Schone Schijn
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Schone Schijn beleefde gisteren de premiere in de voor mij plaatselijke schouwburg. Voor de fans van de serie is het een super-avond. Lees de recensie hier.

  [ # 1 ] 10 November 2010 07:32 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik ben het wel eens met je recensie.
Barry was voor mij overigens de topper van de avond met al die typetjes die hij neerzette!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 2 ] 10 November 2010 11:53 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Hm, dat klinkt goed! Ik ga 22 november 😊!

  [ # 3 ] 10 November 2010 08:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Scarletwoman - 10 November 2010 07:32 AM

Ik ben het wel eens met je recensie.
Barry was voor mij overigens de topper van de avond met al die typetjes die hij neerzette!

Waar zat je ergens?

Ik ben het in grote lijnen inderdaad ook met je recensie eens… Toch vond ik daarentegen dat de voorstelling misschien wat lang was.. Het is niet voor niets dat de afleveringen een bepaalde lengte hebben.
Ook viel het mij op, hoewel ik er nog steeds niet uit ben of ik dat problematisch vind, dat de voorstelling niet bekijkbaar is zonder dat je de tv-afleveringen kent.. Running gags lopen alleen vlot als iedereen de voorlopers kent zeg maar… Zo het telefoongesprek met Sheridan en d’r zuster ( met ruimte voor een zwembad en een pony ) slaan nergens op mocht je de serie niet kennen.
Barry vond ik idd ook leuk.. Het allerleukst toch wel als de hofmaarschalk en Charles op een goede tweede plek…
Decors waren weer heerlijk vindingrijk..

Daarnaast alle hulde voor 3 and a Crowd.. ik heb ze ook gemailt.. Wat een geweldige service voor het feit dat we de kaartjes slechts wonnen.. Redelijke plaatsen, we zaten zelfs nog voor sommige “echte genodigden”.. 3 consumptiebonnen per persoon.. Uitnodiging voor de afterparty.. Heel leuk. Ik voelde me echt welkom en niet slechts zaalopvulling…

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 4 ] 10 November 2010 08:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik zat met mijn dochter (als enige kind aanwezig moet ze vast wel zijn opgevallen 😉) op de voorste rij van het eerste balkon.

Overigens was er wél een fout ingeslopen wat betreft de kaartjes. Toen ik bij de genodigdenbalie mijn kaartjes op wilde halen, hadden ze er 2 in een envelop gedaan met mijn én (naar ik vermoed) jouw naam erop Puss… En dan hadden we elk maar 1 kaartje gehad. Maar toen ik zei dat we er elk 2 hadden gewonnen, was het verder geen probleem. Bij jou is het blijkbaar ook in orde gekomen 😄

En vergeet bij de typetjes van Barry de politieagent niet hè! Die timing met het kloppen op het zogenaamde autoruitje!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 5 ] 11 November 2010 04:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Scarletwoman - 10 November 2010 08:59 PM

Overigens was er wél een fout ingeslopen wat betreft de kaartjes. Toen ik bij de genodigdenbalie mijn kaartjes op wilde halen, hadden ze er 2 in een envelop gedaan met mijn én (naar ik vermoed) jouw naam erop Puss… En dan hadden we elk maar 1 kaartje gehad. Maar toen ik zei dat we er elk 2 hadden gewonnen, was het verder geen probleem. Bij jou is het blijkbaar ook in orde gekomen 😄

Hmm… Hoe laat heb je ze opgehaald dan? Ik kreeg er probleemloos 2 namelijk.. Netjes bij het vermelden van slechts mijn achternaam..

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 6 ] 11 November 2010 09:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

We waren er al om 19.00 uur en aangezien het buiten rotweer was heb ik ze ook meteen opgehaald.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 7 ] 20 November 2010 10:42 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Ik heb m gisteren gezien.. en ik heb genoten!!

Alleen jammer dat ik door de NS 3,5 uur over mijn ritje Amsterdam - Nijmegen heb gedaan en daardoor pas om 10 voor 9 de zaal in kon glippen.. Dus de eerste akte heb ik grotendeels gemist.. Dus over de tweede akte.. 😉
Cast deed het geweldig.. Vooral Barry.. ik heb zo om hem gelachen, zeker in zijn rol van hofmaarschalk..

Ga even kijken wanneer ze binnenkort nog een keer komen in de buurt, ga ik m helemaal zijen, dan kan ik me een iets betere mening over het geheel vormen.. 😉

  [ # 8 ] 08 December 2010 10:01 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Ik heb de voorstelling gezien en had er meer van verwacht. Sommige typetjes werden wel aardig neer gezet. Echter de humor was naar mijn mening ver te zoeken op een enkele glimlach na. Daarnaast was de voorstelling naar mijn mening te lang. Het had makkelijk een voorstelling van 1,5 uur zonder pauze kunnen zijn. Dan waren er misschien ook meer mensen blijven zitten. Om mij heen telde ik na de pauze al 10 extra lege plaatsen.
Moet wel zeggen dat Kiki Classen voor mij de avond wat omhoog haalde door het perfect neerzetten van haar personage. Maar verder heb ik vorig jaar cht meer plezier beleefd aan Allo Allo. Jammer!

Greetz Peter!