5 of 5 | ‹ First  < 3 4 5
Erwin van Lambaart neemt afscheid / Roel Vente volgt hem op
  [ # 61 ] 23 March 2011 09:16 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Ik vind het ook wel een vrij heftig nieuwsbericht eigenlijk… het kan veel veranderingen gaan veroorzaken, maar misschien merken wij er als musicalbezoeker wel helemaal niets van. We zullen het zien… het is in ieder geval leuke stof om over te discussieren.

Oja en ik ga denk ik maar ff solliciteren bij Albert 😉

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 62 ] 23 March 2011 12:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  777
Geregistreerd  2010-11-03

mau1992 - 22 March 2011 06:54 PM
sophieveldhuizenfan - 22 March 2011 06:51 PM

Ben ik nou zo dom omdat ik dacht dat Stage Entertainment en Joop vd Ende theaterproducties hetzelfde waren, alleen met 2 namen? :$

JvdETP is Stage Entertainment Nederland. Stage Entertainment zelf opereert in 8/9 landen. JvdETP alleen in Nederland, dus gewoon de Nederlandse tak van SE. Alleen wordt hier wel vaak van SE gesproken, maar daarmee wordt over het algemeen Stage Entertainment Nederland bedoeld.

Oké, bedankt 😉

  [ # 63 ] 23 March 2011 12:59 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Niet helemaal: Joop van den Ende Theaterproducties is een onderdeel van Stage Entertainment Nederland. Andere onderdelen zijn bijvoorbeeld Wentink Events, het Circustheater, Beatrix Theater en SEE Tickets

mau1992 - 22 March 2011 06:54 PM

JvdETP is Stage Entertainment Nederland. Stage Entertainment zelf opereert in 8/9 landen. JvdETP alleen in Nederland, dus gewoon de Nederlandse tak van SE. Alleen wordt hier wel vaak van SE gesproken, maar daarmee wordt over het algemeen Stage Entertainment Nederland bedoeld.

  [ # 64 ] 23 March 2011 04:12 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

S7rin - 23 March 2011 12:59 PM

Niet helemaal: Joop van den Ende Theaterproducties is een onderdeel van Stage Entertainment Nederland. Andere onderdelen zijn bijvoorbeeld Wentink Events, het Circustheater, Beatrix Theater en SEE Tickets

mau1992 - 22 March 2011 06:54 PM

JvdETP is Stage Entertainment Nederland. Stage Entertainment zelf opereert in 8/9 landen. JvdETP alleen in Nederland, dus gewoon de Nederlandse tak van SE. Alleen wordt hier wel vaak van SE gesproken, maar daarmee wordt over het algemeen Stage Entertainment Nederland bedoeld.

Niet helemaal: Wentink Events is nu van RTL Nederland.

Maar over derest heb je gelijk denk ik 😉

  [ # 65 ] 20 July 2011 03:38 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Vandaag ook nieuws over de toekomst van V&V Entertainment Zie homepage

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 66 ] 20 July 2011 05:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

LissLove - 16 March 2011 10:30 PM

een tweet van Erwin van Lambaart net:

“Per 1 augustus as zal ik na 12.5 jaar afscheid nemen als directeur van Joop van den Ende Theaterproducties.”


en dit gaat hij erna doen:

“Per 1 aug benoemd tot CCO in raad van bestuur van stage entertainment. Daarmee verantwoordelijk voor alle content (shows) in de 9 landen.”


dat zag ik niet echt aankomen, moet ik zeggen…

Dat ie er alweer 12,5 jaar zat, wat vliegt toch de tijd!

En Roel Vente als opvolger… het is in ieder geval wel een promotie voor hen allebei.

Ben benieuwd wat we verwachten kunnen; ik vond Erwin van Lambaart altijd wel een stuk zakelijker dan Joop van den Ende was; misschien kan Roel Vente wat van die warmte en passie terugbrengen, al zou Joop daarin ws moeilijk te evenaren zijn.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 3 4 5
5 of 5