2 of 14 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
GLEE! Seizoen 3 & The GLEE Project
  [ # 16 ] 16 July 2011 09:31 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  246
Geregistreerd  2008-12-24

Inderdaad, dat is misschien wel het beste. Dan gaan we lekker naar smashed kijken! (Dat heette toch zo?)

   Handtekening   

$T@n.

  [ # 17 ] 24 July 2011 06:06 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik heb net even de live blog van Comic Con zitten lezen. Dit is een panel waar vragen aan de cast en makers van Glee gesteld konden worden. Dit is wat er werd gezegd over het verlaten van Lea, Cory en Kurt:

10.28am: Truth on Ryan Murphy’s comments that Monteith, Michele and Colfer have been axed? Falchuk: “I don’t know where that report came from. Cory, Lea, Chris are seniors, but they’re graduating. Just because they’re graduating, it doesn’t mean they’re leaving the show. If you have Lea Michele under contract, you’re not just going to let her go. Come the first episode back, you see who the seniors and juniors are. Some of our seniors will not graduate. I can guarantee here that they are not done with the show after this season.”

  [ # 18 ] 25 July 2011 06:33 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

The Glee Project vind ik best wel een leuk programma, het is weer is een andere talentenjacht. Persoonlijk denk ik dat Samuel de winnaar wel eens zou kunnen worden, hij heeft iets ontzettend goeds op camera, terwijl hij niet eens de beste zanger er is. De andere kansmaker is Lindsay, zij heeft gelukkig wat aan dr houding gedaan in het verloop van de afleveringen, anders had ze er waarschijnlijk wel al uitgelegen. Damian en Hannah zullen ook wel hoog eindigen, grote kans dat er een vaste rol voor ze in zit als ze het goed doen 😊

  [ # 19 ] 26 July 2011 06:49 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  190
Geregistreerd  2011-07-01

lisaatje - 24 July 2011 06:06 PM

Ik heb net even de live blog van Comic Con zitten lezen. Dit is een panel waar vragen aan de cast en makers van Glee gesteld konden worden. Dit is wat er werd gezegd over het verlaten van Lea, Cory en Kurt:

10.28am: Truth on Ryan Murphy’s comments that Monteith, Michele and Colfer have been axed? Falchuk: “I don’t know where that report came from. Cory, Lea, Chris are seniors, but they’re graduating. Just because they’re graduating, it doesn’t mean they’re leaving the show. If you have Lea Michele under contract, you’re not just going to let her go. Come the first episode back, you see who the seniors and juniors are. Some of our seniors will not graduate. I can guarantee here that they are not done with the show after this season.”

Hmmmmm….. misschien dat ze dan toch nog terugkeren…. Ik blijf hopen, zeker op Kurt!!!

   Handtekening   

“The Phantom of the Opera is here, inside your mind…”

  [ # 20 ] 27 July 2011 08:00 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2007-03-26

lisaatje - 14 July 2011 03:05 PM

Ben ik de enige die alleen al kippenvel krijgt bij de trailer van het Glee concert?

http://www.film1.nl/blog/15933-Gleeks-opgelet-De-trailer-van-de-Glee-concertfilm.html

Twitter Jamai
NEWS: Vanaf 1 september is de het 3D concert van #GLEE exclusief te zien in het #tuschinski. Ik ben de glambassador voor nederland!!!!!!!!

NEWS, FACTS alles rondom #GLEE you get it from me!! Dus #GLEEKS hou mijn tweets in de gaten!! http://yfrog.com/h0gqmoej

Alles rondom #GLEE nederland. Nieuwtjes enz hoor je van mij!! We gaan NL vergleeken http://yfrog.com/keqmxaj

  [ # 21 ] 30 July 2011 05:00 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  190
Geregistreerd  2011-07-01

Het is bevestigd dat Rachel, Finn en Kurt toch nog meedoen in het 4e seizoen!!!
Ben benieuwd hoor hoe ze dat dan gaan doen….

   Handtekening   

“The Phantom of the Opera is here, inside your mind…”

  [ # 22 ] 30 July 2011 05:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

myrtheminicooper - 30 July 2011 05:00 PM

Het is bevestigd dat Rachel, Finn en Kurt toch nog meedoen in het 4e seizoen!!!
Ben benieuwd hoor hoe ze dat dan gaan doen….

Zakken voor hun examen - ze doen natuurlijk in meer vakken examen dan alleen zang en dans…(als dat al twee afzonderlijke vakken zijn…)

  [ # 23 ] 30 July 2011 08:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Hanstmf - 30 July 2011 05:46 PM
myrtheminicooper - 30 July 2011 05:00 PM

Het is bevestigd dat Rachel, Finn en Kurt toch nog meedoen in het 4e seizoen!!!
Ben benieuwd hoor hoe ze dat dan gaan doen….

Zakken voor hun examen - ze doen natuurlijk in meer vakken examen dan alleen zang en dans…(als dat al twee afzonderlijke vakken zijn…)

Dat klopt niet. Ryan Murphy heeft bij Comic Con gezegd dat er meerdere mensen zijn die eindexamen doen dit jaar en wél zakken. Maar Rachel, Finn en Kurt zullen daadwerkelijk gaan slagen. Het word duidelijk in de eerste aflevering van het volgende seizoen welke leerlingen er nog meer in het eindexamenjaar zitten.

  [ # 24 ] 31 July 2011 06:02 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  190
Geregistreerd  2011-07-01

lisaatje - 30 July 2011 08:08 PM
Hanstmf - 30 July 2011 05:46 PM
myrtheminicooper - 30 July 2011 05:00 PM

Het is bevestigd dat Rachel, Finn en Kurt toch nog meedoen in het 4e seizoen!!!
Ben benieuwd hoor hoe ze dat dan gaan doen….

Zakken voor hun examen - ze doen natuurlijk in meer vakken examen dan alleen zang en dans…(als dat al twee afzonderlijke vakken zijn…)

Dat klopt niet. Ryan Murphy heeft bij Comic Con gezegd dat er meerdere mensen zijn die eindexamen doen dit jaar en wél zakken. Maar Rachel, Finn en Kurt zullen daadwerkelijk gaan slagen. Het word duidelijk in de eerste aflevering van het volgende seizoen welke leerlingen er nog meer in het eindexamenjaar zitten.

ze slagen inderdaad, maar keren wel degelijk terug in seizoen 4. Hoe is nog niet bekend, daarom ben ik zo benieuwd ook!

   Handtekening   

“The Phantom of the Opera is here, inside your mind…”

  [ # 25 ] 03 August 2011 08:31 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

hier zijn de nummers uit de Glee 3D film te beluisteren

http://music.aol.com/new-releases-full-cds#/1

  [ # 26 ] 03 August 2011 09:12 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  89
Geregistreerd  2011-04-26

Echt leuk die liedjes:D

   Handtekening   

Groetjes!

  [ # 27 ] 03 August 2011 05:22 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Waah echt cool! Bedankt!!

  [ # 28 ] 07 August 2011 09:38 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2007-03-26

Twitter Jamai:

Opening night #GLEE in hollywood!! And I’m on the red carpet!! Whoehoe http://yfrog.com/kjcjhjwj

  [ # 29 ] 09 August 2011 07:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik ben dit weekend naar The Glee Project gaan kijken. Ik ben nu pas bij aflevering 4. Maar ik vind het echt een gigantisch leuk programma. Ten eerste zitten er echt heel veel goede en leuke kandidaten bij. Ik heb er aan geen 1 een hekel 😉

Maar ik vind het daarnaast ook echt een goed programma. Bij veel van die Amerikaanse televisie shows als America’s Next Topmodel e.a. heb ik altijd het idee of de jury en kandidaten van een soort script aflezen. Vooral bij de jury heb ik dat heel erg. Bij dit programma heb ik het gevoel dat het ‘echt’ is. De coaches, jury en kandidaten komen over als echte mensen die niet van een script lezen en daardoor vind ik het echt een goed programma. Vooral de zangcoach Nikki en danscoach Zach vind ik echt leuke personen.

  [ # 30 ] 09 August 2011 08:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Weet iemand waarom Chord Oversteet (Sam) gestopt is met Glee?

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 14