Audities Djemm!
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2010-11-12

Audities Djemm!
Nieuwe musicalproductie 2011

Na de zeer succesvolle uitvoeringen van de musical ‘Boulevard’ start Djemm! met de audities voor een nieuwemusicalproject voor jongeren.

Eind november en in de maand december 2010 vinden de audities plaats voor het nieuwe musicalproject van Jongerenmusicalgroep Djemm! in Waalwijk. Inschrijving staat open voor iedereen tussen 15 en 25 jaar.
Meer informatie en het inschrijfformulier is te vinden op http://www.djemm.nl. Het project start in januari 2011 en de voorstellingen in theater De Leest in Waalwijk zijn op 14, 15 en 16 oktober 2011. Titel en inhoud worden bepaald aan de hand van de samenstelling van de nieuwe cast. In ieder geval gericht op jongeren!
Repetities wekelijks op vrijdag van 19.00 tot 22.30 uur in Waalwijk

Samen met leeftijdsgenoten werken aan een nieuwe productie en daarbij heel veel leren aangaande de verschillende disciplines maar ook zeker je onzekerheden overwinnen; dat is DJEMM!

  [ # 1 ] 28 November 2010 01:06 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2008-05-20

What the *(#%, dat ben ik, hoe kom ik in godsnaam op deze site hahaha. Het voordeel is dat het zo’n mooi foto is, er word lijm op mijn gezicht gesmeerd dus mijn gezicht staat op status:bah. En ik heb mijn haren niet gedaan vanwege de grime. Schitterend (hu hum) maar wel heel grappig

[ Gewijzigd: 28 November 2010 01:16 PM by Bbbbbb ]