1 of 11 |  1 2 3 >  Last ›
Elisabeth terug als Duitse tour
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

009/2010 kannten Publikum und Kritiker in ihrer Begeisterung kaum Grenzen, wenn es um die Tourneeproduktion des Musicals „Elisabeth - Die wahre Geschichte der Sissi“ ging. Dem verklà¤rt-romantischen Bild der jungen Monarchin, geprà¤gt durch die Sissi-Filme der 50er Jahre, wird eine Frau entgegengesetzt, die sich vor allem durch ihren starken Charakter und ihren unbà¤ndigen Freiheitsdrang auszeichnet. Michael Kunze und Sylvester Levay haben die emotionale Geschichte von Elisabeth eindrucksvoll und berührend in Szene gesetzt.

Im Jahr 2012 feiert das erfolgreichste deutsche Musical sein 20jà¤hriges Bühnenjubilà¤um und kommt als aufwà¤ndige Tourneeproduktion zurück auf deutsche Bühnen. Jetzt für den Ticketalarm registrieren und sofort informiert werden, wenn Tickets verfügbar sind!

http://www.eventim.de

  [ # 1 ] 04 December 2010 11:27 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Mark-Ster - 03 December 2010 08:12 PM

009/2010 kannten Publikum und Kritiker in ihrer Begeisterung kaum Grenzen, wenn es um die Tourneeproduktion des Musicals „Elisabeth - Die wahre Geschichte der Sissi“ ging. Dem verklà¤rt-romantischen Bild der jungen Monarchin, geprà¤gt durch die Sissi-Filme der 50er Jahre, wird eine Frau entgegengesetzt, die sich vor allem durch ihren starken Charakter und ihren unbà¤ndigen Freiheitsdrang auszeichnet. Michael Kunze und Sylvester Levay haben die emotionale Geschichte von Elisabeth eindrucksvoll und berührend in Szene gesetzt.

Im Jahr 2012 feiert das erfolgreichste deutsche Musical sein 20jà¤hriges Bühnenjubilà¤um und kommt als aufwà¤ndige Tourneeproduktion zurück auf deutsche Bühnen. Jetzt für den Ticketalarm registrieren und sofort informiert werden, wenn Tickets verfügbar sind!

http://www.eventim.de

ik ben benieuwd wie de rol van Elisabeth gaat spellen.

Ik denk zelf dat annemieke van Dam de rol weer opzich zo nemen. Maar volgens mij dacht ik dat ze gezegt had, dat ze na de laaste Tour wou stoppen met Elisabeth??

Zou pia Douwes weer in de rol kruipen van Elisabeth? Omdat het een soort feestje is, en dat het 20 jaar gelden is, dat ze de rol voor het eerst heeft gespeelt??

  [ # 2 ] 05 December 2010 07:11 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

Pia is echt veel te oud om Elisabeth the speLen

  [ # 3 ] 05 December 2010 07:30 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Annelot91 - 05 December 2010 07:11 AM

Pia is echt veel te oud om Elisabeth the speLen

dat is ook zo. Maar je kan goed hebben, dat ze de rol nog een keer gaat spellen. Vanwege 20 jaar.

Komt er nou een Tour(2011)en komt hij nou terug in wenen(2012) of eindigt nou de Tour in wenen?
Of hebben we nou een Tour en de show in Wenen tegelijke tijd??

  [ # 4 ] 05 December 2010 12:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Ik meen dat ergens heeft gestaan dat Annemieke van Dam zou terugkeren als Elisabeth, dit heeft na de slotreeks in Dusseldorf dit jaar ergens gestaan. Ook leuk idee is om alle duitse Sissi’s de rol te laten delen….. zou graag Maike Boerdam eens willen zien als Elisabeth.

  [ # 5 ] 05 December 2010 12:44 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Mark-Ster - 05 December 2010 12:14 PM

Ik meen dat ergens heeft gestaan dat Annemieke van Dam zou terugkeren als Elisabeth, dit heeft na de slotreeks in Dusseldorf dit jaar ergens gestaan. Ook leuk idee is om alle duitse Sissi’s de rol te laten delen….. zou graag Maike Boerdam eens willen zien als Elisabeth.

ja dat zal ik ook leuk vinden.
Annemieke lijk me ook leuk. Maar wist niet dat ze de rol weer wou spellen. 

Ik hoop dat maike boerdam de rol gaat spellen in die Tour. En als ze gevraagd word, verwacht ik dat ze de rol wel aanneemd, ze heeft ooit gezegt dat ze de rol graag weer wil spellen. En toen elisabeth kwam in Antwerpen, wou ze het ook graag, maar mocht niet van wege stage. Vondt der geweldig toen in Essen.

  [ # 6 ] 05 December 2010 04:29 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2009-12-06

sanjay - 05 December 2010 12:44 PM
Mark-Ster - 05 December 2010 12:14 PM

Ik meen dat ergens heeft gestaan dat Annemieke van Dam zou terugkeren als Elisabeth, dit heeft na de slotreeks in Dusseldorf dit jaar ergens gestaan. Ook leuk idee is om alle duitse Sissi’s de rol te laten delen….. zou graag Maike Boerdam eens willen zien als Elisabeth.

ja dat zal ik ook leuk vinden.
Annemieke lijk me ook leuk. Maar wist niet dat ze de rol weer wou spellen. 

Ik hoop dat maike boerdam de rol gaat spellen in die Tour. En als ze gevraagd word, verwacht ik dat ze de rol wel aanneemd, ze heeft ooit gezegt dat ze de rol graag weer wil spellen. En toen elisabeth kwam in Antwerpen, wou ze het ook graag, maar mocht niet van wege stage. Vondt der geweldig toen in Essen.

Wat is het niveau van taalbeheersing toch ontzettend laag op dit forum. Ik hoop dat niet alle musicalliefhebber zulke blunders als bovenstaande maken.

  [ # 7 ] 05 December 2010 05:29 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Het is best ok als je mensen aanspreekt op taaltchnische dingen maar het mag wel wat netter. We hebben nu eenmaal een zeer divers publiek hier op ons forum en niet iedereen is taaltechnisch zo goed onderlegd als jij dus houdt daar ook rekening mee.

Graag nu weer over de inhoud van dit topic; elisabeth

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 8 ] 05 December 2010 05:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

rao09 - 05 December 2010 04:29 PM
sanjay - 05 December 2010 12:44 PM
Mark-Ster - 05 December 2010 12:14 PM

Ik meen dat ergens heeft gestaan dat Annemieke van Dam zou terugkeren als Elisabeth, dit heeft na de slotreeks in Dusseldorf dit jaar ergens gestaan. Ook leuk idee is om alle duitse Sissi’s de rol te laten delen….. zou graag Maike Boerdam eens willen zien als Elisabeth.

ja dat zal ik ook leuk vinden.
Annemieke lijk me ook leuk. Maar wist niet dat ze de rol weer wou spellen. 

Ik hoop dat maike boerdam de rol gaat spellen in die Tour. En als ze gevraagd word, verwacht ik dat ze de rol wel aanneemd, ze heeft ooit gezegt dat ze de rol graag weer wil spellen. En toen elisabeth kwam in Antwerpen, wou ze het ook graag, maar mocht niet van wege stage. Vondt der geweldig toen in Essen.

Wat is het niveau van taalbeheersing toch ontzettend laag op dit forum. Ik hoop dat niet alle musicalliefhebber zulke blunders als bovenstaande maken.

ja sorry. Maar ik typ soms te snel. Dan let ik niet op m’n taal. Zal er voortaan opletten.

  [ # 9 ] 06 December 2010 01:28 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

rao09 - 05 December 2010 04:29 PM

Wat is het niveau van taalbeheersing toch ontzettend laag op dit forum. Ik hoop dat niet alle musicalliefhebber zulke blunders als bovenstaande maken.

Erg subtiel opgemerkt. Wel jammer dat je in je kritiek dan zelf ook een spelfout maakt..

  [ # 10 ] 06 December 2010 09:09 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2009-12-06

Annelot91 - 06 December 2010 01:28 AM
rao09 - 05 December 2010 04:29 PM

Wat is het niveau van taalbeheersing toch ontzettend laag op dit forum. Ik hoop dat niet alle musicalliefhebbers zulke blunders als bovenstaande maken.

Erg subtiel opgemerkt. Wel jammer dat je in je kritiek dan zelf ook een spelfout maakt..

 

Dat was inderdaad snelheidsfoutje, excuses.

Echter blunders als

‘vondt = vond’,
‘van wege = vanwege’,
‘der = haar’,
‘spellen = spelen’,
‘ze word = in dit geval wel weer met dt,
‘aanneemd = aanneemt’ 

en zo kan ik nog wel even doorgaan krijg je aan mij niet verkocht als zijnde een gevolg van te snel typen. En dat allemaal in 1 reactie.

  [ # 11 ] 06 December 2010 09:12 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

Laten we hier nou maar over ophouden. Ik irriteer me er ook aan, maar ze heeft haar excuses aangeboden en we gaan er gewoon vanuit dat het voortaan beter is. Komop iedereen heeft weleens zoiets.

  [ # 12 ] 06 December 2010 10:04 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

mau1992 - 06 December 2010 09:12 AM

Laten we hier nou maar over ophouden. Ik irriteer me er ook aan, maar ze heeft haar excuses aangeboden en we gaan er gewoon vanuit dat het voortaan beter is. Komop iedereen heeft weleens zoiets.

Ik ben wel wat gewend, en ik ben een hij 😉

  [ # 13 ] 06 December 2010 12:30 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2009-12-06

sanjay - 06 December 2010 10:04 AM
mau1992 - 06 December 2010 09:12 AM

Laten we hier nou maar over ophouden. Ik irriteer me er ook aan, maar ze heeft haar excuses aangeboden en we gaan er gewoon vanuit dat het voortaan beter is. Komop iedereen heeft weleens zoiets.

Ik ben wel wat gewend, en ik ben een hij 😉

Oke, laten we het weer over Elisabeth hebben want voorlopig blijft op de site van Duitse tournee nog erg stil naar mijn idee.

  [ # 14 ] 06 December 2010 08:07 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Misschien heel gek gedacht hoor…. maar is het geen leuk idee om Pia als Sophie neer te zetten. Zonder dollen….. volgens mij zou ze dit heel goed kunnen!!!

  [ # 15 ] 06 December 2010 08:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

musicalgoeroe - 06 December 2010 08:07 PM

Misschien heel gek gedacht hoor…. maar is het geen leuk idee om Pia als Sophie neer te zetten. Zonder dollen….. volgens mij zou ze dit heel goed kunnen!!!

Dat zegt mijn vader ook steeds.
Het zal wel vreemd voor pia zijn , om dan tegen Elisabeth te praten.

 1 2 3 >  Last ›
1 of 11