abby, de heldin
- Cold Case/ CSI/ Law & Order
- Medical Examiners: omdat Steve Valentine mijn favoriet werd nadat hij incognito en gothic op een Vampireparty was geweest

Overigens vond ik Flash Forward een serie met een interessant gegeven; al ben ik toch op de een of andere manier na de eerste afleveringen afgehaakt.
Dit is het van de laatste jaren, vroeger keek ik ook graag Friends en Third Rock from the Sun.
Britse series (‘Allo ‘Allo, Blackadder) blijven ook heel leuk.

En ten slotte, niet gespeeld, maar wel een sublieme serie: Het uur van de wolf, een serie prachtig vormgegeven en gefilmde muziekdocumentaires op Ned2 (NPS)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 15 ] 29 August 2010 07:10 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Heidi - 28 August 2010 06:49 PM

- Charmed: seizoen 1 t/m 6 zijn all time favorite, daarna hadden ze moeten stoppen

Daar ben ik het zà³ mee eens! Haha.

 1 2 3 > 
1 of 3