3 of 14 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
HEMA de musical
  [ # 31 ] 08 September 2011 06:16 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

ik hoop dat het verhaal zo gaat:
Op een gewone werkdag vindt 1 van de verkoopsters een geheim deurtje, als ze in dat deurtje gaan komen ze in een theaterzaal waar de musical les miserables te zien is, dus het personeel besluit te gaan zitten in de zaal en te kijken naar les miserbles.

  [ # 32 ] 08 September 2011 08:37 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2010-04-02

Brammetje - 08 September 2011 05:25 PM

Die paar winkel in belgie en duitsland en HEMA is ineens een multinational?

Dit is de eigenaar van HEMA
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lion_Capital

   Handtekening   

Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness… give me truth.

  [ # 33 ] 08 September 2011 08:39 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2010-04-02

banaan - 08 September 2011 06:16 PM

ik hoop dat het verhaal zo gaat:
Op een gewone werkdag vindt 1 van de verkoopsters een geheim deurtje, als ze in dat deurtje gaan komen ze in een theaterzaal waar de musical les miserables te zien is, dus het personeel besluit te gaan zitten in de zaal en te kijken naar les miserbles.

Als de wereld toch eens zo mooi was…
Ik hoop het van harte, maar vrees het ergste.

   Handtekening   

Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness… give me truth.

  [ # 34 ] 08 September 2011 08:47 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  18
Geregistreerd  2009-12-27

Niet dat ik nu zit te wachten op een HEMA-musical, maar wat mij door het hoofd schiet na alle reacties hier…  is een musical gebaseerd op een succesvolle winkel nou perse bij voorbaat heel veel erger dan een musical gebaseerd op een pretparkattractie??

  [ # 35 ] 08 September 2011 09:12 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Naja, als musicalfan prijs ik me gelukkig dat het geen verplichting is om elke nieuwe musical te bezoeken.

Aan de andere kant: zo’n gratis hemaworst mag je eigenlijk ook niet missen.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 36 ] 08 September 2011 09:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Svenn - 08 September 2011 09:12 PM

Aan de andere kant: zo’n gratis hemaworst mag je eigenlijk ook niet missen.

Als ze die in de pauze gaan uitdelen dan ga ik hoor.

  [ # 37 ] 08 September 2011 09:37 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Afgezien dat ik nog altijd dansende rookworsten zie, we zullen moeten afwachten naar het verhaal, maar ik denk niet dat ik erheen ga, en dat hoeft natuurlijk ook niet.
Er werd hier boven gezegd is een musical over een winkel keten nu erger dan een musical over atractie, dat hoeft natuurlijk niet, ligt eraan waar het over gaat, droomvlucht is al een soort van verhaal en dan elfjes en trollen de fantasie wereld zal mensen meer tot de verbeelding spreken dan een musical over de Hema met de rookworsten en al.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 38 ] 08 September 2011 11:15 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  71
Geregistreerd  2009-06-08

Renton - 07 September 2011 08:27 PM

Ben benieuwd wat voor verhaal ze willen gaan brengen rondom de Hema. Vind het een apart idee. Zal wel zoiets worden als bij een Volendam de musical denk ik. Dat het verhaal daar afspeelt. Maar wat voor liedjes je dan zou moeten krijgen??

Uit betrouwbare bron heb ik een kijkje mogen nemen in het nog te schrijven script.
De liedjes die we kunnen verwachten zijn:

Overture
“De opening van de dag”
Gaat over de opening van de winkel

‘Het is nooit een sleur voor een vrachtwagenchauffeur”
Een nummer die vertelt over het leven van de hema-goederenchauffeur

“Als je in me worst bijt dan gaat hij spuiten”
Over de opbloeiende liefde tussen het meisje van de worst en een vulploegjongen

“Low Buget or No Budget”
Over de dalende koopkracht

“wie vult mijn vakje”
Gaat over de onbeantwoorde liefde van een vulploegjongen met een verassende twist aan het eind van het nummer.

“Ik ben geschorst dankzij jouw Hema-worst”
Gaat over het slippertje tussen het worstenmeisje en haar leidinggevende…

En na deze hitmusical krijgen we de topper
DUREX:Burning Rubber
alternatieve titel: alleen met een hoesje stop ik hem in jouw poesje
alternatieve titel 2: Het is fijn om veilig erin te zijn

Kortom het word weer een topjaar met die musicals….......

   Handtekening   

There is WoW and there is AFK….

  [ # 39 ] 09 September 2011 10:43 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Judith-p - 08 September 2011 08:47 PM

Niet dat ik nu zit te wachten op een HEMA-musical, maar wat mij door het hoofd schiet na alle reacties hier…  is een musical gebaseerd op een succesvolle winkel nou perse bij voorbaat heel veel erger dan een musical gebaseerd op een pretparkattractie??

Ik vind “Droomvlucht - de musical” ook een beetje rare keuze, maar dat is meer omdat ik denk dat de attractie geen echt verhaal verteld, waardoor je het zelf in kunt vullen. En dat is denk ik de kracht van de attractie. Had dan liever “Een Midzomernachtsdroom - de musical” gezien met een verwijzing naar Oberon en Titania of “Bokkerijders - de musical” met een verwijzing naar Villa Volta.

Maar zodra “Droomvlucht” door het land gaat touren, heb je volgens mij hetzelfde probleem. Nu is het een parkshow, dan zou het pure commercie zijn.

  [ # 40 ] 09 September 2011 10:45 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

EPIPHANY - 08 September 2011 05:03 PM

Laat je niet uitbuiten door een multinational die een ploeterende theaterproducent gebruikt om de uitstraling van z’n merk te versterken.

Goedemiddag!

Volgens mij hebben we hier te maken met een ploeterende theaterproducent die de uitstraling en geldstromen van een multinational gebruikt om een voorstelling verkocht te krijgen. Waarschijnlijk toegejuicht door onze huidige regering die hierin een schoolvoorbeeld van cultureel ondernemerschap ziet…

  [ # 41 ] 09 September 2011 03:09 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2010-04-02

baud - 09 September 2011 10:45 AM
EPIPHANY - 08 September 2011 05:03 PM

Laat je niet uitbuiten door een multinational die een ploeterende theaterproducent gebruikt om de uitstraling van z’n merk te versterken.

Goedemiddag!

Volgens mij hebben we hier te maken met een ploeterende theaterproducent die de uitstraling en geldstromen van een multinational gebruikt om een voorstelling verkocht te krijgen. Waarschijnlijk toegejuicht door onze huidige regering die hierin een schoolvoorbeeld van cultureel ondernemerschap ziet…

Precies. Het werkt uiteraard ook de andere kant op.

   Handtekening   

Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness… give me truth.

  [ # 42 ] 09 September 2011 08:14 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  246
Geregistreerd  2008-12-24

Toch leuk dat de musical hier al de grond in wordt gedrukt, terwijl er praktisch niets bekend is. Misschien wordt het wel helemaal geniaaal!

   Handtekening   

$T@n.

  [ # 43 ] 09 September 2011 08:33 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

Als de post van JeePeeB echt waar is (als het een betrouwbare bron is, waarom zet je het dan op internet?), dan lijkt het me een prima idee voor een schoolproductie. Niet meer dan dat.

  [ # 44 ] 09 September 2011 08:35 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

** Oké... heb duidelijk lange dag gehad en snap nu dat de reactie niet helemaal serieus te nemen is… Welterusten 😉 **

  [ # 45 ] 09 September 2011 09:02 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  71
Geregistreerd  2009-06-08

Carientje - 09 September 2011 08:35 PM

** Oké... heb duidelijk lange dag gehad en snap nu dat de reactie niet helemaal serieus te nemen is… Welterusten 😉 **

haha geeft niks, maar inderdaad de eerste zin:
“Uit betrouwbare bron heb ik een kijkje mogen nemen in het nog te schrijven script.”
Doet dus al vermoeden dat mijn post verre van serieus is.
Iets wat nog niet geschreven is kan je niet inkijken (voor de mensen die het niet snappen) :D

   Handtekening   

There is WoW and there is AFK….

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 14
‹‹ M-Lab-tournee: The Wild Party      Emoticon ››