1 of 14 |  1 2 3 >  Last ›
GLEE! Seizoen 3 & The GLEE Project
change_status
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  246
Geregistreerd  2008-12-24

Wat er precies gaat gebeuren is nog niet bekend, maar er zijn al wel een paar geruchten en aankondigingen gedaan door de makers. Namelijk:

- Mercedes krijgt een vriend
- Blaine doet auditie bij ‘New Directions’
- En, mits Gwyneth Paltrow het ook wil, heeft Ryan Murphy aangegeven dat hij Holly Holliday graag terug wil in seizoen 3.
Het seizoen start waarschijnlijk eind 2011.


The Glee Project is mij niet helemaal duidelijk…wordt dit een soort tv-zoektocht?

   Handtekening   

$T@n.

  [ # 1 ] 23 June 2011 11:53 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

stannepan712 - 23 June 2011 11:09 AM

Wat er precies gaat gebeuren is nog niet bekend, maar er zijn al wel een paar geruchten en aankondigingen gedaan door de makers. Namelijk:

- Mercedes krijgt een vriend
- Blaine doet auditie bij ‘New Directions’
- En, mits Gwyneth Paltrow het ook wil, heeft Ryan Murphy aangegeven dat hij Holly Holliday graag terug wil in seizoen 3.
Het seizoen start waarschijnlijk eind 2011.


The Glee Project is mij niet helemaal duidelijk…wordt dit een soort tv-zoektocht?

Jeeeej jeeeej jeeeej :D Dit klinkt allemaal heel goed. Ik vind Gwyneth leuk! En Blaine ook :D

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 2 ] 23 June 2011 02:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

The Glee Project is een soort talentenjacht. De winnaar krijgt een klein rolletje in Glee komend seizoen.

In de laatste aflevering werd al duidelijk dat Mercedes en Sam op een date waren. Ik ben benieuwd of de vriend waar Ryan Murphy het over heeft Sam is of totaal iemand anders.

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 3 ] 23 June 2011 04:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Eind 2011? Volgens mij gewoon september hoor.

Nog wat nieuwtjes: Harry Shum Jr. wordt een vast castlid, Jessalyn Gilsig komt niet meer terug (misschien alleen als gastrol) en er komen vier nieuwe karakters. Het is de bedoeling dat er in seizoen drie maar één tribute-aflevering (zoals met Madonna, Britney, Fleetwood Mac) komt, maar dan wel in de vorm van een twee uur durende tv-film.

Ik had verwacht dat Chord Overstreet ook wel een vast castlid zou worden, maar dat lijkt niet het geval. Ben benieuwd welke grote musicalsterren we dit jaar gaan zien.

  [ # 4 ] 23 June 2011 06:58 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

jaaaa, blaine doet auditie! joehoe, dan krijgen we nog meer van hem te zien!

klinkt allemaal alweer erg leuk, was het maar vast zover!

  [ # 5 ] 23 June 2011 10:07 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2011-01-16

Ik hoop op Lea Salonga als Blaines moeder!

  [ # 6 ] 23 June 2011 10:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik vind het ook wel tijd om de vaders van Rachel eens te zien.

  [ # 7 ] 14 July 2011 03:05 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ben ik de enige die alleen al kippenvel krijgt bij de trailer van het Glee concert?

http://www.film1.nl/blog/15933-Gleeks-opgelet-De-trailer-van-de-Glee-concertfilm.html

  [ # 8 ] 14 July 2011 07:16 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  246
Geregistreerd  2008-12-24

Ziet er leuk uit ja!

Klein vraagje, niet lullig bedoeld hoor, maar bij glee project: Ik heb net de eerste aflevering gezien en vindt het niveau niet hoog. Je kan al redelijk voorspellen wie er ver gaan komen. Maar ik ben er nog niet achter of Alex een man of een vrouw is. Er is hier vast iemand die dat weet.

   Handtekening   

$T@n.

  [ # 9 ] 14 July 2011 07:17 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  246
Geregistreerd  2008-12-24

Oh, laat maar. Ik zie het al! Man. Maar als hij wint, zal hij wel een kurt-achtige rol krijgen..

   Handtekening   

$T@n.

  [ # 10 ] 14 July 2011 07:39 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2009-08-23

las net dit ( al konden we dat natuurlijk zelf ook wel bedenken) let op SPOILER.

Glee sterren Lea Michele, Chris Colfer en Cory Monteith zullen na het derde seizoen niet meer terugkeren. Dit heeft Ryan Murphy, de bedenker van de populaire serie, laten weten. Naast Lea, Chris en Cory zullen er nog een aantal andere personages afscheid nemen. Wie dat precies zijn is nog niet duidelijk. Het drietal zal aan het eind van de serie voor hun diploma slagen om daarna niet meer terug te keren.
Lea heeft via Twitter laten weten vrede te hebben met haar vertrek. “We hebben altijd geweten dat we uiteindelijk ons diploma zouden halen. Het is allemaal zo gepland en het is goed zo.”
Volgens Murphy zou het niet realistisch zijn om ze zes jaar lang in de serie te laten spelen. “Wij hebben die beslissing genomen en Chris en Lea waren het ermee eens”, aldus Murphy in The Hollywood Report.

   Handtekening   

though fate wont always do what we desire
still we can set the world on fire!
(jekyll and hyde)

Geluk is de kunst een boeket te maken van de bloemen waar je bij kunt

  [ # 11 ] 14 July 2011 08:24 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  190
Geregistreerd  2011-07-01

Leuke trailer! Hoop wel dat ie langer gaat draaien dan 2 weken hoor…

Ja had de spoiler ook gelezen vandaag op nu.nl, zat erin natuurlijk maar toch erg jammer!!!

   Handtekening   

“The Phantom of the Opera is here, inside your mind…”

  [ # 12 ] 14 July 2011 08:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

en ik had de spoiler gelezen op twitter

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 13 ] 15 July 2011 02:47 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  246
Geregistreerd  2008-12-24

ik hoop niet dat het gaat zoals bij veel andere series. Groot deel van de cast gaat weg, er komt een nieuwe, maar de kijkcijfers dalen en de serie stopt. Ik hoop dat het goede vervangers zijn! Maar daar zullen ze vast wel voor zorgen.

   Handtekening   

$T@n.

  [ # 14 ] 15 July 2011 03:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Zo extreem veel kijkers heeft Glee helemaal niet in Amerika. Ze hebben wel een erg trouwe fanbasis waar ze veel extra dingen aan kunnen verkopen.

Andere series met deze kijkcijfers hebben sowieso een beduidend minder budget en hebben zelfs risico gecancelled te worden. Dat is met Glee niet zo vanwege de vele inkomsten naast de serie en de verkoop naar andere landen.

De serie McLeod’s Daughters in Australie zou al na 3/4 seizoenen gestopt zijn, ware het niet dat de serie erg populair was in andere landen, wat weer erg veel geld oplevert door de verkoop van de serie.

Ik vraag me af hoelang Glee nog succesvol blijft. Er kijken nu gemiddels 10 miljoen mensen naar Glee in Amerika. Naar het eerste seizoen van bijvoorbeeld Desperate Housewives keken gemiddeld 24 miljoen mensen per aflevering. Na 7 seizoenen zitten ze nu op een gemiddelde van 12 miljoen kijkers per aflevering.


Het dalen van de kijkcijfers zal Glee de strop niet omdoen. Veel lager dan 10 miljoen per aflevering moeten ze echt niet gaan. Veel nieuwe series die 8 miljoen kijkers hebben worden voortijdig van de buis gehaald door de grote netwerken. Glee zal blijven bestaan zolang ze CD’s/ DVD’s/ Concerten blijven verkopen. Zodra die inkomsten dalen, zal de serie direct stoppen. Aan de serie zelf maken ze namelijk bijna geen inkomsten, de inkomsten komen door alle nevenactiviteiten.

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 15 ] 15 July 2011 03:33 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Glee is voor mij wel een beetje over. Misschien verstandig om op een hoogtepunt te stoppen. Een talentenjacht ed om kijkers te blijven trekken is misschien ook wel een aanwijzing dat de populariteit tanende is.

Greetz Peter!

 1 2 3 >  Last ›
1 of 14