2 of 7 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
The Voice of Holland 2
  [ # 16 ] 25 September 2011 07:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

Lotus18 - 24 September 2011 09:05 AM

Nou, ik had ook niet omgedraaid voor Chaira gister, er zaten noten tussen…
Charly daarentegen vond ik heel erg goed!

Chaira was niet goed genoeg, en ze had in het interview
ervoor, een onaangename, arrogant toontje

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 17 ] 25 September 2011 09:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik volg dit programma verder niet, maar door alle verhalen met Chaira was ik toch wel nieuwsgierig geworden. Heb het net dus even op internet bekeken.

Wat me vooral opviel is dat ze heel anders overkwam dan in eerdere interviews die ik met haar gezien heb. Misschien waren het de zenuwen, misschien was het wat anders. Ik kan me haar verbazing wel voorstellen. Als je al jaren met zingen je geld verdiend, maar dan draait niemand zijn stoel om, ja dat is dan ook wel gek.

Arrogant vond ik haar zeker niet. Eerder bescheiden. Ik hoop dat ze dit laat voor wat het is en gewoon weer het theater in zal gaan. Ik vind haar vooral een erg goede actrice en weet dat ze graag de hoofdrol in Sister Act wil spelen. Ik hoop dat dit alles haar niet tegen zal houden om daar straks auditie voor te doen.

  [ # 18 ] 25 September 2011 09:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik heb net even op Youtube naar Charly gekeken…
Welke coach koos hij uiteindelijk?

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 19 ] 25 September 2011 10:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Of voor Nick en Simon 😉

Vind Chiara ook niet arrogant. Zag alleen maar de pijn in haar ogen en ik vond het ook heel sneu voor haar. Ze deed echt gewoon té veel haar best :sad:

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 20 ] 26 September 2011 12:20 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

MoNieky - 25 September 2011 10:23 PM

Of voor Nick en Simon 😉

Je bent me voor, haha. Ja, Roel was goed op dreef, een kleine man, met een grote mond, en veel lef. Gotta love him

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 21 ] 30 September 2011 08:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Tweede aflevering geen grote verrassingen. Wel een mooie show…

  [ # 22 ] 07 October 2011 10:18 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik vond Paul Turner (ensemble bij WWRY) echt supergeweldig!
Wat een vrolijke jongen, aparte stem!!!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 23 ] 08 October 2011 12:19 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

23 december ga ik naar de liveshow van The voice of holland, whoohooooooo

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 24 ] 15 October 2011 08:46 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Gisteren alweer de vierde auditieronde geweest en nu eindelijk de auditie van Tom Wesselink op tv. Volgens de informatie was hij afkomstig uit Twente, verder geen info over opleiding, werk etc.

Tom komt uit Oldenzaal, en is in Tilburg Muziektheater gaan studeren, waar hij behoorde tot de klas die in 2008 is afgestudeerd, daarin ook bijv. Freek Bartels, Niels Jacobs en Pearl Jozefzoon. In M-Lab was hij in juni 2007 te zien als Mark in Rent (eindejaarsvoorstelling Fontys 3e/4e jaars) en in De Vliegende Hollander, de workshopversie van Ad en Koen van Dijk enkele maanden later. Na zijn afstuderen is hij een Masters-opleiding gaan volgen in Tilburg, waar hij in juli dit jaar is afgestudeerd.

Ik ben benieuwd hoe ver hij komt, zijn auditie was niet vlekkeloos, uiteindelijk draaiden alleen Nick & Simon om.

  [ # 25 ] 16 October 2011 02:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

IK vond zijn auditie ook niet echt boeiend.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 26 ] 16 October 2011 06:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

Wat vonden jullie van https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=w_FJlP1Ji-Q ?

Ik heb hem live zijn auditie zien doen, en was al gelijk fan, haha

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 27 ] 16 October 2011 06:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Heb vrijdag voor het eerst een aflevering gezien, maar ik vond het echt heel saai. Bij bijna elke auditie draait er wel iemand om, dus ik miste nogal spanning in het programma. Marko en vooral Angela lijken de enigen te zijn die echt kritisch luisteren, want zij hebben bijna niet omgedraaid.

  [ # 28 ] 16 October 2011 09:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

martijn-j - 16 October 2011 06:19 PM

Marko en vooral Angela lijken de enigen te zijn die echt kritisch luisteren, want zij hebben bijna niet omgedraaid.

Dit vind ik een vreemde uitspraak..

Zoiets van: als je niet vaak drukt ben je kritisch, dus als je vaak drukt ben je niet kritsch..

Raar.. Nick & Simon horen andere dingen en zien sneller groei bij anderen.. Roel drukt normaal bijna nooit, maar vrijdag waren er vooral rocky liedjes en dat trekt hem meer.

Beetje raar om, als je maar 1 keer hebt gekeken zoiets neer te zetten..

  [ # 29 ] 16 October 2011 09:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Waarom zou ik na één aflevering geen oordeel mogen vellen? Het wordt gepresenteerd als een totaal nieuwe vorm van talentenjacht op tv, maar ik vond het nogal saai omdat bijna iedereen doorging. Ik snap ook niet zo goed wat Nick & Simon en Van Velzen daar doen. Zij komen echt net kijken vergeleken bij Angela en Marko. Ik zie dan liever iemand als Anouk in de jury. Mensen die echt heel groot zijn in Nederland en dat al meer dan tien jaar volhouden of anders gewoon een goede zangcoach. Een goede artiest is niet automatisch ook een goede coach natuurlijk.

  [ # 30 ] 16 October 2011 09:59 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik snap je mening wel Martijn en ik snap de kritiek van Annelot ook wel. En het klopt dat Marco en Angela zoveel meer ervaring hebben. Maar misschien dat het juist leuk is om tegenover hen drie jonge honden te zetten, die op andere dingen letten.

Ik vond de aflevering van afgelopen vrijdag niet zo spannend. Maar dat komt meer door de montage van het geheel. Je weet eigenlijk steeds al wat er gaat komen qua door of niet door, zeker naar het einde toe.

Ik heb even op wikipedia gekeken hoe vaak de coaches hebben gedrukt in de afgelopen vier audities. En dan zijn Marco/Angela met ieder 20x de minsten, Roel met 23x er boven, en Nick en Simon met 28x de meesten. Nick en Simon zijn er natuurlijk toch twee met elk een eigen mening dus ik snap wel dat zij aan kop gaan…en het is wel heel goed voor hun carriere…

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 7