5 of 177 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
the Little Mermaid
  [ # 61 ] 25 April 2011 09:29 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  715
Geregistreerd  2008-12-10

mijn cast:
Ariel- Cindy Bell
Ursula- Mariska van Kolck
Triton- Henk Poort
Eric- Ruud van Overdijk
Sebastien- Clayton Peroti
Chef Louis- Carlo Boszhard
Gruwel- Jorge Verkoost
Griezel- ??? geen idee
Grimbert- Geen idee??
Jutter- Richard Groenendijk

   Handtekening   

“Nooit een nacht alleen zijn…....”

  [ # 62 ] 25 April 2011 09:30 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

witwolfje - 25 April 2011 09:28 AM
Diejj - 25 April 2011 09:21 AM

Ik dacht ook gelijk aan Marjolein als Ursula maar misschien is dat wel cliché..en heel erg te verwachten?Ze speelt immers bijna altijd zulke rollen..(maarja, daar is ze dan ook wel heel erg goed in 😛)

Ben ik het ook mee eens! |En dan heeft ze teminste een beetje grote rol,bij die andere rollen als slechterik,had ze toch altijd maar een kleine rol?

Ja maar het kan ook Pamela Teven worden, omdat ze nu in Wicked gaat. en misschien daar gaat bij joop?

  [ # 63 ] 25 April 2011 09:32 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Henk Poort als Triton? Dat zie ik echt niet voor me. Zeker niet met dit in gedachten:

  [ # 64 ] 25 April 2011 09:40 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  715
Geregistreerd  2008-12-10

martijn-j - 25 April 2011 09:32 AM

Henk Poort als Triton? Dat zie ik echt niet voor me. Zeker niet met dit in gedachten:

Hmm heb je misschien een punt maar ik weet niet Henk Poort schoot me als eerste te binnen, kan nu alvast beginnen met trainen hihi

   Handtekening   

“Nooit een nacht alleen zijn…....”

  [ # 65 ] 25 April 2011 10:26 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Triton iets voor Rene van Kooten?

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 66 ] 25 April 2011 10:34 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1005
Geregistreerd  2006-11-26

Marilena - 25 April 2011 10:26 AM

Triton iets voor Rene van Kooten?

I like^^

   Handtekening   

Was mich nicht umbringt, macht mich stark! Ich werde es allen beweisen!

  [ # 67 ] 25 April 2011 10:43 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Sophie Veldhuizen als Ariel ? Anouk Maas kan ook maar Sophie lijkt me meer geschikt qua volume.

  [ # 68 ] 25 April 2011 10:55 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Sophie lijkt me een perfecte Ariel! Maar ik ben sinds dit weekend groot fan van Ianthe Tavernier… ik zie in haar ook wel een Ariel!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 69 ] 25 April 2011 12:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  716
Geregistreerd  2010-11-28

Als ik die Triton foto zie kan ik gelijk heel de musical niet serieus meer nemen, werkt ontzettend op m’n lachspieren, maar dat zal wel aan mij liggen 😛.

Sophie lijkt me een perfecte Ariel! Maar ik ben sinds dit weekend groot fan van Ianthe Tavernier… ik zie in haar ook wel een Ariel!

Ik vind Sophie Veldhuizen om eerlijk te zijn helemaal niks, ik vind haar zo ontzettend meisje-meisje-tuttig ofzo, dat ik haar helemaal niet in een rol als Ariel zie, dat is juist toch ondeugend en soms koppig meisje en ik zie Sophie geen Ariel spelen die haar vader ongehoorzaam is, maar goed..dat kan ook door mijn Sophie-aversie komen (ik ben er nog niet helemaal achter waar die aversie vandaan komt overigens..echt heel slecht van me :$ )

Anouk Maas vind ik dan een betere optie of inderdaad Ianthe Tavernier.

Verder vroeg ik me af,, zit Botje/Flounder in de musical ? want die zie ik bij niemand op het lijstje staan :D?

  [ # 70 ] 25 April 2011 12:25 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Diejj - 25 April 2011 12:05 PM

Als ik die Triton foto zie kan ik gelijk heel de musical niet serieus meer nemen, werkt ontzettend op m’n lachspieren, maar dat zal wel aan mij liggen 😛.

Sophie lijkt me een perfecte Ariel! Maar ik ben sinds dit weekend groot fan van Ianthe Tavernier… ik zie in haar ook wel een Ariel!

Ik vind Sophie Veldhuizen om eerlijk te zijn helemaal niks, ik vind haar zo ontzettend meisje-meisje-tuttig ofzo, dat ik haar helemaal niet in een rol als Ariel zie, dat is juist toch ondeugend en soms koppig meisje en ik zie Sophie geen Ariel spelen die haar vader ongehoorzaam is, maar goed..dat kan ook door mijn Sophie-aversie komen (ik ben er nog niet helemaal achter waar die aversie vandaan komt overigens..echt heel slecht van me :$ )

Anouk Maas vind ik dan een betere optie of inderdaad Ianthe Tavernier.

Verder vroeg ik me af,, zit Botje/Flounder in de musical ? want die zie ik bij niemand op het lijstje staan :D?

ja die zit erin maar wordt door kids gespeeld 😉

  [ # 71 ] 25 April 2011 12:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Flounder heeft ook een geweldig nummer met alle zussen, She’s in Love. Echt een heel vrolijk liedje. Op Broadway hadden we toen echt een geweldig jochie (zou even op moeten zoeken wie) met een dijk van een stem! Echt klasse!

  [ # 72 ] 25 April 2011 12:55 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Ik zie Cas Van Leeuwen het wel doen :d

  [ # 73 ] 25 April 2011 12:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  716
Geregistreerd  2010-11-28

banaan - 25 April 2011 12:25 PM
Diejj - 25 April 2011 12:05 PM

Als ik die Triton foto zie kan ik gelijk heel de musical niet serieus meer nemen, werkt ontzettend op m’n lachspieren, maar dat zal wel aan mij liggen 😛.

Sophie lijkt me een perfecte Ariel! Maar ik ben sinds dit weekend groot fan van Ianthe Tavernier… ik zie in haar ook wel een Ariel!

Ik vind Sophie Veldhuizen om eerlijk te zijn helemaal niks, ik vind haar zo ontzettend meisje-meisje-tuttig ofzo, dat ik haar helemaal niet in een rol als Ariel zie, dat is juist toch ondeugend en soms koppig meisje en ik zie Sophie geen Ariel spelen die haar vader ongehoorzaam is, maar goed..dat kan ook door mijn Sophie-aversie komen (ik ben er nog niet helemaal achter waar die aversie vandaan komt overigens..echt heel slecht van me :$ )

Anouk Maas vind ik dan een betere optie of inderdaad Ianthe Tavernier.

Verder vroeg ik me af,, zit Botje/Flounder in de musical ? want die zie ik bij niemand op het lijstje staan :D?

ja die zit erin maar wordt door kids gespeeld 😉

Oo vandaar…had ik eigenlijk kunnen weten natuurlijk xD maar had ik even niet bij nagedacht (A)

  [ # 74 ] 25 April 2011 01:24 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  210
Geregistreerd  2008-12-24

laten we eerst afwachten waar en wanneer de musical komt mensen.
waar staat het casting nieuws dan kan het namelijk nergens vinden?
zolang dat er niet is beschouw ik dit als niet waar

  [ # 75 ] 25 April 2011 04:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Zou Kim-Lian het (nog) kunnen?
Was ooit zeemeermin in Studio 100 DKZ.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 177