3 of 5 |  < 1 2 3 4 5 > 
Erwin van Lambaart neemt afscheid / Roel Vente volgt hem op
  [ # 31 ] 22 March 2011 01:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ja je hebt gelijk, maar ik snap gewoon niet dat hij niet trots is op z’n “eigen”  (halve) bedrijf en daar z’n energie in gaat steken!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 32 ] 22 March 2011 01:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Wat ik niet snap, is dat Verlinde hem op non-actief heeft gesteld. Ik dacht dat ze samen eigenaar waren? Dan kun je toch niet zomaar iemand met dezelfde rechten (in het bedrijf) als jij op non-actief stellen? Hoe zit dat dan?

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 33 ] 22 March 2011 01:34 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik ben het met Monique eens; dat Roel Vente ‘zomaar’ van V&V naar Stage Entertainment overgaat, zonder daarbij blijkbaar zelfs ook maar eerst met Albert Verlinde te overleggen, vind ik heel apart. Zeker omdat hij het bedrijf zelf mee heeft helpen opbouwen. Van de andere kant: misschien is het helemaal niet ‘zomaar’, er gebeurt natuurlijk véél meer achter de schermen dan wat naar buiten wordt gebracht aan ons. We weten natuurlijk ook niet hoe groot zijn aandeel in V&V in de praktijk was; misschien was het in naam eerlijk verdeeld, maar had Roel Vente in de praktijk weinig in te brengen.

  [ # 34 ] 22 March 2011 02:31 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2010-12-18

Ik lees net het volgende nieuws


Stage Entertainments topman Henk Kivits heeft vanochtend bekend gemaakt dat Roel Vente per 1 augustus leiding zal gaan geven aan alle Nederlandse activiteiten van Stage Entertainment, waaronder de musicaltak Joop van den Ende Theaterproducties.

Henk Kivits heette Roel Vente om tien uur welkom tegenover het voltallige personeel van Joop van den Ende Theaterproducties. Kivits: ‘Wij zijn enorm verheugd met de komst van Roel Vente in wie wij de aangewezen opvolger zien van Erwin van Lambaart die ruim twaalf jaar leiding gaf aan het Nederlandse bedrijf. Roel heeft bij V & V Entertainment, waarvan hij medeoprichter was, laten zien dat theater en musical diep in zijn DNA verankerd zitten. Hij staat voor de producties die hij maakt en wij bieden hem graag de kans om samen met de gedreven mensen in dit bedrijf, het publiek nog sterker aan ons te binden.’

Roel Vente: ‘Bij V &V Entertainment en Stage Entertainment vormt het woord ‘entertainment’ niet voor niets een wezenlijk onderdeel van de bedrijfsnaam. Het theatervak is mijn leven en als je dan de kans krijgt om de overstap te maken naar marktleider Stage Entertainment, word je vanzelf erg enthousiast. Ik verheug me er enorm op om het bedrijf en de mensen die er werken te leren kennen en, in veel gevallen, beter te leren kennen. Met dit hechte en kundige team wil ik ervoor zorgen dat het Nederlandse publiek kan blijven genieten van grote producties zoals Miss Saigon, Wicked en nieuwe eigen musicals.’

Stage Entertainment Nederland trekt met haar producties bijna twee miljoen bezoekers per jaar en heeft 1.000 medewerkers in dienst.


Vandaar het non actief zetten bij v en v dus. Ik weet niet of het al bekend was op deze site???

  [ # 35 ] 22 March 2011 02:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  600
Geregistreerd  2010-12-27

het staat op de voorpagina. ik vind het wel bijzonder, zomaar naar de concurrent…

   Handtekening   

never let tall buildings block the view of your dreams

- Ordinary Days

  [ # 36 ] 22 March 2011 03:00 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

ik vind het een beetje vreemd, hij is deel van V&V (Verlinde & Vente), een beetje zoiets als de oprichter/directeur van Wehkamp die voor de Neckermann gaat werken :vaag:

vind het maar apart…. ben ook benieuwd wat dit voor ‘n invloed heeft op V&V en ook voor de naam.

al met al wens ik hem wel veel succes bij Stage Entainment

  [ # 37 ] 22 March 2011 03:03 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Het zou zo maar eens AV Entertainment kunnen gaan heten.

  [ # 38 ] 22 March 2011 03:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  303
Geregistreerd  2010-05-21

Harry - 22 March 2011 03:03 PM

Het zou zo maar eens AV Entertainment kunnen gaan heten.

Doet me dan alleen denken aan ‘audiovisueel’ ipv Alber Verlinde maar op zich klopt audio visueel ook nog wel 😛

  [ # 39 ] 22 March 2011 03:54 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Harry - 22 March 2011 03:03 PM

Het zou zo maar eens AV Entertainment kunnen gaan heten.

het kan ook zijn: Alleen Verlinde

  [ # 40 ] 22 March 2011 04:12 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik heb beide topics maar even samengevoegd omdat er een overlap was aan posts…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 41 ] 22 March 2011 04:36 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2010-02-03

Ik vind het eerlijk gezegd totaal niet raar dat hij deze sprong maakt. Als je bij zo’n internationaal bedrijf als SE kan gaan werken en je ambities zijn om te groeien, lijkt dit juist een geheel logische keuze. Daarbij kan V&V heel goed náást SE op de musicalmarkt in Nederland en zal Roel misschien gewoon eigenaar van V&V blijven.
Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik dezelfde keuze maken. Trots terugkijkend op 10 jaar V&V en op naar een nieuwe uitdaging. Voor V&V kan dit ook weer een frisse nieuwe wind betekenen en een impuls geven, net zoals voor SE.

  [ # 42 ] 22 March 2011 04:36 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Bizarre ontwikkelingen, die ik niet kan plaatsen. We zullen zien hoe dit zich gaat ontwikkelen. Misschien maar eens solliciteren bij Albert?

  [ # 43 ] 22 March 2011 05:03 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2010-08-29

Ik snap er ook niets van. Kennelijk hebben Verlinde en Vente ook niet een non-concurrentiebeding opgenomen in hun (arbeids)overeenkomst waarin staat dat je bij vertrek niet bij de concurrent mag werken. Vente heeft zoveel bedrijfsinformatie. Het minste wat je kan doen is hem dan per direct op non-actief stellen. Hij moet sowieso zijn aandelen verkopen, oftewel Verlinde moet hem uitkopen. Je kan niet werken voor de een en deels eigenaar zijn van de grootste concurrent.

Stage Entertainment is natuurlijk een groot internationaal bedrijf, maar ik snap ook niet waarom hij niet trots is op zijn eigen bedrijf. De relatie tussen Verlinde en Vente moet dus wel ernstig verstoord zijn wil je hem op deze manier ‘verraden’.
Ik denk dat het wel even duurt voordat mensen Roel Vente niet meer met V&V associeren, maar met SE. Ik kan me niet voorstellen dat er niet iemand anders geschikt was voor de positie van Erwin van Lambaart…

  [ # 44 ] 22 March 2011 05:05 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2010-08-29

waarmee ik niet wil zeggen dat iedereen zomaar geschikt is voor die functie, maar er moet toch binnen SE wel iemand zijn die min of meer ‘next in line’was?

  [ # 45 ] 22 March 2011 05:11 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Wat een ophef om niets. Een speler gaat van FC Twente naar Ajax. Zo moet je dat hier ook zien. Hij gaat naar een bedrijf met meer uitstraling en zal ook vast het een en ander meer gaan verdienen. Zo werkt dat in deze wereld is niets mis mee. Zolang wij maar mooie producties zien dan vind ik alles best.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

 < 1 2 3 4 5 > 
3 of 5