2 of 5 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Erwin van Lambaart neemt afscheid / Roel Vente volgt hem op
  [ # 16 ] 22 March 2011 07:49 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  81
Geregistreerd  2009-03-12

mischien is het niet lief maar
ik hoop dat dit het einde betekent voor v&v

  [ # 17 ] 22 March 2011 08:04 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Kun je zo’n uitspraak dan onderbouwen want ik begrijp niet hoe je zoiets kan zeggen; ook al vind je dat V&V keer op keer de meest vreselijke shows ooit heeft geproduceerd.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 18 ] 22 March 2011 08:44 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  81
Geregistreerd  2009-03-12

ik vind zowiezo de manier van hoe v&v tewerk gaat weinig vernieuwend en niet van een hoog niveau ofzo en de manier hoe verlinde zich profileert (ook via boulevard) vind ik ok niet tof
maar daarnaast heb ik een beetje een hekel aan albert verlinde

  [ # 19 ] 22 March 2011 08:47 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik vind Albert Verlinde ook een kwal, maar zijn shows zijn fris en leuk en van een ander genre dan Stage. Ik denk dat het goed is dat V&V er is, want er moet een ander bedrijf zijn dat een beetje concurreert met Stage. En begrijp me niet verkeerd, ik ben echt een Stage-fan 😉

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 20 ] 22 March 2011 09:17 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  81
Geregistreerd  2009-03-12

ik denk btw dat het niveau van v&v zonder roel nog verder zal dalen

  [ # 21 ] 22 March 2011 09:36 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  221
Geregistreerd  2008-10-06

onno - 22 March 2011 07:49 AM

mischien is het niet lief maar
ik hoop dat dit het einde betekent voor v&v

Wat een rare opmerking!!!!! Kan je vertellen waarom????? V&V hebben altijd erg mooie en gezellige produkties.

  [ # 22 ] 22 March 2011 09:39 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  221
Geregistreerd  2008-10-06

VeriFran - 22 March 2011 09:36 AM
onno - 22 March 2011 07:49 AM

mischien is het niet lief maar
ik hoop dat dit het einde betekent voor v&v

Wat een rare opmerking!!!!! Kan je vertellen waarom????? V&V hebben altijd erg mooie en gezellige produkties.

Sorry Onno, zie je reactie nu pas, ik was even vergeten naar beneden te rollen. Tja, dat is jouw mening en dat mag.
Ik moet zeggen dat ik helemaal weg ben van Albert Verlinde en ook van zijn produkties.

  [ # 23 ] 22 March 2011 10:19 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  166
Geregistreerd  2009-06-14

onno - 22 March 2011 07:49 AM

mischien is het niet lief maar
ik hoop dat dit het einde betekent voor v&v

Ik vind dat nogal wat om te zeggen, je kunt geen fan zijn van de kwaliteit van de voorstellingen, ik zie zelf ook liever Stage maar het is wel een bedrijf met hardwerkende mensen met hart voor hun vak. Die mensen komen dan op straat te staan.
Persoonlijk ga ik niet naar de voorstellingen toe maar wens ze wel het allerbeste toe.

  [ # 24 ] 22 March 2011 10:20 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  440
Geregistreerd  2002-06-02

Ik persoonlijk vind de shows van V&V Entertainment leuker en mooier dan die van stage. 😊
Maar daar bij vind ik eigenlijk de shows van de andere prettiger om naar te kijken dan die van Stage (op Mamma Mia en Elisabeth na dan).

   Handtekening   

Twee harten, één liefde.
Uit liefde, één hart.

  [ # 25 ] 22 March 2011 10:43 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Hmm.. Wat ik zelf denk is dat meerdere grote bedrijven elkaar scherp houden. Als SE geen concurrentie meer zou hebben is de kans groter dat er een bepaalde luiheid oid intreedt.
Als er geen monopolie is van één enkel bedrijf dan is tevens de postie van het publiek beter. Men moet het publiek meer tevreden houden om te voorkomen dat ze naar de ander overstappen.
Dus als V&V ermee zou stoppen zoals hierboven wordt gehoopt dan zou het voor musicalliefhebbers veel saaier en allemaal veel duuder kunnen worden.

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 26 ] 22 March 2011 11:34 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Het kan ook zo zijn dat andere producenten en producties de plek van V&V kunnen overnemen mochten ze wegvallen. Er is op dit moment teveel aanbod en zeker het musicalaanbod wordt beheerst door Stage en V&V. Theaters rekenen daar op en wachten daar op. Indien er slechts Stage overblijft, wordt het misschien wel mogelijk dat meerdere kleinere aanbieders in dat gat springen. En niet jaarlijks drie voorstellingen uitbrengen, maar misschien wel om het jaar eentje. Op het moment dat ze het nodig vinden een musical aan het publiek te tonen. Die enorme omloopsnelheid in Nederland en het vastzetten van de markt kunnen hiermee doorbroken worden. Lijkt me allemaal goed nieuws, maar hoogst speculatief.

  [ # 27 ] 22 March 2011 11:59 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  276
Geregistreerd  2009-03-01

Het nieuws is bevestigd op de officiele twitter van Stage Entertainment. Roel Vente zal per 1 augustus a.s. de nieuwe directeur worden van Joop van den Ende Theaterproducties/SE Nederland. Roel zal Erwin van Lambaart opvolgen.

  [ # 28 ] 22 March 2011 12:13 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Pascale - 22 March 2011 10:43 AM

Hmm.. Wat ik zelf denk is dat meerdere grote bedrijven elkaar scherp houden. Als SE geen concurrentie meer zou hebben is de kans groter dat er een bepaalde luiheid oid intreedt.
Als er geen monopolie is van één enkel bedrijf dan is tevens de postie van het publiek beter. Men moet het publiek meer tevreden houden om te voorkomen dat ze naar de ander overstappen.
Dus als V&V ermee zou stoppen zoals hierboven wordt gehoopt dan zou het voor musicalliefhebbers veel saaier en allemaal veel duuder kunnen worden.

Ja, da’s ook precies wat ik bedoelde 😊 Maar ik kan dat nooit zo duidelijk omschrijven, haha 😛
Concurrentie zet iedereen op scherp en dan moeten ze ook wat meer uit de kast halen om mensen naar hun musicals te krijgen 😊

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 29 ] 22 March 2011 12:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Eerlijk de waarheid gezegd snap ik het niet, waarom zou je iets wat je zelf hebt opgebouwd zo maar in de steek laten? V&V is toch een waardige concurrent geworden.
Trouwens heeft hij geen concurrentiebeding?

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 30 ] 22 March 2011 12:52 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Hij is voor 50% eigenaar van V&V. Officieel hoeft hij dus niet eens ook een uitvoerende taak binnen het bedrijf te hebben. Hij kan in theorie dat belang zelfs houden en toch ergens anders directeur worden.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 5